Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

egge

Olin muuten tänään nimim. papun kaksoisolennon kansa tulityökoulutuksessa, melkein katsoin kun se tuli että papu työvaatteissahan se siinä :P

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 15:43:38 - 01.02.2013
Olin muuten tänään nimim. papun kaksoisolennon kansa tulityökoulutuksessa, melkein katsoin kun se tuli että papu työvaatteissahan se siinä :P
Helvetin komeessa seurassa oot siis päiväsi viettänyt 8)

egge

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:08:54 - 01.02.2013
Lainaus käyttäjältä: egge - 15:43:38 - 01.02.2013
Olin muuten tänään nimim. papun kaksoisolennon kansa tulityökoulutuksessa, melkein katsoin kun se tuli että papu työvaatteissahan se siinä :P
Helvetin komeessa seurassa oot siis päiväsi viettänyt 8)
Silmäruoka pelasti kuolemasta turhautumiseen koulunpenkille! Onneks ei oo kun 6 tuntia joka viides vuosi toi koulutus, kun sekin tuntuu ylivoimaselta :P

papu

Tuli muuten vaan mieleen tuossa, ku tulee päivittäin fillaroitua tosta tuomiokirkon ohitte. Ei varmaan oo sellasta kertaa ettei joku ois kuvaamassa sitä. Eikä ne kaikki aina voi olla turisteja tai sit turussa käy ihan saatanasti turisteja joka päivä. Aina käy mielessä, et joku kerta otan läppärin matkaan ja googlen kuvahaulla näytän niille kuvaajille et kuinka vitusti kuvia siitä on otettu. Et eiköhän jo riittäis. Ehkä sanoman perille menemiseksi otan mögäfoonin ja viinapullon mukaan. Munasillaan oleminen vois myös tehostaa asian ymmärrettävyyttä. Ei sillä, saahan niitä kuvia otella vaiks mistä, mut jos mä omistaisin jonkun mega-kameran ja laukullisen sälää, ni enköhän keksis jotain mielekkäämpää ja kiinnostavampaa kuvattavaa. Vaikka tissit.

egge

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:00:53 - 21.02.2013 Ehkä sanoman perille menemiseksi otan mögäfoonin ja viinapullon mukaan. Munasillaan oleminen vois myös tehostaa asian ymmärrettävyyttä.
^ jos tämä toteutuu (mieluiten vielä talven aikana) niin voisin tullaa ottamaan kuvaan :P

egge

Ja fillaroinista puheen ollen niin ihmettelen kyllä että miten toi kunto ei nouse mihinkään vaika vuosia pyöräilyt yli 4000km vuodessa pelkästään töihin ja siihen päälle vielä muut matkat, yhtä raskasta silti joka päivä :-\

egge

Välillä tulee kyl ihmeteltyä suuresti maailman ihmeitä. Annoin tosa aamulla ravintoseosta melko kuiville taimille ja sitten pystyi silmin seuraamaan miten ne hiljaa rupesivat liikkumaan kohti valoa 8) ja tosa äsken kävin kiikarilla kattomassa tähtiä kun näkyvät tänään melko kirkaasti, ja toi avaruus vasta jännä onkin, tulee aika pieni olo kun sitä rupee kelaamaan. C/2012 S1 odotan innolla ;D

niilo pielinen

Onko joku foorumilainen menos kattomaan Wu-tangia blockfestiin? Tekis mieli nähä toi, vitun legenda, samalla se on aika kallis, jos joku muu menis, se voisi auttaa mua päättää :) Papu räppifanina menos?
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 00:57:06 - 09.03.2013
Onko joku foorumilainen menos kattomaan Wu-tangia blockfestiin? Tekis mieli nähä toi, vitun legenda, samalla se on aika kallis, jos joku muu menis, se voisi auttaa mua päättää :) Papu räppifanina menos?
No ois kyl, mut aika suolasta. Toisaalta kesällä on kyl aina kivaa. Toihan ei kuitenkaan mikään varsinainen festari, joten vois kyl laittaa vahvaan harkintaan?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:49:44 - 09.03.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 00:57:06 - 09.03.2013
Onko joku foorumilainen menos kattomaan Wu-tangia blockfestiin? Tekis mieli nähä toi, vitun legenda, samalla se on aika kallis, jos joku muu menis, se voisi auttaa mua päättää :) Papu räppifanina menos?
No ois kyl, mut aika suolasta. Toisaalta kesällä on kyl aina kivaa. Toihan ei kuitenkaan mikään varsinainen festari, joten vois kyl laittaa vahvaan harkintaan?
Milläinen toi ''festari'' on sit? Sisällä? ulkona? Helvetin iso tai ihmiskokoinen? En halua iha vielä päättää, kyl tekis mieli nähä. Vois kyllä miettiä vähä jos ei siihen oo ultimate kiire ostaa liput.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:07:19 - 09.03.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:49:44 - 09.03.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 00:57:06 - 09.03.2013
Onko joku foorumilainen menos kattomaan Wu-tangia blockfestiin? Tekis mieli nähä toi, vitun legenda, samalla se on aika kallis, jos joku muu menis, se voisi auttaa mua päättää :) Papu räppifanina menos?
No ois kyl, mut aika suolasta. Toisaalta kesällä on kyl aina kivaa. Toihan ei kuitenkaan mikään varsinainen festari, joten vois kyl laittaa vahvaan harkintaan?
Milläinen toi ''festari'' on sit? Sisällä? ulkona? Helvetin iso tai ihmiskokoinen? En halua iha vielä päättää, kyl tekis mieli nähä. Vois kyllä miettiä vähä jos ei siihen oo ultimate kiire ostaa liput.
Uskoisin, et sellanen festari missä ei oo ihan pakko heittää sixpakin kuoria päähän ja semmosta hawaiji-hommaa kaulaan. Kuvien perusteella jossain teltassa ja täten olettavasti jossain keskustan nurkille, ettei tartte missään teltta-zegoilumestassa yöpyä. Otetaanko harkintaan tuonne lähteminen? En usko et lippujen suhteen mikään kiire on.

niilo pielinen

Voisi kyllä harkinta, ei iha vielä täys varmaa, mut kyllä tekis mieli, varsinki jos toi festari ei oo ruisscheisse tyylistä.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

RTQ

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 00:57:06 - 09.03.2013
Onko joku foorumilainen menos kattomaan Wu-tangia blockfestiin? Tekis mieli nähä toi, vitun legenda, samalla se on aika kallis, jos joku muu menis, se voisi auttaa mua päättää :) Papu räppifanina menos?

Wu kiinnostaa! Epäilyttää vaan kui moni niist Suomeen saakka saapuu...
Bend da rules, break 'em!

mirosol

Tajusin just, mikä olis ihan törkeen kova bändin nimi. Korvat. Sit vois olla kaikilla foorumeilla, että "mulla soi korvat".
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.