to 17.11. Klubi: Tampere on okei: Jaakko & Jay, Remissions, Polite Force

Aloittaja kuka tahansa, 13:50:15 - 26.10.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kuka tahansa

Klubin nettisivuilta poimittua:

LainaaTorstai 17.11.

LIVE: Tampere on okei. On punk.
JAAKKO & JAY (23:00), REMISSIONS (22:00), POLITE FORCE (21:00)
Ovet klo 20, free.

Kukko


papu

Lainaus käyttäjältä: Kukko - 14:40:20 - 26.10.2011
Kappas vaan. Remissionsin vois käydä tsekkaamas.
Heh, niin kai tässä "Remissions" bändiä tarkoitetaan, eikä "22 Remissions" nimistä bändiä (onks sellasta ees?), joka Klubin sivuilla lukee :)

papu

Btw, minkähän tahon järkkäämä juttu tää on, kun on kuitenkin kolme ulkopaikkakuntalaista ja ilmainen sisäänpääsy?

kuka tahansa

#4
Taustalla jokin Tamperelaisen kulttuurin vientihanke, joten raha ei liene ongelma. Luulisin, että tätäkin säätämässä on Tampereen Klubin porukkaa, siellähän on vähän punkimpi meininki kuin täällä meillä.

Joo no kai se nyt se Remissions kuitenkin on? Aikoinaan kun järkkäsimme From the Depthsin Klubille, niin siellä oli omatoimisesti linkitetty jotain tällaista tämän sijaan. Tosin nyt linkitin Remissionsin itse. En edes tajunnut tuota kakskakkosta siinä edessä! Korjaan sen omaan viestiini ja toivotaan parasta...

papu

Tampere oli ihan okei. Olin jo kovin päättäny, etten tykkäisi Polite Forcesta, mut tuohan oli ihan hyvä. Kuhan vaan jättäisivät ne käppäset Nirvana-vammailut vähemmälle. Remissions oli taas tasasen varma ja kova, muttei kuitenkaan tylsä. Kovia biisejä! Vikaa en jääny kattomaan, kun hipsteri-tutka alkoi huutaa punaisena + olin selvinpäin ja hyvinhyvin ahdistunut.

kuka tahansa

Ai sinäkin olit siellä. Miksen huomannut? Kävin katsomassa Remissionsin setin loppupuolen (jos olivat aloittaneet tasalta) ja häviämässä 10-0 kikkerissä. Uusi sukupolvi on mennyt kovaa vauhtia ohi, pitäisi tosiaan alkaa käydä xarttux:n opissa.