noituus 2011 keikat

Aloittaja mögälix, 02:14:11 - 03.01.2012

« edellinen - seuraava »

mögälix

Näin mögättiin:
31.12. Turku, koroisten kahvila
18.12.Turku, Salainen mesta 3
12.11. Oulu, Teekkaritalo
11.11. Luleå. Föreningsgatan
8.11. Turku, Klubi/ Ilta
30.9. Turku, S-osis
12.9. Turku, Salainen mesta 2
2.9. Turku, Kakola
13.8. Turku, Ojarinne
3.7. Oulu, Tähtitornin kahvila
2.7. Oulu, Ykän Pub
30.6. Oulu, Nuclear Nightclub
29.6. Tampere, Vastavirta
3.6. Turku, salainen mesta 1
30.4. Turku, Kupittaan puisto
26.3. Helsinki, Rauhanasema


Ja tätä mieltä olin niistä, vähän sillei paremmuusjärjästys.

1.) 12.11. Oulu, Teekkaritalo (aivan järjetöntä. Totaalista zegoilua. Kiitos Oulun Sairaat MögäFriikit)
2.) 2.9. Turku, Kakola (kaiken säätämisen jälkeen päästiin soitaa. Agressiot kympillä. Välioksut ja taas mögättiin.)
3.) 26.3. Helsinki, Rauhanasema (Totaalista zegoilua ja mokailua, mut se tehtiin täysil)
4.) 3.7. Oulu, Tähtitornin kahvila ( Akustinen keikka, jännitti ihan tonnisti, mögättiin ja mokattiin)
5.)  30.4. Turku, Kupittaan puisto (Mahtava mögätä ulkoilmassa, vallankin kun sai myöhemmin kuulla että oli kuulunut kauaksi. Sekä tutut mennyt tivoliin lapsensa kanssa just kun mögättiin)
6.) 2.7. Oulu, Ykän Pub (Hässäkkäpäivät! Oulu! Ykän pub!)
7.) 18.12.Turku, Salainen mesta 3 (Sunnuntai, ei todellakaan ihan paras keikkapäivä, mut vihaa ja vitutusta täys keikka. Onneksi kaikki purkautui keikalla ja kääntyi posienergiaksi.)
8.) 31.12. Turku, Koroisten kahvila (Liukkaat villasukat, hämmentyineitä ihmisiä. Mögäisää.)
9.) 8.11. Turku, Klubi/ Ilta (Metalli-iltamissa oltiin, jännitti. Onnneks oli Tommi miksaamassa tai oliko se nyt onni kun kuuli kaiken liian hyvin???)
10.) 11.11. Luleå. Föreningsgatan (Haa, yhteistuumin päätetty mögäisä mokailu. Nopea keikka, varsinkin vedettiin kolme eri biisiä yhtäaikaa. Ihanaa)
11.) 12.9. Turku, Salainen mesta 2 ( arkikeikka, vettä satoi. Muuten mahtava ilta. Rentoa mögäilyä)
12.) 3.6. Turku, salainen mesta 1 ( ööö, en kyl oikeesti tajua/ tiedä/ muista miten tää meni. "Hyvin" kai kun en oo jälkeenpäin turpaansaanut muilta mögäleiltä. Ainakin jatkozegoilut oli hyvät.)
13.) 30.6. Oulu, Nuclear Nightclub (ei mitään ihmeellistä, mögättiin ja mokattiin. John Lennon)
14.) 29.6. Tampere, Vastavirta (ei mitään ihmeellistä, mögättiin ja mokattiin. Ouluun oli kiirus, tietysti.)
15.)  13.8. Turku, Ojarinne (Ojisrock. Yritettiin olla nopeita. Meni sähläämiseksi)
16.) 30.9. Turku, S-osis (Sähläystä ja yliyrittämistä. Mokailua, ei mögäilyä)

Okkei, näin mä, mut kerro mitä mieltä ja puolta sä olet.

