2.11. Kivestivaalit - Kuusumun Profeetta, Murmansk, Kirahvi Nimeltä Tuike

Aloittaja turpaduuri, 19:29:17 - 15.10.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

Turun Klubin LIVE-kerroksessa perjantaina 2.11.2012 :

Kivestivaalit: KUUSUMUN PROFEETTA, MURMANSK, KIRAHVI NIMELTÄ TUIKE + Kivestivaalit Sideshow!

Ovet klo 21.00

K-18

Liput 7 e / 9 e, (ennakot 8raita & Äxä)

https://www.facebook.com/events/409058299161867/?fref=ts


KUUSUMUN PROFEETTA (00:00)

Kuusumun Profeetat ovat täällä, Turussa, Klubilla, Kivestivaaleissa!
Mika Rättö ja kumppanit valtaavat nerokkuudellaan Klubin perjantaina 2.11. Kuusumun Profeetta julkaisi uuden "Huutoja hiljaisesta huoneesta"-levyn 28.9. Heikki Romppaisen sanoin: "Kuusumun Profeetta tarjoaa suureellisia, sadunomaisia lyriikoita ja teatraalisen höpsöä laulua. Sen musisointi maalailee progressiivisesti mutta välttää genren potentiaalisen ryppyotsaisuuden ja mammuttimaisen kankeuden." (Lapin Kansa, 2.10.2012)


MURMANSK (23:00)

Murmansk julkaisi juuri uuden "Rüütli"-levynsä, joka on taas kerran saanut kriitikot puolelleen, mm. Desibeli.net antoi levylle jälleen 5 tähteä. Murmanskin musiikissa yhdistyy skandinaavisen kaihoisa tunnelma myrksyisiin äänivalleihin. Yksi Murmanskinvahvuuksista on laulusolisti Lauran ihanan taipuisa ääni, joka kuljettaa melodiat niihin paikkoihin, joissa tuntuu!


KIRAHVI NIMELTÄ TUIKE (22:00)

Kirahvi Nimeltä tuike on turkulainen popyhtye, jonka tarina on jatkunut miltei kymmenen vuotta.
KNT:n esikoislevy " Lehtipeitteen suojelijat" julkaistiin 2011. Tämän jälkeen Kirahvit edustivat mallikaasti turkulaista popkulttuuria etenemällä Uuden musiikin kilpailussa semifinaaleihin asti. Kirahvi nimeltä tuike, pienehkön Turun keikkatauon jälkeen taas täällä!

+ KIVESTIVAALIT SIDESHOW!

www.facebook.com/kivestivaalit
www.murmansk-helsinki.com

www.moonfogprofet.com

kirahvi.bandcamp.com
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."