Kirjoitusten julkaisuthreadi - Kun kirjoitus on valmis, kuittaa tänne!

Aloittaja mirosol, 09:09:52 - 31.08.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Kirjottelin jotain ryönää tosta viime perjantain kirjis-keikasta.

mirosol

Laitoin ton yleislakon uuden arvion menemään suoraan....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No sain vihdoin naputeltua sen Identiteettikriisin arvion.... Samalla puhekielellä tuli sanailtua, ku aina ennenkin. Jos löytyy parempi kuva kannesta, niin laittakaa?

mögälix

Zinessä on taas pari juttua julkaistu.Tiedoksi niille jotka sinne harvemmin vilkaisevat.  Toinen jutuista on kyl kohelluksesta jo tuttu.

mirosol

Mä alkaisin kohta olla valmis jo etsimään tollekkin pätevää ja aktiivista päätoimittajaa. Silläkin uhalla, että se ei ole kummemmin yleisöä kiinnostanut koskaan. Semmonen Don Quiote -fiilis mulla sen pyörittämisestä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 13:25:44 - 16.01.2013
Mä alkaisin kohta olla valmis jo etsimään tollekkin pätevää ja aktiivista päätoimittajaa. Silläkin uhalla, että se ei ole kummemmin yleisöä kiinnostanut koskaan. Semmonen Don Quiote -fiilis mulla sen pyörittämisestä.

Äläs nyt. Kyl ne jutut aina kiinnostaa, mut kun zinepuolella ei taida kaikki foorumilaiset vaan käydä. Että pitäiskö sit laittaa tänne foorumille ihan oma aihe, mis ois zinejutut. Ois vaikka semmoine lukittu ja Mirosol vois hoitaa ssotaukset. Mut siitäpä näkis aina foorumilaiset koska on uutta siihen tullut. lukittu ehkä siks ettei se paisuis kommenttien takia järjettömäksi. Tai jotain tämmöistä?

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 20:31:47 - 16.01.2013
Kyl ne jutut aina kiinnostaa, mut kun zinepuolella ei taida kaikki foorumilaiset vaan käydä
Kyl mä luulen, että käy, mut eihän tuo missään tilastoissa näy ja kommentteja varten täytyy kirjautua ja vaiks mitä kaikkee ikävää klikkailua. Palaute jutuista tulee sit baarissa, kuten eräällekin aktiivi-zinekijoittajalle :)

Mögän ehdotukselle komppi.
Lainaus käyttäjältä: papu - 19:31:56 - 28.12.2012
Ehkä foorumilla pitäs olla joku topikki missä ois maininta aina ku on uutta tekstiä?

papu

Hei, meillä on muuten uus tulokas kirjoittajissa ja drafti julkasua vaille valmis! Tai kuvia vielä pitää liittää.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:39:53 - 07.03.2013
Hei, meillä on muuten uus tulokas kirjoittajissa ja drafti julkasua vaille valmis! Tai kuvia vielä pitää liittää.
Solis siinny.

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix


papu

Siäl ois wannabekrustilta raporttia jonossa. Julkaisuun vaan ku hetki lyö!

mirosol

Julkaistu. Samalla askasterlin tollasen skriptin käyttöön, mikä postaa kaikki tuolla julkastut automaattisesti diyturku facebook sivulle.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.