to 19.7. Streetbar95: Mugrind(spa), Sotavamma, Eyewitness

Aloittaja papu, 08:19:10 - 28.06.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Kukko

safkat naamaan ja valumaan mestoja kohden, taidan raahata "distronki" vielä

papu


Jep, ja aikalailla viimistä kertaa sit tässä baarissa. Onnea turku, keikkoja & keikkamestoja on, mut kukaan ei viitti käydä niissä.

mögälix

Kelpo ilta, vaan kovin oli vähän väkeä.
Sotavamma jäi näkemättä. Ok, itse lähdin myöhässä ja jäin juoruilemaan ulos sit viel.
Mugrind kyl jyräs ja muris. Hiukan lyhyempi setti niin tää ois ollut tosi tykki.
Eyewitness, ehkäpä heidän paras keikka, mitä olen nähnyt. Ei mitään anteeksipyytelyä vaan täysii. Perkele sentään!
Zinei kotiinviemisiksi, niin kelpaa täs olla.

Mutta todellakin miksi tyytyä sixpäkkiin, kun voi hankkia koko tynnyrin.

kylmä sotilas

Eyewitness taas vitun kova ja tosiaan...huomaa että keikkakokemusta alkaa kertymään esim. kitaristista huomas ettei ollut ranteet jäykkänä nyt kylllä ollenkaan. Oikeastaan ainoa mistä voisi enää pistää paremmaksi  (I.M.O) on ne puolen minuutin hiljaisuudet biisien välissä , kyllä nuorien pitäis jaksaa painaa biisiä putkeen  :)  - kitara kiertämään tai jotain - hiljaisuus syö intensiteettiä minun mielestäni.Mutta bändi kyllä vaan paranee. Oletan että bändi on suomen parhaimmistoa muutaman vuoden sisällä kunhan eivät hairahda mihinkään nykymusiikin extreme ihmemaailmaan.

Sotavammalla oli kourallinen tosi hyviä biisejä mutta ne käppä-hutahata-komppi biisit ei toiminut mulle.

Mugrind oli ihan paska - ei vaan ole mun pala kakkua tän tyylinen musiikki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

paikkana tuo oli mielestäni parempi kuin Artturi.


danne

Vähän kyllä vituttaa..Lähes uneton edellisyö ja kiireinen työpäivä teki tehtävänsä. Tuntuu kyl typerältä jäädä himaan nukkumaan kun joku oikeesti yrittää ja jaksaa järjestää näitä keikkoja.

Herra Hassu

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:21:42 - 20.07.2012

Jep, ja aikalailla viimistä kertaa sit tässä baarissa.

Meluvalituksia?

Eyewitness oli kova. Komppi ja soitto pysyi tiukasti kasassa. Hyviä biisejä. Bändin nimenkin vois suomentaa!
Sotavamma ei EW:n tasoille päässyt, mutta asenne oli kohdallaan.
Mugrind olikin ihan eri genreä, ihan hyvää murinaa, jos sattuu tykkäämään.

Hyvät fibat tuli, kiitokset Papu järkkäämisestä.

papu

Lainaus käyttäjältä: Herra Hassu - 12:45:26 - 21.07.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:21:42 - 20.07.2012

Jep, ja aikalailla viimistä kertaa sit tässä baarissa.

Meluvalituksia?
Liian vähän porukkaa. Ei ole baarille taloudellisesti kannattavaa pitää tuollaisia iltoja, jotka karkoittaa vakkarit, aiheuttaa melua ja ei tuota yhtään enempää mitä normi-ilta. Ei siinä kummempaa, eikä ny tietty ketään syytellä kotiin jäämisestä tms, mut homma on vaan niin että ei punkkikeikoilla turussa näköjään riitä oikeen kysyntää. Harmi. Muuten kaikinpuolin erittäin kova ilta! Kylmän sotilaan tiukkaan analyysiin kompit joka kohdasta.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:10:42 - 21.07.2012
ei punkkikeikoilla turussa näköjään riitä oikeen kysyntää.
Snadisti kärjistetty, mut pistää ny vaan harmittamaan kun toi ois ollu puitteiltaan vitun hyvä mesta. Musaa sai aika huoletta luukuttaa lujaa, mikit ja muut kamat jees. Ainoa miinus vaan, että mestan miksaaja teki oharit (tai sit oli informaation välityksessä onkelmaa) ja ite joutu taas sähläämään siellä.

