Kivestivaalit III - 4.2. Klubi/LIVE --- Sydän sydän, Kiveskives Big Band...

Aloittaja turpaduuri, 14:11:33 - 03.02.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

Kivestivaalit III- sisäfestari aloittaa Turun Klubin tiloissa kevään 2012 kuukausittain jatkuvan tapahtumien sarjan 4.2.

Kivestivaalit III koostuu neljästä hienosta yhtyeestä:

SYDÄN SYDÄN (showtime 00.30)

Sydän sydän tekee paluun keikkalavoille ja Turussa Sydärit soittaa ensimmäistä kertaa sitten joulukuun 2010. Sydän sydän julkaisee 11.1. neljännen albuminsa "Kapselin". Sydän sydän on Suomen ehdotonta aatelia vaihtoehtoisemman rockin bändeistä niin livenä kuin levyltä.

KIVESKIVES ( showtime 23.30)

Kiveskives jatkaa yllättäen Kivestivaalit- esiintymisiään, mitä luultavammin taas lisäkiveskokoonpanolla. Kiveskives tekee kevään mittaan vain muutaman keikan keskittyen debyyttialbuminsa nauhoituksiin. Levyä on odotettavissa toukokuussa. Nintendopsykerockshow on taattua töötiä!

MADHOUSE MANAGEMENT ( showtime 22.30)

Kivestivaalien yksi periaate on tuoda esille uusia, tuoreita vielä uransa alkupuolella olevia bändejä. Vasta kaksi keikkaa soittanut Madhouse Management on todellakin päässyt pakkopaidastaan, sillä sen verran vakuuttavasti homma livenä potkii. Olisiko heistä apua uutena hoitomuotona Suomessa velloviin mieleterveysongelmiin?

QUUTAMO ( showtime 21.30)

Haitarilla Dimmu Borgiria ja Yngwie Malmsteenia, häh? Kyllä, ja toimii.
Taideakatemian yössä marraskuussa tajuntaa laajensi Quutamo. Trio koostuu haitarista, kontrabassosta ja cajon-rummusta. Quutamo soittaa äärettömän sielukkaasti teknisesti haastavia heviklassikoita suvereeniin tyyliin. Tässä bändissä on sitä kulttuuriteon meininkiä.

Liput ennakkoon 8e ja ovelta 10e. Lipun hinta sisältää narikan. Ennakot myynnissä Äxässä ja 8raidassa.


www.sydansydan.fi

www.myspace.com/kiveskives

http://soundcloud.com/madhouse-management

https://www.facebook.com/events/123802991070833/
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."