larsgh

ne neljä jotka kanssaelin niin pistän järjestykseen
1 koroinen. mahtava ilta ja keikka lyhyydessäänkin aivan totaalisen rankka
2 klubi. metalli ilta ja meteli ilta mutta kun ne saundit oli niin hyvät.
3. salainen mesta 2.
4. ojarinne.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 02:14:11 - 03.01.2012
8.11. Turku, Klubi/ Ilta
12.9. Turku, Salainen mesta 2

En päässyt kokemaan kuin nämä, vaikka yritystä oli useampiinkin. Yllä olevat ei ole edes mieluisuusjärjestyksessä, koska molemmat oli loistomögää, enkä osaa laittaa järjestykseen... Eipä kyllä mun kannattais ottaa ees puheeks tässä aiheessa mitään, kun vaan nuo kaks eventtiä pääsin kokemaan :(

Könä

Mä en nähny ku yhen, mut se oli sitäkin arvokkaampi molesta syystä.
Kakolanmäellä mögäilivät. Sekä paikka, että se et se oli eka OIKEA punk keikka minkä katoin sen jälkeen kun muutin takas turkuun, ja pändinä vielä Noituus niin mikä se parempaa.  8)

larsgh

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 09:01:46 - 03.01.2012
ne neljä jotka kanssaelin niin pistän järjestykseen
1 koroinen. mahtava ilta ja keikka lyhyydessäänkin aivan totaalisen rankka
2 klubi. metalli ilta ja meteli ilta mutta kun ne saundit oli niin hyvät.
3. salainen mesta 2.
4. ojarinne.

niin ja olinhan mä tuolla kupittaalla. kaikkea enää tähän ikään muista. siellä oli kanssa lystiä joten menkööt se toiselle sijalle.

niilo pielinen

Lainaa12.11. Oulu, Teekkaritalo (aivan järjetöntä. Totaalista zegoilua. Kiitos Oulun Sairaat MögäFriikit)
ULEÅ CITY OF CRUST!!! 8)
Lainaa26.3. Helsinki, Rauhanasema (Totaalista zegoilua ja mokailua, mut se tehtiin täysil)
Total fucking chaos, hienoja D-beat improvisaatioita  :)
Lainaa31.12. Turku, Koroisten kahvila (Liukkaat villasukat, hämmentyineitä ihmisiä. Mögäisää.)
Tuorein, vielä hyvin muistan, iha loistava mögäily, ja koko listaa ilman skippausta, harvinainen meininki. Hevipääkaveri tuli sanomaa et ''vitun kova blastbeat'', what? tää on vaa nopeutettu D-beat, 1+3!!!
Lainaa3.7. Oulu, Tähtitornin kahvila ( Akustinen keikka, jännitti ihan tonnisti, mögättiin ja mokattiin)
Oli aika lähellä et rumpali ois juossu Karkkuun ku näki ''rummut'', onneks Oulus on nii paljon hyviä kavereit, jäin, ja oli hieno, v*tun hauska keikka!
Lainaa13.8. Turku, Ojarinne (Ojisrock. Yritettiin olla nopeita. Meni sähläämiseksi)
kaveri kertoi et ku hän kysyi järkkärilt saako noituus tulla soittamaa, vastaus oli et ''juu jos ne on tarpeeks nopeita''  ;D ei meil oo tän kans mitään ongelmaa!!! Ja nopeita oltii!! Ojisrock on muuten selvästi turun paras DIY-festari!
Lainaa30.4. Turku, Kupittaan puisto (Mahtava mögätä ulkoilmassa, vallankin kun sai myöhemmin kuulla että oli kuulunut kauaksi
Mahtava sunnuntai, kokonaisuudessa, kiitos futisjoukuen vahvistuksille, sori et oltiin nii surkee!
Lainaa12.9. Turku, Salainen mesta 2 + 18.12.Turku, Salainen mesta 3
Reeniskeikat on aina mahtavia, sopii noituudelle tosi hyvin.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

el-ejecutor

31.12. Turku, koroisten kahvila
Takuuvarma setti. Noituus, maatilan idyllisyys ja kahden vuoden törmäyspiste.

30.9. Turku, S-osis
Vähiten hyvä Noituuden keikka mitä oon nähny mutta ei ne kaikki voi puhdasta kultaa olla.

2.9. Turku, Kakola
Yks parhaista mitä oon nähny. Seuralaisen reaktio oli tää  :o

3.6. Turku, salainen mesta 1
Olinko mie täällä?

30.4. Turku, Kupittaan puisto
Mie taisin olla täällä.

papu

Näin vaan kolme Noituus-keikkaa vuonna 2011. Hö, tänä vuonna skarppaan!