Herra Hassu

Lainaus käyttäjältä: papu - 14:16:35 - 21.07.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:10:42 - 21.07.2012
ei punkkikeikoilla turussa näköjään riitä oikeen kysyntää.
Snadisti kärjistetty, mut pistää ny vaan harmittamaan kun toi ois ollu puitteiltaan vitun hyvä mesta.

Paska meininki.

Eyewitness, nyt lyötte läpi että saadaan vanavedessä lisää nuorisoa skenettämään!


Piezu

Mul oli vitun kivaa, bändit oli hyvii tai ainaki sotavammast tykkään vitusti, mugrind ei kolise mut ei sellane musa kolise mul muutenkaa ni ei voi bändii syyttää.

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:21:42 - 20.07.2012

Jep, ja aikalailla viimistä kertaa sit tässä baarissa. Onnea turku, keikkoja & keikkamestoja on, mut kukaan ei viitti käydä niissä.
Mut sit on just tää mikä masentaa et ei porukka käy keikoilla ku kerta niit on. Ni sit on turha valittaa jos ei jatkos oo keikkoi ku sit ku niit järkätää ni ei ees viittitä tulla paikal. Ku kyl tääl Turussaki on "punkkareita" suht paljo kuitenki on et ei se siit oo kii. Mun mielest toi baari oli vitun loistava mesta kaikin puolin, mut sattuneesta syystä ei tuu jatkoo... Mut mulla oli ainaki vitun kivaa et ei pidä valittaa.

Lainaus käyttäjältä: kylmä sotilas - 18:02:09 - 20.07.2012
Oikeastaan ainoa mistä voisi enää pistää paremmaksi  (I.M.O) on ne puolen minuutin hiljaisuudet biisien välissä , kyllä nuorien pitäis jaksaa painaa biisiä putkeen  :)  - kitara kiertämään tai jotain - hiljaisuus syö intensiteettiä minun mielestäni.Mutta bändi kyllä vaan paranee. Oletan että bändi on suomen parhaimmistoa muutaman vuoden sisällä kunhan eivät hairahda mihinkään nykymusiikin extreme ihmemaailmaan.

Ei mulla kestä kunto soittaa putkee noi nopeeta komppii, pakko huilata :DD, mut kyl me jotai keksitää ja älä huoli ei olla muuttamas tyylii pitkää aikaa. (syynä on ettei osata soittaa mitää muuta :D)

papu


Piezu



antsa

Lainaus käyttäjältä: papu - 14:16:35 - 21.07.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:10:42 - 21.07.2012
ei punkkikeikoilla turussa näköjään riitä oikeen kysyntää.
Snadisti kärjistetty, mut pistää ny vaan harmittamaan kun toi ois ollu puitteiltaan vitun hyvä mesta. Musaa sai aika huoletta luukuttaa lujaa, mikit ja muut kamat jees. Ainoa miinus vaan, että mestan miksaaja teki oharit (tai sit oli informaation välityksessä onkelmaa) ja ite joutu taas sähläämään siellä.
Ulkoruokintanausi on päällä, sekin pitää muistaa. Ittekin noita keikkoja järkkäillessä juuoduin huomaamaan että heinäkuu ja elokuu on varsin kuivaa kautta klubikeikkojen osalta..

papu

^ Totta tuokin kyl. Viikonloput ainaki ihan mahdottomia.

Pitänee ehkä syksymmällä käydä kyselee lakki kädessä uusiks. Ny ei vaan kauheesti saatu vakuutettua, että moisia iltoja sinne kannattaa ottaa, kun baarin omat illat tuottaa enempi. Keskiviikkona oli ollu niitten jami-ilta ja porukkaa oli ollu kolme kertaa enempi. Saldona torstain keikassa oli ainoastaan se, että saatiin karkoitettua vakkariporukka pois ku ei ollukaan karaokea :P