7-8.11. DIYturku-risteily Turku-Tukholma-Turku!

Aloittaja Samppa, 09:45:15 - 30.07.2014

« edellinen - seuraava »

Milloin mennään Risteilee

10.10.2014 - 12.10.2014
1 (9.1%)
3.10.2014 - 5.10.2014
0 (0%)
7.11.2014 - 9.11.2014
10 (90.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 11

Jaappa

#75
Meinasin ilmoittautuu tänne mut huomasin et ei oo ikää. Pitäkäähä hauskaa!!

e: Vai onko Silja Linella? jostain luin että 21? pistin Samppa kuitenki yv:tä.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Jaappa - 23:53:59 - 08.09.2014
Meinasin ilmoittautuu tänne mut huomasin et ei oo ikää. Pitäkäähä hauskaa!!

e: Vai onko Silja Linella? jostain luin että 21? pistin Samppa kuitenki yv:tä.

Siljan sivuilta ite löysin ainoastaan 18v ikärajan.. että kyl mun mielestä pittäis pystyy lähtee..  8)


papu

Ja vastuullisia huoltajiahan löytyy jo ilmoittautuneista jos sellaista tarttee 8)

Kuhan ei sit saatana koko risteilyä tartte istua pallomeren vieressä ku jaappa peuhaa sielä muitten tenavien kaa :o

pauliina

jaaha onks hytit täynnä ;D jännittäääää!!!!!

papu

Mut mites ton musahytin kanssa nyt tehään? Kallersson soittaa mayhemiä puhelimesta siellä ja muut kuuntelee?

papu

Nii ja risteily_järjestely_toimi_kunta palaveeraa torstaina. Sen jälkeen alkaa infoja, ohjeita ja kukkokävely-opetusvideoita pukkaamaan 8)

Puuha peten lippa lakki

Sen jäläkeen ku Kallersson soittaa bläk medöliä, näyttää Kallersson taidonnäytteitä pitkän matkan uinnissa. Tosin vähän vielä epäselvyyttä, että miten saan tällä kääpiön ruhollani kolmemetrisen goljatinvarren heivattua laidan yli  :(

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:54:33 - 09.09.2014
Nii ja risteily_järjestely_toimi_kunta palaveeraa torstaina. Sen jälkeen alkaa infoja, ohjeita ja kukkokävely-opetusvideoita pukkaamaan 8)

Kylläh näin on jengi voi rupee pikku hiljaa kiilottelee tanssi kenkiä ja hankkimaan muut tarvittavat tilpehöörit tansahteluun ja kukkokävelyyn.. koska kohta lähtee..  8)

Jaappa

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:34:11 - 09.09.2014
Kuhan ei sit saatana koko risteilyä tartte istua pallomeren vieressä ku jaappa peuhaa sielä muitten tenavien kaa :o

papu

Täytyy varmaan alkaa pian reenaamaan tätä varten? Ite mietiskelin Sinkkulaivan ekan tuotantokauden kattelua ja forttessa vois käydä myös hiukan ottamassa tuntumaa tohon tamppauslattiaan. Kukkokävelyä tulee jo muutenkin harrastettua joten se ei oo ongelma 8)

Puuha peten lippa lakki

Vois pitää semmoset hartausiltamat ja kahteltais Sinkkulaivan koko eka tuotantokausi  8) Forteen en kyllä voi mennä kun hajoaa pää. Kerran kävin ns. kännissä-ja-läpällä jonain ihmepäivänä siinä eteisessä. Alko ahistaan ja naurattaan samaa aikaa niin paljo, että oli pakko poistua.

danne

#87
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:47:30 - 15.09.2014
Vois pitää semmoset hartausiltamat ja kahteltais Sinkkulaivan koko eka tuotantokausi  8) Forteen en kyllä voi mennä kun hajoaa pää. Kerran kävin ns. kännissä-ja-läpällä jonain ihmepäivänä siinä eteisessä. Alko ahistaan ja naurattaan samaa aikaa niin paljo, että oli pakko poistua.

Jep..Mä kävin siellä viimeks noin neljä vuotta sit. Maksoin sisäänpääsyn ja narikan, olin menossa tiskille ku aloin miettimään että mitä vittua mä teen täällä. Hain sit takin narikasta ja kävelin kotiin.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: danne - 12:52:28 - 15.09.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:47:30 - 15.09.2014
Vois pitää semmoset hartausiltamat ja kahteltais Sinkkulaivan koko eka tuotantokausi  8) Forteen en kyllä voi mennä kun hajoaa pää. Kerran kävin ns. kännissä-ja-läpällä jonain ihmepäivänä siinä eteisessä. Alko ahistaan ja naurattaan samaa aikaa niin paljo, että oli pakko poistua.

Jep..Mä kävin siellä viimeks noin neljä vuotta sit. Maksoin sisäänpääsyn ja narikan, olin menossa tiskille ku aloin miettimään että mitä vittua me teen täällä. Hain sit takin narikasta ja kävelin kotiin.
Niillä on selvästi joku koirapillin tyylinen antipunk-pilli, johon baarimikot puhaltelee kun tulee asiakkaita kohderyhmän ulkopuolelta. Sen ääni ei vaikuta perus tanssijaan mutta esim. punkkarissa aiheuttaa suurta hämmennystä ja epämukavaa oloa.

papu

Mä kävin viimeks pääsiäisenä. Muistaakseni viihdyin 8) Tähän fortteen menemiseen kyl kuuluu olennaisena et suhataan taksilla ympäri kaupunkia eka.