Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

idiootti



Mark of the Squealer kovimpia hardcore-biisejä mitä voi olla.

maik spotifail

Amebix:Monolith aamul soi Darkthrone Plague etc lpnä etc..

Vekenator

Tää soinu melkein koko päivän duunissa:



Ihan vitun hyvä!!!


Vekenator

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 00:09:13 - 19.01.2015


Mark of the Squealer kovimpia hardcore-biisejä mitä voi olla.

Tough shit bro! HYNGH!


papu






danne



Kiitos Puha Peten lippa lakki vaihtokaupoista  8)

idiootti

https://www.youtube.com/watch?v=7pFdkkjGiEs

Blue Öyster Cult: Veteran of the Psychic Wars livepätkä. Sakia veto.

Vekenator

^Hyvä pätkä!

nyt soi: