Jex Thoth & Mansion @ Turun Klubi 5.6.

Aloittaja Vekenator, 12:01:36 - 29.05.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Vekenator

Blow Up That Gramophone & Nem Agency esittävät:

Yhdysvaltalainen "hippiaikojen doom-yhtye" Jex Thoth jälleen Suomeen

Sulavasti Jefferson Airplane -tunnelmia ja doomia soundissaan sekoittavan Jex Thothin jytää on luvassa keskiviikkona 5. kesäkuuta Turun Klubilla, josta viiden keikan kiertue jatkuu Helsinkiin, Jyväskylään, Ouluun ja Tampereelle.

Uransa alussa Totem-nimisenä tunnettu yhtye on nykyään näyttävän naisvokalistinsa Jex Thothin nimikaima. Inspiraationsa yhtye ammentaa 1960- ja 70-lukujen hämystä; tältä olisi voinut kuulostaa hippiaikojen doom.

Jex Thoth saa vaikuttavuudessaan ja kauneudessaan uskomaan, että rakkauden kesä jatkuu yhä edelleen – ehkä vain hieman synkempänä kuin aiemmin. Jex Thoth on viimeksi nähty Suomessa Tuska-festivaalilla vuonna 2011 sekä neljän keikan kiertueella vuosi sitten.

ke 5.6.2013 Turku, Klubi, 15 e (ennakko Tiketti)/ 17 e (ovelta) support: Mansion.
to 6.6.2013 Helsinki, Kuudes Linja, 18 e (ennakko Tiketti)/ 22 e (ovelta)
pe 7.6.2013 Jyväskylä, Lutakko, 15 e (ennakko Tiketti & www.jelmu.net)/ 10 e (vain Jelmun jäsenet/www.jelmu.net)
la 8.6.2013 Oulu, Nuclear Nightclub, 18 e (ennakko Levykauppa Äx, Oulu)
su 9.6.2013 Tampere, Klubi, 16 e (ennakko Tiketti)/ 18 e (ovelta)

Lippujen hintoihin lisätään mahdollisia toimituskuluja.

www.jexthoth.net
www.facebook.com/pages/Jex-Thoth-Offici ... 7127314661
www.blowup.fi
www.nem.fi



Kukko

Ok! Hehkutetaan-vasta-kun-on-hehkutettavaa -meiningille täys support!!! Tää kuulosti hyvältä kyl.

slugpace

Ja just kun olin asennoitunut, että vois vaikka lähteä pitkästä aikaa Sinkin katsomaan niin eihän ne täällä olekaan :D

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: slugpace - 12:32:05 - 29.05.2013
Ja just kun olin asennoitunut, että vois vaikka lähteä pitkästä aikaa Sinkin katsomaan niin eihän ne täällä olekaan :D

No mulla on kyllä valehtelematta ihan samat fiilikset :D

Rotte


niilo pielinen

Toivottavasti voi nähä Mansion pe Koulussa, jos ei vaa siel ''nuoret jaksaa...''-festis Viimeinen Kolonna oo just samana aikana (infoa kovasti odottamassa), ettei tarvi tänne tulla, rahaa ei ole, Jexia on kuitenki jo tarpeeksi nähny, eikä jaksais enää sen helvetin ärsyttävää diivailua.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Tänään!

We Shall Live vinyylit tuli varastoon viis minuuttia sitten, eli sitä saatavilla myös illan keikalta 10 euron hintaan.

papu

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 10:56:48 - 05.06.2013
We Shall Live vinyylit tuli varastoon viis minuuttia sitten, eli sitä saatavilla myös illan keikalta 10 euron hintaan.
Jos tuut to/la-akselilla teviksen nurkille käymään, nappaa mulle yks mukaan.

niilo pielinen

Pakko tulla tänne kattomaa Mansion, ku pe ei onnistu nähä Koulus ku samana aikana on VK ''nuoret jaksaa...''-festissa, ja sen EI VOI missata! Samalla pääsee kuuntelemaan ne uudet Jexin biisit...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke


niilo pielinen

#12
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 10:06:59 - 06.06.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 20:04:32 - 05.06.2013
EI VOI missata!
Kyllä voi. Helposti.
Wrong Answer!!! :)

Mansion oli todella hyvä, tykkäsin tosi paljon. Ainoa ultrapieni negatiivinen juttu on et ne doomihidastelut ovat nii hyviä etten taju miks jokainen biisi jossain vaihees lähtee ''rokiksi'', lisää hidastelu, vähemmän rokki ;) Mut huhu mikä ääni toi laulaja, iha loistava. Etsin varmaa 10min mis helvetti toi kosketinsoittaja on, eikä löytäny ku sitä ei oo, hyvä soundi toi 3s kitara. Tosi hyvä setti, kiitos.
Jex Thoth oli iha hyvä myös, parempi ku odotin, vähä liikaa teatteria, mut toimivia biisejä.
Ja klubin viileät kesähinnat on todella tervetullu.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Herra Hassu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:08:56 - 06.06.2013
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 10:06:59 - 06.06.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 20:04:32 - 05.06.2013
EI VOI missata!
Kyllä voi. Helposti.
Wrong Answer!!! :)

Mansion oli todella hyvä, tykkäsin tosi paljon. Ainoa ultrapieni negatiivinen juttu on et ne doomihidastelut ovat nii hyviä etten taju miks jokainen biisi jossain vaihees lähtee ''rokiksi'', lisää hidastelu, vähemmän rokki ;) Mut huhu mikä ääni toi laulaja, iha loistava. Etsin varmaa 10min mis helvetti toi kosketinsoittaja on, eikä löytäny ku sitä ei oo, hyvä soundi toi 3s kitara. Tosi hyvä setti, kiitos.
Jex Thoth oli iha hyvä myös, parempi ku odotin, vähä liikaa teatteria, mut toimivia biisejä.
Ja klubin viileät kesähinnat on todella tervetullu.

Joo, Mansion oli hyväsoundinen ja tyylikäs. Ulkoasua myöten (paljasjalkaiset turkulaiset :) ). Mä taas tykkäsin kun löytyi tempovaihdoksiakin. Hieno keikka! Mut miksi mun ostama Mansion-vinyyli oli ihan hiekassa, tai mitä lie kartanopölyä. Prkl!
Perjantaina esiintyvät kuulemma akustisesti Koululla, n. klo 20.30. 

Pääbändin osalta välillä yliteltiin lavauskottavuuden ja diivailun raja-aitoja.. tyttö joka leikkii tulella on ihan jees, mutta tyttö joka murjottaa lavan takana on pöljäilyä. Mutta jumalainen ääni sillä on ja bändi muutenkin iskussa.

Loppuillassa tuli sitten doomin kylläisyysaste täyteen (Jex Thoth pysyi koko ajan siinä hitaassa beatissä.) Mulle tuli vastustamaton halu lähtee kotiin kuuntelemaan Ramonesia, ja sitten lähdinkin  ;D