Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

salozka

Kuka haluu häissään kuunnella Antti Tuiskua :D Stellaa en vissiin tiedäkään, heh.

Mut tosiaan, kaveria pitää jelppiä, ja ei tota paskaakaan loputtomasti voi niskaan sataa!! (Tuisku, hehe)

Könä

Sossussa kerrankin järkeviä ihmisiä. Menin luukulle valittamaan että tarvin rahaa NYT! Niin soittivat perään että "Tule huomenna hakemaan."

Könä

Tilanne katsaus:
Lapset muuttaa mun luo asumaan pysyvästi (MAHTAVAA!) ja muutan kouvolaan.
Sain kämpän yhen ala-asteen vierestä. Vuokra 350e/kk ja tilaa on 65neliöö.
Mutsi asuu siitä kilometrin päässä ja sisko samoin.
Likka alottaa koulun elokuussa niin pitää olla sillai järkevällä paikalla senkin takia.
Lasten ehdoilla mennää kumminkin tässäkin asiassa. Ja on siinä mettää lähellä koirille.
(tosi yllättävää että itärajalla on metsää...)

Nii ja revin just isovarpaan kynnen pois. Meinas vähä sattua, mut kiitos leatherman, sivuleikkurit ja kivunsietokyvyn sain sen pois. oli muutenkin irtoamassa ku se kolahti aika pahasti yhen idiootin pärstään enkä mä jaksa ton takia lääkäriin mennä.

salozka

Ahaaa, Könä on pistänyt tuulemaan :) Tosi kiva et sait asiat järjestymään, eikä oo Kouvolassa pahan hintaset vuokrahinnat näköjään. Turussa pitää sit rampata ku ehdit ja pystyt, ja foorumille kirjottaa, nih!!

mirosol

Juu! Et per*ele foorumia jätä vaikka kouvolaan palaatkin!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: Könä - 14:39:37 - 24.05.2012
Tilanne katsaus:
Lapset muuttaa mun luo asumaan pysyvästi (MAHTAVAA!) ja muutan kouvolaan.
Sain kämpän yhen ala-asteen vierestä. Vuokra 350e/kk ja tilaa on 65neliöö.
Mutsi asuu siitä kilometrin päässä ja sisko samoin.
Likka alottaa koulun elokuussa niin pitää olla sillai järkevällä paikalla senkin takia.
Lasten ehdoilla mennää kumminkin tässäkin asiassa. Ja on siinä mettää lähellä koirille.
(tosi yllättävää että itärajalla on metsää...)
Oho?! No oon NIIN onnellinen, et sait lapsoset luokses, mikäs sen ihanampaa! Hö, et nyt sit taas lähdet pois Turkkusest, kuullostaa se uus kämppä hyvine puolineen kyl erinomaiselta... No, tääl foorumil sit paskanjahanta jatkukoon etäturkulaisena?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Könä - 14:39:37 - 24.05.2012
Tilanne katsaus:
Lapset muuttaa mun luo asumaan pysyvästi (MAHTAVAA!) ja muutan kouvolaan.
Sain kämpän yhen ala-asteen vierestä. Vuokra 350e/kk ja tilaa on 65neliöö.
Mutsi asuu siitä kilometrin päässä ja sisko samoin.
Likka alottaa koulun elokuussa niin pitää olla sillai järkevällä paikalla senkin takia.
Lasten ehdoilla mennää kumminkin tässäkin asiassa. Ja on siinä mettää lähellä koirille.
(tosi yllättävää että itärajalla on metsää...)

Kiva et sait asiat järjestetuksi. Onnea siellä Suomessa (nii, tääl ollaa vaa Turus!) sulle ja lapseille, kai siel on tarpeeks puita mihi poju voi jäädä kiinni ja roikkua) :)
Foorumilla tavataa ja ny ku mutsi on nii lähellä, nii lapset (ja dogit) mummolaan ja iskä Puntalaan!!!!!!

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

En mä teitä jätä, je puntalaan oon tulossa myös.
Sääli sinänsä tää kouvolaan meno, mut lasten ehdoilla mä menen. Ja onhan se koirillekkin kivempaa kun on metsä heti ku menee ovesta 50 metriä sivuun. :D

papu

Tänään täytyy varmaan töistä tullessa kiertää jostain mettän kautta, että välttää nää:



papu


salozka

Papu, sulla oli sit jo festariasukin valmiina :)

Pohdittu tässä niinkin oleellisia kuin et mistä tulee Sataa kuin Esterin perseestä -sanonta. Netin ah niin loputon tietoarkku kertoo a) paloautoista joissa oli Esteri-niminen pumppu b) siipiratasaluksesta Saimaalla nimeltä Esteri ja c) sateen jumalatar Esteristä. Kova mimmi anyways.

Könä

No nyt tiedän senkin! Oon kans joskus miettiny noita vanhoja sanontoja. Tupenrapinat jne tiedän jo mut toi oli hukassa.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:31:21 - 15.07.2012
Papu, sulla oli sit jo festariasukin valmiina :)

Pohdittu tässä niinkin oleellisia kuin et mistä tulee Sataa kuin Esterin perseestä -sanonta. Netin ah niin loputon tietoarkku kertoo a) paloautoista joissa oli Esteri-niminen pumppu b) siipiratasaluksesta Saimaalla nimeltä Esteri ja c) sateen jumalatar Esteristä. Kova mimmi anyways.
b-vaihtoehto on käsittääkseni oikea!

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: Könä - 09:54:01 - 17.07.2012
No nyt tiedän senkin! Oon kans joskus miettiny noita vanhoja sanontoja. Tupenrapinat jne tiedän jo mut toi oli hukassa.

onks tupenrapina se ääni mikä lähtee ku puukko vedetään tupesta?