Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Oli kyllä mageet ukkoset viimeyönä! TS. Ilimoja pielly!

Turbourpo


salozka

AI-VAN! Mahtavat salamat kaks yötä peräkkäin. Be careful with your maitotuotteet.

"Ukkosen ilimoilla hössähtää maito heleposti" (Karvia), "Meilä ukkonen jysähytti fiilit" (Alatornio)."


hudie

musta tuli tänään turkulainen :d yo-kylän itsemurhayksiössä nyt asustelen. päätin tälle foorumillekin liittyä kun se tuntuu olevan kaupungin aktiivisin vastaava, en oo vielä oikein päässyt sisään tähän mut eiköhän tää tästä. hienoo et tällanen saitti on olemassa. zinekin näyttää hyvältä, loistolevyjä valikoitu arvioon! sad lovers & giants, ihanaa. kaikki on kivaa ja mikään ei vituta, toistaiseksi.

mirosol

Tervetuloa vaan mun puolestani. Haluatko kirjoittaa sinne zineen? :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

hudie

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 00:20:28 - 03.08.2012
Tervetuloa vaan mun puolestani. Haluatko kirjoittaa sinne zineen? :)

totta kai haluan jos mun kirjoitukset vaan kelpuutetaan :d oisko millekään tietylle aiheelle tilausta just nyt?

mirosol

Kyllä kaikki kelpaa. Voit kirjoittaa mitä haluat :) Laitan sulle yv:nä sähköpostiosoitteen, niin katellaan.
+m
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

salozka

"Vähänkö mä näytän sankarilta tän jälkeen."  Ihan ku olis lukenut Pahkasikaa tai kattonut jotain sketsisarjaa :D

http://www.hs.fi/videot/Kurjeksi+pukeutunut+Putin+johdatti+kurkiauran+vapauteen/v1305597508215

Reflection

Lainaus käyttäjältä: hudie - 23:14:02 - 02.08.2012
musta tuli tänään turkulainen :d yo-kylän itsemurhayksiössä nyt asustelen. päätin tälle foorumillekin liittyä kun se tuntuu olevan kaupungin aktiivisin vastaava, en oo vielä oikein päässyt sisään tähän mut eiköhän tää tästä. hienoo et tällanen saitti on olemassa. zinekin näyttää hyvältä, loistolevyjä valikoitu arvioon! sad lovers & giants, ihanaa. kaikki on kivaa ja mikään ei vituta, toistaiseksi.
Koska pussaillaan?  :-*
Valitse tältä pöydältä - kaikki tuotteet.

Rotte

Kaupungil on ruvennu näkyy keikkajulisteit 13.10. 7 hours of punx jtn settiä.
Siinä lukee, että more details at diyturku. En mä vaa löydä mitään tästä mistään.

Viittiskö joku paljastaa tämän tapahtuman saloja? Vaikuttaa meinaa mielenkiintoiselta tapahtumalta.

papu

Lainaus käyttäjältä: Rotte - 23:54:12 - 14.09.2012
Kaupungil on ruvennu näkyy keikkajulisteit 13.10. 7 hours of punx jtn settiä.
Siinä lukee, että more details at diyturku. En mä vaa löydä mitään tästä mistään.

Viittiskö joku paljastaa tämän tapahtuman saloja? Vaikuttaa meinaa mielenkiintoiselta tapahtumalta.
http://diyturku.net/forum/index.php/topic,796.0.html

Rotte

Lainaus käyttäjältä: papu - 06:55:00 - 15.09.2012
Lainaus käyttäjältä: Rotte - 23:54:12 - 14.09.2012
Kaupungil on ruvennu näkyy keikkajulisteit 13.10. 7 hours of punx jtn settiä.
Siinä lukee, että more details at diyturku. En mä vaa löydä mitään tästä mistään.

Viittiskö joku paljastaa tämän tapahtuman saloja? Vaikuttaa meinaa mielenkiintoiselta tapahtumalta.
http://diyturku.net/forum/index.php/topic,796.0.html

No kato kehveli. Oha tuo tehtykkin jo aikaa sitten. jotenkin oletin, että ois ollu uudempi ilmoitus hah.
Thanks anyway.

papu

Oli illan suunnitelmana kuunnella n. 12cm paksuinen pino korkkaamattomia punkki-lp:eitä tänään, mut päädyinkin tykittämään heviä mp3-muodossa. Häviö, voitto vai tasapeli?

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 22:22:31 - 28.09.2012
Oli illan suunnitelmana kuunnella n. 12cm paksuinen pino korkkaamattomia punkki-lp:eitä tänään, mut päädyinkin tykittämään heviä mp3-muodossa. Häviö, voitto vai tasapeli?
;D
tasapeli

Reflection

Valitse tältä pöydältä - kaikki tuotteet.