Ikuinen pimeys laskeutuu Turkuun 13.10. Iskra (can), Ahna (can) ym.

Aloittaja Hatshoe, 12:42:57 - 05.05.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Hatshoe



Tää ois samantien sit tukikeikka Anarkistiselle mustalle ristille, jos ja kun voittoa tulee. Ois kiva jos kaikki heittäis varallisuuden mukaan 6-10 €. Ei oo paha seitsemästä bändistä, joista kaks ulkomailta ja kaks muuta vielä ulkopaikkakunnilta! Pääasia kuitenkin että tulet paikalle.

Paikkana tosiaan tiedätte kyllä mikä. Jos et tiedä, kysy: totaltotal@hushmail.com. Ei ikärajaa, ei alkoholitarjoilua. Omia saa juoda, mut sekoilua ei katsota hyvällä. Kertoilkaapahan kavereillenne!

Aloitetaan jo klo 17: luvassa elokuvia ja ruokaa!

Ja hei, jos törmäätte jossain rasismiin, seksismiin, homofobiaan tai muuhun syrjivään käytökseen niin sanokaa et painuu helvettiin meiän maailmasta!

-----------------------


So, this will be a benefit for Anarchist Black Cross. 6-10€ donation, according to one's financial situation, would be cool. Not bad for seven bands - two of which are from across the ocean and two more from outside the Turku region!

Place: if you don't know, ask: totaltotal@hushmail.com. All ages. No alcohol for sale, but you can bring your own. (Please note that this is a diy-happening, so each one of us is equally resposible for the atmosphere and outcome of this night. Don't fuck up, have fun!). Starts at 5 pm, there will be films and food.

Spread the word!

And oh, if you encounter racism, sexism, homophobia or other forms of discriminative behaviour, tell them to get the fuck out of this universe!


Piezu


papu

Ei meinannu lähteä Iskran levyt kulumallakaan pois distrolaatikoista :P Hyvä bändi kuitenki!

Hatshoe

Tää keikka ei tuu lähtemään kulumallakaan ihmisten mielistä!

danne

Nice! Iskra on hyvä bändi. Toimii varmaan hyvin livenä!

Hatshoe

Sulla ei siis oo niitä levyjä enää papu? Nyt kiinnostais. Mulla on muuten yks ylimääräinen Ahna s/t lp jos joku haluu ostaa.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 12:44:57 - 06.05.2012
Mulla on muuten yks ylimääräinen Ahna s/t lp jos joku haluu ostaa.
Pistä miulle syrjään.

Hatshoe


niilo pielinen

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke


Rotte

Kanukit ja Venida kiinnnostaa. Näin nuo jossai lähiaikoin Lepiksessa ja sillo oli vähän kankea meininki.

Mutta missä tää pidetään? Mistään en sitä saa luettua vai onko mulla vaan päässä vikaa?

Herra Hassu

Lainaus käyttäjältä: Rotte - 08:28:56 - 15.09.2012
Kanukit ja Venida kiinnnostaa. Näin nuo jossai lähiaikoin Lepiksessa ja sillo oli vähän kankea meininki.

Mutta missä tää pidetään? Mistään en sitä saa luettua vai onko mulla vaan päässä vikaa?

Tuolta löytyy
http://tolivealie.proboards.com/index.cgi?board=local&action=display&thread=2811

Rotte

Lainaus käyttäjältä: Herra Hassu - 11:03:57 - 15.09.2012
Lainaus käyttäjältä: Rotte - 08:28:56 - 15.09.2012
Kanukit ja Venida kiinnnostaa. Näin nuo jossai lähiaikoin Lepiksessa ja sillo oli vähän kankea meininki.

Mutta missä tää pidetään? Mistään en sitä saa luettua vai onko mulla vaan päässä vikaa?

Tuolta löytyy
http://tolivealie.proboards.com/index.cgi?board=local&action=display&thread=2811

Että TVO. Nyt mä saan idiootinleiman otsaani. Missähelkutissa se on? Eikö se pistetty kasaa sieltä rehtorinkujalt vai mikä se oli?

pohjois-korea

Onko tää nyt ikärajaton niinku toi edellinen keikka?

kuka tahansa