mögälix

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:13:39 - 03.01.2012


Lainaa13.8. Turku, Ojarinne (Ojisrock. Yritettiin olla nopeita. Meni sähläämiseksi)
kaveri kertoi et ku hän kysyi järkkärilt saako noituus tulla soittamaa, vastaus oli et ''juu jos ne on tarpeeks nopeita''  ;D ei meil oo tän kans mitään ongelmaa!!! Ja nopeita oltii!! Ojisrock on muuten selvästi turun paras DIY-festari!

Joo ei festareis mitään vikaa ollut, huippuhieno tapahtumahan se on. Mahtaavaa DIY-henkeä.

Lainaa30.4. Turku, Kupittaan puisto (Mahtava mögätä ulkoilmassa, vallankin kun sai myöhemmin kuulla että oli kuulunut kauaksi
Mahtava sunnuntai, kokonaisuudessa, kiitos futisjoukuen vahvistuksille, sori et oltiin nii surkee!
[/quote]

Futishan oli silloin elokuussa? Ja meitsi oli jossain muualla.

idiootti

Koroisten kahvilan keikka oli aivan mahtava. Espoolainen kaverikin diggas paljon. Vasta toka keikka mitä oon bändiltä nähnyt! Ensimmäinen kerta oli S-Osiksella, mut en nyt muista mikä iltama oli kyseessä.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 23:13:39 - 03.01.2012 Vasta toka keikka mitä oon bändiltä nähnyt!
Miten toi on edes mahdollista?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:47:11 - 03.01.2012
Lainaa30.4. Turku, Kupittaan puisto (Mahtava mögätä ulkoilmassa, vallankin kun sai myöhemmin kuulla että oli kuulunut kauaksi
Mahtava sunnuntai, kokonaisuudessa, kiitos futisjoukuen vahvistuksille, sori et oltiin nii surkee!

Futishan oli silloin elokuussa? Ja meitsi oli jossain muualla.
[/quote]

Hööh, oli kyl eri puistoilu. sori.

-Seniilix-
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 10:27:04 - 04.01.2012
Lainaus käyttäjältä: idiootti - 23:13:39 - 03.01.2012 Vasta toka keikka mitä oon bändiltä nähnyt!
Miten toi on edes mahdollista?

Mulle tuo Koroisten keikka oli vasta eka Noituus livekokemus :o Mutta tästä lähtien pitääkin nähdä kaikki mitkä on vaan mahdollisia nähdä! Just tommosesta kohkauksesta meikä diggaa ihan vitusti ja tuo soitin/laulur arsenaalin minimalistisuus on ihan kunkkua! Tää oli harvoja keikkoja mitä katsoessa tuli hengästyny olo pelkästä katsomisesta. Ja plussaa Veikin villasukkaliukasteluista ;D

T-paidan voisin ostaa heti jos niitä saa jostain.

salozka

 Mögälix, sit ku setä muilta mögäpuuhiltaa ehtii, niin t-paitoja kyl kysellään tasaseen tahtiin, et jos esim silleen ekaks riistetään rahat, sit irtoo paita -tyylillä onnistuis?

Ja damn ku Oulu liian pitkällä, olis kiva nähä mögäilyt siinä ympäristössä :) Mut tosiaan kovia vetäsyitä tässä listassa esim Kakola (olin aika skeptinen koko hommasta alkuillasta et soiko siellä mikään) ja Koroisten maatalo, ja toivottavasti noita Kupittaan juttujakin järkätään lisää, mainio keikkaympäristö!  Ja hyvä vaan et joskus menee vähän mokailukskin, säilyy jännitys et mitäs tänään :)