ke 18.01.12 Pub Port Arthur: Mad Pigs(cz), Backlash, Ekaria

Aloittaja papu, 18:58:10 - 14.10.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

el-ejecutor

Kelpo osallistujamäärä! On myönnettävä et tulin ite lähinnä vaan supportin vuoks tuopilliselle kun oli voimat pois ja aikanen herätys.

Lainaus käyttäjältä: papu - 10:15:05 - 19.01.2012
Olipas aikamoista rämpimistä meiän osuus...
Ei ole syytä ruoskia itseään. Ja hyvää rumputusta oli ilo seurata.

jankke

Mulle maistui Mad Pigs! Ekarian hittipotpurissa voi kohta alkaa laulaa mukana ;D
Järjestyshäiriöistä sen verran, et Könä veti mua ponnarista monta kertaa (oli kiva nähdä)!!

Toivottavasti vähintään samalla sankalla ihmisjoukolla sitten helmikuun puolessa välissä samaan paikkaan..

kylmä sotilas

Pientä ylikriittisyyttä havaittavissa!(ed. viitaten Paavon postiin siis)  Paikka oli yllättävän hyvä punk-keikalle, oikeastaan ainoa "miinus" on tuo desibeliraja - rummut kuulostaa vähän tuhnulta kun ei voi mikittää, mutta menihän se hyvin noinkin. Kaljaakin meni eh vahingossa sen verran että alkoi jumalaton sössötys taas. Mad Pigs on ihan hyvä live-bändi.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 10:15:05 - 19.01.2012
Maksaneita oli 35, mikä on arki-illaksi tosi hyvä varsinkin ku ei ollu mitään tunnettuja bändejä (ja paikallinen oli vitun paska).

Iha hyvä määrä ihmisiä, ja hyvä paikka punkkikeikalle. Toivottavasti kelpasi baariporukalle. Miten nii paikallinen oli paska? Oli tosi hyvä!!! Mun maulle toimii parempi ku Backlash... Ja Mad Pigs oli myös tosi hyvä.

Lainaus käyttäjältä: kylmä sotilas - 11:01:31 - 19.01.2012
oikeastaan ainoa "miinus" on tuo desibeliraja - rummut kuulostaa vähän tuhnulta kun ei voi mikittää, mutta menihän se hyvin noinkin.

Oli kyllä vähä ''köyhä'' soundi, varsinki rummut, mut mieluummin näin ku ei mitään.

Kokonaisuudessa helvetin hyvä keikka, kiitos kaikille!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

kuka tahansa

Backlashista tykkäsin eniten, rumpusoundeista vähiten. Mitäs pubilaiset tykkäs?

torre

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 15:39:08 - 19.01.2012
Backlashista tykkäsin eniten

joo.

ekarian keikan aikana kitara ja basso olivat liian pienellä, varmaan soundchekin seuraksena? toiv ei haitannu baariväkee että backlash käänsi niitä sopivammalle tasolle. muuten oikein hyvältä kuulosti keikat ja hyvä keikkapaikka.

papu

Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 10:50:44 - 19.01.2012
Ei ole syytä ruoskia itseään.
No mut mä oon nykyään niin kauheen lihavakin :'(

Ei vaan. Eipä ollu skarpein veto, mut vittuuks siitä sit. Noi desibelit meni nyt hiukan arpomalla. Kun mitään varsinaista rajaa saatikka desibelimittaria ei ole, on volan arvioiminen hiukka hankalaa. Peltejä joutu teippaamaan ja kyllähän tuo paskalta silloin kuulostaa. Pointtina, että ei melu kuulu ulos ja naapurit ala valittamaan. Bassotaajuudethan toki ulos vaan kuuluu, mut hiukka hankalaa laittaa bassoa hiljemmalle jos sisällä peltien kihinä ja kitara peittää kaiken muun alleen.

papu


torre

kalja tais olla 4,50.

galleriassa jotain kuvia. rumpalit terävinä, muut ei, koska karaokevalot.

http://diyturku.net/galleria/index.php/Sekalaisempia-keikkakuvia


papu


papu

Kävin äsken töistä tullessa hakemassa omat soittokamat mestoilta. Olihan tuolla joku ~20 tyyppiä karaokeiltaa viettämässä. Taitaa ny kuitenkin olla tilanne se, että karaoke-posse 1 - punkkarit 0. Mut katotaan ny vielä ku on vielä biznexet vaiheessa...

Könä

Ois kyllä aika saada joku paikka mihin vois järjestää keikkoja suht lyhyellä varotusajalla ja ilman vitullisia vuokria ja ongelmia. sit sitä vois itekki taas alkaa järkkään jotai.