la 21.1. AAtW-tuki: 1981, Nälkä, Raivarit, Saarnaus, Species Traitor, Yleislakko

Aloittaja kuka tahansa, 12:45:29 - 09.11.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Ilmeisesti aika moni on jääny ilman sitä facebookin kautta laitettua infoviestiä. Tais tehä facebook "myspacet" tän timeline-uudistuksen myötä.

Uskoisin, että suurinosa kuitenkin tietää sijainnin, mut jos ei tietoa ni kyselkää kavereilta tai laittakaa mailia järkkääjälle: keikka ät riseup piste net

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 11:25:47 - 21.01.2012
Ilmeisesti aika moni on jääny ilman sitä facebookin kautta laitettua infoviestiä. Tais tehä facebook "myspacet" tän timeline-uudistuksen myötä.

Uskoisin, että suurinosa kuitenkin tietää sijainnin, mut jos ei tietoa ni kyselkää kavereilta tai laittakaa mailia järkkääjälle: keikka ät riseup piste net

Esim. mulle ei ole fb:n kautta viestiä tullut. Tosin voihan olla että olen mustalla listalla, kun olen jättänyt väliin liian monta keikkaa.

kuka tahansa

Joo, pistin tiedon nyt sitten kaikille kutsutuille näkyväksi. Tokkopa niitä neljääsataa ylimääräistä nytkään hirveästi kiinnostaa tätä tarkoin varjeltua salaisuutta selvittää, kun ei koko keikka ole kiinnostanut alun perinkään.

papu

Pitäs varmaan lähtee liikenteeseen, ettei lipahda kekkulin puolelle tää tissuttelu :P



papu

Hyvä ilta, kiitti järjestäjille. Yhtään keikkaa en kyl kattonu.. Oma keikkaki meni hiukka laitamyötäsessä :P Porukkaa oli sopivasti ja toivottavasti kukaan ny ei joutunu jäämään kotiin sen takia kun ei tienny paikkatietoja. Vitun facebook :-\

Levynostajille kiitos, tarjous meni selkeesti nappiin. Mukava myydä kerrankin sopuhintaan. Itteä ainakin vituttaa aina välillä kun tekis mieli ostaa levyjä mut ei rahat vaan riitä. Toisaalta tässäkin jutussa oli taas kääntöpuoli... Näemmä meni osa sit suoriks myyntiin tuonne toiseen distroon... Samapa tuo toisaalta mulle, mut samalla vaivalla ois ostanu noi sit julkaisijalta tai bändiltä suoraan ni ois menny enempi supportin puolelle. Nyt meni vaan -osastolle.

Piezu

vitu siisti ilta oli kyl. En oo koskaa ollu noi paljo pitis yhe illa aikana. Tänks kaikil bändeil ja järkkääjille

AQ

Lainaus käyttäjältä: papu - 12:55:43 - 22.01.2012
Näemmä meni osa sit suoriks myyntiin tuonne toiseen distroon... Samapa tuo toisaalta mulle, mut samalla vaivalla ois ostanu noi sit julkaisijalta tai bändiltä suoraan ni ois menny enempi supportin puolelle. Nyt meni vaan -osastolle.

- Tämä kommentti varmaan koskee meikäläistä.  ;)

Mutta kuten varmaan huomasit laskin noiden levyjen tuomalla lisäarvolla muiden levyjen hintoja alaspäin

eli tulos on käytännössä mulle lähes plus-miinus-nolla.

Suurin osa myymistäni ulkomaisista levyistä on - ainakin Turussa - marginaaliryhmän marginaaliosastoa,

siis tuntematonta 90 prosentille mahdollisista asiakkaista.

Tuolla hinnoittelulla yritän vain saada vinyyliä kiertoon. Eli näillä mennään...   :)
"Fuck the system!" It sounds so cool but what it really means is "Fuck you!"
The system is what You're creating in thoughts, in action, in loving, in hating...

System - You are the One...

egge


Ostakaaosta-63


el-ejecutor

Oli helvetin mukavaa! Saarnaus ja Nälkä soitti parhaat keikat mitä oon nähny. Paavon alesta iso plussa kans. Nyt kun vielä joku korjais miun levarin.
Kaljakin oli hyvää. Jumalalle kiitos!

salozka

Kiitoksia järkkääjille, oli hyvät menot! Saarnaus on kowa :)

Dokkari jäi näkemättä, kun kasin maissa vasta heräili päikkäreiltä :) Oli varmaan vaikuttava dokkari ainakin sen pätkän perusteella mitä lopusta näin. Ei vaan pysty tajuamaan porukkaa jolla on Israel-sympatiat tässä asiassa, missä on sydän ja empatia ja järki ja ja ja...

Tosta facebookin infosta, mulle se posti tuli Messages osaston sinne "other" posteihin. Sielt ei niin helposti huomaa niitä viestejä, et oliskohan muilla sama?




niilo pielinen


Hieno keikka kyllä oli. Kiitos kaikille. Mukavasti porukkaa paikalla ja tosi hyvä meininki. En nähny kaikki bändit, mut ainaki Saarnaus oli helvetin hyvä, ja 1981 oli iha loistava, koko ajan kylmät väreet, bändin paras keikka mikä oon nähny, oli aika lähellä joskus et ois aloittanu itkemää, kiitos. Yleislakko myös toimi hyvin.
Kokonaisuudessa helvetin hyvä ilta, musa, ja yleinen meininki, tukihomma, etc, kiva ku on vähä enemmä ku pelkkä musaa. Pikku läpyskäst oli myös ilo, Hatshoen teksti eniten, eiks sen vois olla zinen puolella? (onko jo?)
Kiitos kaikille. Joskus tuntuu hyvält olla ''punkkari'' Turussa.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Piezu