Kirjoitusten julkaisuthreadi - Kun kirjoitus on valmis, kuittaa tänne!

Aloittaja mirosol, 09:09:52 - 31.08.2011

« edellinen - seuraava »

mögälix

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:41:34 - 22.11.2011
^ Erittäin hyvä kolumni ja oon täysin samaa mieltä melkein kaikesta tuossa :) Varsinkin Oulusta turkuun muuttaneena. Oulussa on todella hyvät pyöräilymahdollisuudet kaikkialla. Täällä meinaa välillä vituttaa pelkkä keskustassa käveleminenkin autoilijoiden takia.

Sen itse olen huomannut, että oululaiset pyöräilee paljon. Ja ympäri vuoden.

mirosol

Maanantai jäi välistä. Sille ei nyt enää mahda mitään. Perjantaina tuo kirjoittamani Mimica-arvio ja maanantaina puidaan sitteen Paavon kolumnissa ihan tavallista kaupassa käymistä. Sellaiset suunnitelmat. Tällä haavaa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Kirjoittelin pienen kolumnin tälle päivälle. Seuraavaksi laitan arviopostin ajan tasalle.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Seve/Backlash-haastis tallennettuna luonnokseksi. Voi julkasta esim nyt pe tai ens viikolla ma, ni ois ennen keikkaa sit julki?

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Huhhuh, Käpykaarti sai mun kirjoituslukon aukeemaan.... Siellä ois taas pitkästä aikaa mun sepustelua draftina

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Piezu

Mä kirjotin yhen kolumnin tosta Turun huonosta keikka tilanteesta, mut se on eka kolumni mitä mä oon koskaan kirjottanu et se on kyl aika paska :/

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 15:19:26 - 17.01.2012
Äläs nyt. Tallenna dräftiksi!
Samat sanat, anna mennä vaan! Vitunko väliä sillä on jos ei oo kieliopin mukaan täysin oikein tai jotain muuta, kuhan jengi vaan kirjottelee juttuja niistä aiheista mitkä on sydäntä lähellä. Se on kuitenkin tän homman pointti.

Piezu

nooh nii se nyt lähetin sen dräftiksi sen vois sit vaik nyt pe tai ens viikolla julkasta. Ja lähetän sen haastiksen Ahnalle viikon loppuna jos ehin. mut siihen kääntämisee uppoo KAUAN.

Piezu

tää ei varmaa oo oikee paikka mihin tää kyssäri pitäs pistää mut miks ei tätä diyturku zinee julkasta ihan vanhanajan lehtenä?? tai jos jo julkastaan ni miks mul eii oo kerrottu

mirosol

Oli puhetta jostain vuosikirjasta, kun tota materiaalia ei ihan mahdottomia määriä ainakaan tällä hetkellä kerry. Mutta saas nyt nähdä saako sellaistakaan ikinä aikaan... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.