Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Tähän threadiin ehdotukset arvioitavista levyistä,  zineistä ja muista kiinnostavista julkaisuista. Samaan saa tietty vielä ilmoittautua myös kirjoittamaan jostain tietystä listatusta jutusta. Levyjen ohella demot, webbijulkaisut, kasetit, seiskat, älpeet, ceedeet ja kaikki muutkin formaatit käy.

Tällä hetkellä toivelistalla (perässä suluissa kirjoittamaan lupautunut käyttäjä):

Julkaisut:
Nämä ovat tulonpäällänsä:

  • Hisko Detria - Static Raw Power Kraut DemoDCr (mirosol)

Näitä ei sitten ikinä tullut:

  • M/S Hornblower - Space Chicks CDr (el-ejecutor!!!)
  • Nunnauuni - Nunnauuni MC(el-ejecutor)
  • Umpio/Vassbotn - split MC (el-ejecutor)
  • Lunar Outpost - Confusion is Forever CD (Retkun kanssa oli jotain puhetta...)

Lisää saa ehdotella ja vapaaehtoisia listattujen arviointiin kaivataan aina.

---
Lisäksi, jos haluat julkaisusi arvioitavaksi, niin promokappaleet ovat aina tervetulleita. Viestiä minulle. Pääpainon olisi tarkoitus olla paikallisessa tuotannossa, mutta kaikki muukin käy.
---



Ja tässä sitten tähän mennessä julkaistuja arvioita siinä järjestyksessä, että tuorein ensin:
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Uus Kakkis kanssa arvioitavaks? Voitais porukalla joku kesäilta leikkiä sitä levyraatia ja arvioida useampikin tekele...

mirosol

#2
Millonkohan se kakkis julkaistaan? Mirko varmaan tietäis...

Pienen raadin vois kyllä järjestää. Riittäiskö vaikka kolme "keskustelijaa" jos minä valkaan vaikka 6 biisiä? Jankke ja Paavo vois olla ainakin yhdet...

Jos vaikka joku ilta ottais biisit mp3 soittimeen ja menis puistoon.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Haluiskos Jankke kirjottaa ton Dwyerssin?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No juu voisin koittaa, kyseinen julkaisu vaan puuttuu mun levyhyllystä... Lisää tuota työnjohtaja asennetta tähän mirosol niin äkkiä on levyarviot tehty ;)

mirosol

Voin vaikka lainata omaani.. En vaan mielellään itse tuosta kirjoittaisi.

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 22:29:04 - 12.06.2011

Pienen raadin vois kyllä järjestää. Riittäiskö vaikka kolme "keskustelijaa" jos minä valkaan vaikka 6 biisiä? Jankke ja Paavo vois olla ainakin yhdet...

Jos vaikka joku ilta ottais biisit mp3 soittimeen ja menis puistoon.

Joo mulle sopii kyllä ja enempikin mahtuis levyraatiin jäseniä, mirosol itse tietty ja olihan tän foorumin admineista joku muukin innostunut ideasta. Ja lempipunkkarimme miikkane olis loistava raatilainen myös! Olisko muita vapaaehtoisia?

mirosol

Enempi jengiä tietää sitten enempi kirjoittamista. Meinasin, että voisin itse toimia kirjurina, mutten taida. On läppäri vielä pari-kolme viikkoa käyttäjällä Zilliaaccus lainassa.

Elikkä ketkäs kaikki nyt sitten olis innokkaita tulemaan tälläiseen raatiin mukaan? Papu? Jankke tulee tietty. Olisko vaikka Kiira ja Miikkanen tai sssara ja kukatahansa vielä hyvät lisät? Sitten tarvitaan tosiaan joku, joka kirjoittaa turinat ylös - tai vaihtoehtoisesti ne voisi äänittää, ja joku sitten purkaa nauhalta... Tämän voisi ottaa vaikka joskus ensi viikolla arkena ja mennä pariksi tunniksi puistoon toteuttamaan.

Kuhan nyt mietin..
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Mä voisin toimia kirjurina, miniläppäri on hyvä roudata mukana. Tai saahan sillä joku muukin naputella, jos siltä tuntuu. Papu ja Kiira siis ilmoittautukoon "vapaaehtoisiksi" niin lyödään päivä lukkoon ;)

mögälix

Voisko näille arvioille tehdä sit samanmoisen arkiston/galleria kun noilla kuvillakin on?

mirosol

Arkistoituuhan nämä sinne etusivulle.. Mietinkin tuossa, että voisi vielä helpottaa niiden etsimistä/selaamista jatkossa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:44:16 - 14.06.2011
Papu?
Kai mää voisin. Oisko tuo sellainen, että otettais nippu suht tuoreita punkkiseiskoja ja kuunneltais läpi? Tulis niitä levyarvion tapasiakin siinä samalla sitten, mutta ei niin perinteisellä tavalla tehtyjä.

mirosol

Lähinnä meinasin, että puistoon vaan ja mp3-soittimessa mun omia valintoja. Vaikka puolet suht uusia ja sitten kaikkea muuta väliltä 1966-2011...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Ohan tuollaisetkin raadit hauskoja, mutta lähinnä kelailin et ehkä enempi arvoa ois tuoreemmalla "arviopohjaisella" lähestymisellä. Sais tosiaan niitä kaivattuja arvioita siinä samalla.

mirosol

Hyvä pointti.. Olen sitä mieltä, että arviot on sellaisia, mitä arvioija kuuntelee useammin kuin kerran ja miettii mitä levystä sanoo. Sen puolesta tämä nyt olisi vaan tälläinen biisiraati.

Siis sellaisena tuon ajattelin pienessä mielessäni.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.