7-8.11. DIYturku-risteily Turku-Tukholma-Turku!

Aloittaja Samppa, 09:45:15 - 30.07.2014

« edellinen - seuraava »

Milloin mennään Risteilee

10.10.2014 - 12.10.2014
1 (9.1%)
3.10.2014 - 5.10.2014
0 (0%)
7.11.2014 - 9.11.2014
10 (90.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 11

idiootti

Forte on itsensähuijaamisen mekka, eli just kova paikka. Vittumainen meininki, ruuhkaa, ärsyttävää, sakiaa, järeää.

Samppa

Hei! Kaikki risteilylle lähtevät nyt viikon aikana seuratkaa infoa ja tietoa mitä tulee.. sain Siljalta sähköpostin

Hei! Mikäli olet netistä matkaa varaamassa, tulee maksu suorittaa samantien. Lisäksi yksittäismyynnin ja ryhmämyynnin kautta varatuissa matkoissa on hieman erilaiset maksuehdot. Ykisttäismyynnin kautta voi varata nimittäin maksimissaan 24 matkustajalle matkaa, mutta maksuehdot ovat hieman tiukemmat kuin ryhmämyynnissä (matka tulee maksaa 14 vrk varaamisen jälkeen, kun ryhmämyynnissä matka tulee maksaa viimeistään 28 vrk ennen lähtöpäivää.

Tollasen sain siljalta vastaukseksi.. ja pistin tarjous pyynön siljalle Ryhmä nimellä DIY Turku.. odottelen vastausta kuulemas 2 päivän sisällä tulee matkan hinta ja ehdotus.. mä luulen että ne kirjotti väärin tosa että kokousmatka maksetaan 14vrk varaamisen jälkeen ja Ryhmämatka 28vrk...  varmistin "Siljaline" Tsätin kautta asian ja se on niin.. että tällasta inffoa..

Volvo-Pete

Mä sit tipahdin tästä kärrystä (en Volvost siis) ku järjestelin Disårderin vierailua, Samppa mainitti et ryhmä täynnä ja mä en huomannu oikeesti ilmottautuu, prkl, tuuksmä sit autokannen kautta Volvosta? Tekis kyl mieli lähtee mukaan kattoo onks teist nykynuorist mihinkää, ennenvanhaa mentii saunapaariin ennenku paatti irti laiturist ja nukuttii käytävien tuoleil, mitää hyttei häppäämisee tarvit.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 02:12:06 - 16.09.2014
Mä sit tipahdin tästä kärrystä (en Volvost siis) ku järjestelin Disårderin vierailua, Samppa mainitti et ryhmä täynnä ja mä en huomannu oikeesti ilmottautuu, prkl, tuuksmä sit autokannen kautta Volvosta? Tekis kyl mieli lähtee mukaan kattoo onks teist nykynuorist mihinkää, ennenvanhaa mentii saunapaariin ennenku paatti irti laiturist ja nukuttii käytävien tuoleil, mitää hyttei häppäämisee tarvit.

Oma toimisesti tohon samalle risteilylle buukausta vaan ja Kavereit mukaan.. :) Joo siis saas nähä jos meki ollaan ilman hyttiä viel ei ikinä tiedä  8) 8)

Puuha peten lippa lakki

Nykyään ei taida vaan saada noita ns käytäväpaikkoja risteilylle. Ite en saanu talvella viking lineltä hytitöntä paikkaa edes reittimatkalle Tukholmasta Turkuun.

papu

#95
Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 02:12:06 - 16.09.2014
Tekis kyl mieli lähtee mukaan kattoo onks teist nykynuorist mihinkää, ennenvanhaa mentii saunapaariin ennenku paatti irti laiturist ja nukuttii käytävien tuoleil, mitää hyttei häppäämisee tarvit.
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 07:16:22 - 14.09.2014
Mielummin mää oon nuori ja kokematon ko joku ikäloppu, vittumainen kääkkä kitisemässä päissään siitä miten hienoa punk oli 80-luvulla  8)
hehheh :P

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 11:06:41 - 16.09.2014
Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 02:12:06 - 16.09.2014
Tekis kyl mieli lähtee mukaan kattoo onks teist nykynuorist mihinkää, ennenvanhaa mentii saunapaariin ennenku paatti irti laiturist ja nukuttii käytävien tuoleil, mitää hyttei häppäämisee tarvit.
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 07:16:22 - 14.09.2014
Mielummin mää oon nuori ja kokematon ko joku ikäloppu, vittumainen kääkkä kitisemässä päissään siitä miten hienoa punk oli 80-luvulla  8)
hehheh :P

;D

Puuha peten lippa lakki


papu


Volvo-Pete

mä seison volvoni takana. kokemus vs. teinien höpinä. iso pullo pina coladaa vartissa huiviin ja mellakka saa alkaa. teinit näkee ku raihnanen vanhus nuortuu.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 23:16:53 - 18.09.2014
mä seison volvoni takana. kokemus vs. teinien höpinä. iso pullo pina coladaa vartissa huiviin ja mellakka saa alkaa. teinit näkee ku raihnanen vanhus nuortuu.

8)

Samppa

Ja voin valmiiks kirjottaa että.. Mary tarvin sun ja Salmise koko syntymäajan... pjiestä YV:llä mulle

Samppa

#102
Till Sverige vi ååker hoppas intte i land. allt e möjligt hämtta en kul dej meed på reesan Skål.

Puol 7 ruvetaan kokoontumaan Dayli newsissä ja siinä jaetaan tiketit ja sit mennää kukkokävelyllä laivaan ja tamppaamaan ja pitämään hauskaa.

Joo elikkä Silja-Line.. On vastannut ja touhu on buukattu Maksu 25e Tilille FI6340550011174402 Ketola Sami  Maksettava ennen 9.10.2014 Muuten mä joudun ottamaan omasta kolikko purkista ja sit mä syön pelkkää riisiä..

Elikkä sellasta vielä jos tulee ongelmia ennen tuota maksupäivää olkaa kilttejä ja ottakaa sit yhteyttä ja älkää vaan ajatelko että vaikeneminen hoitaa kyllä asian!
KOHTA MENNÄÄN KUKKOKÄVELEE JA TAMPPAILEE JEE JEE JAU JAU JAU!  8) 8)

papu

Mun nimi putkahtaa maksaneet tamppaajat -listaan perjantaina 8)

Samppa

Alotus viesti päivetty ja kaikki oleellinen Papu korjaa jos jotai puuttuu  8)