Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Kappas. Siinähän tosiaan oli kansion merrki lopussa. Oli niin kiire pilkkaamaan uskontoja, että meni ohi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

salozka

Aaa, kas, ilmankos ei tullut kunnolla toi meikän linkki :D

Ei se mitn, linkitän lisää. On se hienoa, kun lehdistä voi lukea näin laadukkaita, asiantuntevia ja hyvin kirjoitettuja keikka-arvioita. "Yleisöä oli paikalla 28 000 ja Bruce kiitteli määrästä myös lavalla."


http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288583740232.html#comments-anchor

papu

Discogs on näemmä huomannut et mun rahapäivä lähenee. Kovaa tahtia tipahtelee myyntiin mun wantlistilla olevia levyjä.

salozka

Hei mites, onkos joku käynyt viime vuonna tuolla Punk Is Danger -tapahtumassa Tampesterissa? Pispala ilmoitettu paikaksi, onko siel joku puistomeininki tms? Omat juomat/myynti?

papu

Lainaus käyttäjältä: salozka - 13:34:55 - 16.08.2013
Hei mites, onkos joku käynyt viime vuonna tuolla Punk Is Danger -tapahtumassa Tampesterissa? Pispala ilmoitettu paikaksi, onko siel joku puistomeininki tms? Omat juomat/myynti?
Pistin yv:n

egge

Kuudes straight edge päivä menossa, ja tuli tänään semmosia testituloksia et taitaapi jatkua se touhu jonkin aikaa, ei sinänsä mikkään huono juttu noin yleisesti, eikä varsinkaan taloudellisesti ;D

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 20:30:45 - 16.08.2013
tuli tänään semmosia testituloksia et taitaapi jatkua se touhu jonkin aikaa
onneks näit meikän!!

salozka

Katsastus-leffaa lainatakseni, "vittu mä mitään vihjaa" :D


niilo pielinen

Nyt ois taas turkulainen UG:in pihafestari siellä Muhkurin päin. Niiku joka vuosi, järkkärit ei halua et sitä mainostettais liikaa, koska ne ei halua 300 ihmisiä. Mut luotan et DIYTurku foorumin porukka osaa käyttäytyä ja ovat iha welcome siellä. Festari on ilmainen, todella mukava oloinen, täys DIY meininki, jossa vanhat/nuoret juopot, hipit, punkkarit, mummot, papat ja lapset voi istuskellä yhdessä ja nauttii epämääräistä rokista. Siellä ei myydä mitään, vaa tarjotaa nurmikkopala perseellesi, pikkulava ja musaa. Suurin osaa teistä tietää mist on kyse. Jos et tiedä, kysy pari kaverilta, ne varmasti tietää...
Ihmiset siellä asuu ja yrittää pitää mukava lauantaipäivä yhdessä, ei ne tarvi mitään tappelu/apinointi/etc, jos et osaa käyttäytyä, nii jää kotiin...
Se on sit huomenna lauantaina 14-22... eli sieltä iha hyvin ehtii Unkindiin keikalle :)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu




Puuha peten lippa lakki

Tein käyttiksenvaihtotempun ja nyt on Linux Peppermint 4 koneella. Aikasemmin oli Ubuntu 12.04 mutta se oli jotenki ärsyttävä. Työpöytäympäristö oli ihan kätevä mutta tuntu raskaalta. Tää toimii toistaseks ainaki ihan hyvin, vähä nyt joutuu opetella uusiks ku töipöytähommat meni kokonaan uusiks.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: papu - 14:39:57 - 24.08.2013
Nyt mä oon kyl ihan sitä mieltä et räppi pitäis kieltää.

Pale Tone - Dreams Ft. Ramona (Official music video)

EEEEII VITTUUU :DDDDDD En pysty lopettaa nauramista! Biisi jää kyl soimaa päähän, eli ihan hittiainesta!

Pikkasen on jäbä matkinu Biggie smallsii:

The Notorious B.I.G. - "Juicy"

Pale tone on iha yhtä aito :D Oikee nimi on Simo ja syntymäpaikka Espoo :)

mirosol

Älkääs ny. Noi on jotain 15. Jostain se on kato alotettava :P
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.