22.10. Burial (Saksa), Sokea Piste, Kylmä Sota, Armless Children

Aloittaja kylmä sotilas, 20:21:56 - 24.08.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kylmä sotilas

BURIAL (Saksa) http://www.myspace.com/burialhardcorepunk/music
KYLMÄ SOTA
SOKEA PISTE
ARMLESS CHILDREN

Paikka ja lippusysteemit yms. ilmoitetaan myöhemmin , mutta tämä nyt niinkuin tiedoksi. Ettäs tiedätte!
Tarkoitus olisi aikainen keikka jotta että ihmiset kerkee palvomaan styrkkaria Osikselle myös.

Burial - Kylmä Sota
21.10. pe Helsinki, Lepakkomies + Sokea Piste
22.10. la Turku + Sokea Piste + Armless Children
23.10. su Tampere, Hertta + Backlash

Saa tulla ovelle kärkkymään (mikäli osoite tiedossa :) ), jos varanneet ei saavu, tai laittaa viestiä mikäli haluaa peruutuslippui?

brownrecords@gmail.com





kylmä sotilas

#1
Jos lippua haluat niin sähköpostilla osallistujan/osallistujien nimet, ei tyyliin minä ja 100muuta. 5€ kassalla ja nimi yli. Lipun varanneille ilmoitetaan osoite.

brownrecords@gmail.com

muut bändit Kylmä Sota, Sokea Piste ja Armless Children.




Rankki

Kannattais sit ihan oikeesti ilmottautua, kun tilaa ei oo enää monelle!

Rankki

Lainaus käyttäjältä: Rankki - 21:20:07 - 28.09.2011
Kannattais sit ihan oikeesti ilmottautua, kun tilaa ei oo enää monelle!


ONKO KAIKKI TURKULAISET NYT VARANNEET TÄNNE LIPUN? Näyttäis olevan muista kaupungeista enemmän, mut oma on mokanne, jos menee BURIAL tuo Saksan SELFISH ohi! Urpot!

superhessu

Kiinnostais kovasti, mutta olen tuolloin legolandissa.  :)

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: Rankki - 10:36:17 - 29.09.2011
Lainaus käyttäjältä: Rankki - 21:20:07 - 28.09.2011
Kannattais sit ihan oikeesti ilmottautua, kun tilaa ei oo enää monelle!


ONKO KAIKKI TURKULAISET NYT VARANNEET TÄNNE LIPUN? Näyttäis olevan muista kaupungeista enemmän, mut oma on mokanne, jos menee BURIAL tuo Saksan SELFISH ohi! Urpot!
V*tusti liikaa kaikkea samana päivänä  :-\

Rankki

Saa tulla ovelle kärkkymään (mikäli osoite tiedossa :) ), jos varanneet ei saavu, tai laittaa viestiä mikäli haluaa peruutuslippui?

brownrecords@gmail.com

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 10:28:44 - 30.09.2011
Lainaus käyttäjältä: Rankki - 10:36:17 - 29.09.2011
Lainaus käyttäjältä: Rankki - 21:20:07 - 28.09.2011
Kannattais sit ihan oikeesti ilmottautua, kun tilaa ei oo enää monelle!


ONKO KAIKKI TURKULAISET NYT VARANNEET TÄNNE LIPUN? Näyttäis olevan muista kaupungeista enemmän, mut oma on mokanne, jos menee BURIAL tuo Saksan SELFISH ohi! Urpot!
V*tusti liikaa kaikkea samana päivänä  :-\

Jep, luulen et se styrkkaria palvominen riittää mulle, ja jos silloin tuntuu siltä et tänne tekee mieli tulla, kokeilen sit ovelle tulemista ja toivon, jos ei pääse, ei pääse...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Rankki

Laittakaahan nyt ihmiset vielää varauksia peliin, koska olen sen verran skeptinen, et en usko kaikkien varanneiden saapuvan?

brownrecords@gmail.com


Rankki

#10
Saksalaisille sit lämmintä kättä ja sepostus, et ei meillä kato punkista digata! Toivon, et ihmiset saapuu tsekkaamaan onko lippuja ja ne jotka ilmottanu tulee myös? Tuntuu, et tällänen lipunmyynti sähköpostin kautta ei oikein ihmisille toimi? Uskon, et jää viimeiseks punkeikanjärkkäykseks Turussa omalta osaltani, mut onneks muita järkkäreitä. Yleensä menny jopa liian hyvin, et nyt pelko perseessä.

salozka

Tää on niin tätä kun samana päivänä pitäis jakautua moneksi - Amplifier vierahia viel tulossa niin ei voi toisten puolesta päättää ohjelmaa etukäteen. Ehkä yritys ovelta, ehkä ei, hieno juttu joka tapauksessa!