Absolutist (ir) ja minä kaivattais vähän apua...

Aloittaja Lambi, 00:16:13 - 02.07.2011

« edellinen - seuraava »

Lambi

Eli homman nimi olisi se, että Absolutist ( http://absolutist.bandcamp.com/ ) saapuisi suomeen 12.syyskuuta, jolloinka olisi myös heidän turun keikkansa. Alunperin mun piti toimia heille kiertuekuskina, mutta kävi kuten kävi, eli toisinsanoen mun auto on ruotsissa ja siellä on ja pysyy. Kaivattaisiin siis korvaavaa autoa kolmihenkiselle bändille plus kuskille! Ja toisekseen, missä kaivattaisiin apua, olisi keikkapaikan suhteen, sataman treenis myi "eijjjole!", joten jos on treenis tiedossa keskustan läheisyydessä, tai jos on muu paikka tiedossa, saatikka haluat auttaa puistokeikan järkkäämisessä, niin ota yhteyttä jannejlaakso (@) gmail.com !

Korvaava auto olisi tähän hätään se tärkein!

-Janne

idiootti

Toivottavasti onnistuu. Itsellä ei oo ees ajokorttia, mut jeesaisin jos vois. Hyvä bändi.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 22:07:51 - 03.07.2011
Toivottavasti onnistuu. Itsellä ei oo ees ajokorttia, mut jeesaisin jos vois. Hyvä bändi.

Toivottavasti kyllä onnistuu. Tosi hyvä bändi, olis kiva nähä turus.
Meiän kämpäs ei onnistu, on nii pieni et on jo hyvä jos me 3 mahutaa sisää.
Ajokortti on mut auto myös ''jogurttipurkin'' kokoinen, ei käy bändeil ja heiän tavaroil
Puistos olis hauska, en voi paljon auttaa ku esm olla mukana pistämäs ''teltta'' pystyyn tai vaik kantaa kamat (siihen auto vois osallistua), en voi lainata mitään kamoja ku en itte omista mitään. Nii, ei se paljon auta mut en voi enempää tarjoa...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Hatshoe


mögälix

Kannattaa varmaan kysyä vuokraamoista tarjouksia. Eihän ne ilmaisia ole, mutta kysyä nyt kuitenkin voi, vai?
Ja jos ei backlineä tarvii raahata, niin tehän mahdutte henkilöautoon.
Ja jos pakun päätätte vuokrata, otatte mukaan jonkun toisen bändin jakamaan kuluja.

mögälix

http://personal.inet.fi/yritys/carfield/frame.htm esim täältä oli paku vuokralla noituus + Night On Earth reissulla. Ihan mukava ukko toi vuokraaja.

En tiedä sit minkälainen ajokortti Jannel on mut tuolta sit isonpaa kalustoa: http://www.keikkabussi.fi/KEIKKABUSSI/BUSSIT.html
Ei kyl mitään kokemusta lafkasta.

Lambi

Vuokra-auto tulisi aivan liian kalliiksi, ja omien kokemuksieni mukaan vaatisi myös luottokortin takuudeksi, vaikka käteisellä maksaisikin itse auton. Tuosta firmasta ei kokemusta tosin. Auton ei tosiaan tarvisi olla iso, lainakamoilla olisi tarkoitus vetästä koko rundi.

Tällä hetkellä lähinnä tuo keikka olisi päällimmäisenä, puistokeikaksi taitaa mennä, mutta tällä hetkellä autottomana tavaroiden roudaus voi olla vähintäänkin mielenkiintoista. Mutta saattaapi olla, että tänään musta tulee "uuden" omistaja...


nazimode

 Jaa, miten pitkälle rundalle ne autoa tarvitsis?
Mä voisin harkita Vulvan lainaamista, tai kuskiks lähtemistä jos ei pitkä reissu.
"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

Lambi

Lainaus käyttäjältä: nazimode - 10:57:06 - 06.08.2011
Jaa, miten pitkälle rundalle ne autoa tarvitsis?
Mä voisin harkita Vulvan lainaamista, tai kuskiks lähtemistä jos ei pitkä reissu.

Stadista onnistui auto, joten ainoa kysymysmerkki tällä hetkellä on turun keikka.


papu

Lainaus käyttäjältä: Lambi - 05:21:02 - 28.08.2011
Ei tule tapahtumaan.
Näillä näkymin tulis kyllä tapahtumaan :) Sorge kun en aiemmin tarjonnut auttavaa kättä. Oli liikaa taakkaa, mutta nyt kun sai tuon punkfutiksen pois alta, voi alkaa jo hengittää vapaammin. Pistivät siis mulle mailia hyvään saumaan, eli näillä näkymin soittavat turussa tuolloin 12pv. Paikka ei ole vielä 100% varmistettu, mutta tiedottelen aiheesta..

mögälix

Mögääks noituus tuol keikal kuten joskus oli puhetta? Siis jos keikka toteutuu.

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 18:23:46 - 29.08.2011
Mögääks noituus tuol keikal kuten joskus oli puhetta? Siis jos keikka toteutuu.
Eiks oo aina puhetta, että noituus mögäis jossain joskus! ;D Mun puolestä maanantaimögät tuohon kylkeen voisi olla hyvä juttu. Tuo paikka vaan pitää varmistella ensin 100% varmaksi. Ilmoittelen!


Lambi

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:18:10 - 29.08.2011
Lainaus käyttäjältä: Lambi - 05:21:02 - 28.08.2011
Ei tule tapahtumaan.
Näillä näkymin tulis kyllä tapahtumaan :) Sorge kun en aiemmin tarjonnut auttavaa kättä. Oli liikaa taakkaa, mutta nyt kun sai tuon punkfutiksen pois alta, voi alkaa jo hengittää vapaammin. Pistivät siis mulle mailia hyvään saumaan, eli näillä näkymin soittavat turussa tuolloin 12pv. Paikka ei ole vielä 100% varmistettu, mutta tiedottelen aiheesta..

Samaapa säätämistä se on itsellänikin ollut sattuneista syistä, ei ole oikein päässyt 100% omistautumaan asialle.