Siis. Aivan mahtava konsepti. Pakkohan tämä on ensi vuonna uusia. Mugshot oli pelaamisellaan myös aika pirun vahva. Alley Godsilla saattaa olla ensi vuonna mestaruudessa tekemistä. Niin moni jäi uhoamaan, että ensi vuodeksi treenataan
Itselläni tuli vielä muutama vähemmän tuttu tyyppi tutummiksi. Tässä tulee vielä toi yhteisöllisyys aika käsittämättömän hyvällä tavalla pintaan. Kaikki odotukset ylitti. Onhan keikat aina mahtavia, kun on niitä hyviä tyyppejä ja musaa, mutta tämä on niin hyvää vastapainoa ja vaihtelua, että että. Hatshoe oli kuulemma jossain kohtaa laskenut, että yleisöä, pelaajat mukaan lukien oli jossain vaiheessa yli 80 henkeä. Ei huono sekään. Enemmän sais tietty olla.
Jankelle ja Tompalle ISO kiitos ideasta. Paavolle vielä ISOMPI kaiken säätämisestä. Ja minun puolestani vielä kiitos kaikille jotka oli säädöissä mukana - kaikille pelaajille ja kaikelle yleisölle. Eli siis kaikille. Kiitos.
Ensi vuonna voisi koittaa saada enemmän distroja yms. Jos vaikka saisi jonkun isohkon katoksen, johon voisi myydä myyntipaikkoja vaikka kympin per paikka. Minä ainakin haluaisin plärätä seuraavat distrot fyysisesti: Passing Bells, Raakanaama ja Airisto. Eilen tulikin Räkälevyiltä taas muutamat seiskat poistettua... Jos sais mainostettua mitä distroja on paikalla, niin sekin saattais vetää ihmettelijöitä paikalle.
Keikalle en yksinkertaisesti saanut itseäni kammettua. Perjantaista asti ollu tämän minun elämä sen verran hektistä, ettei riitä paukut kaikkeen millään. Kai mä alan olla jo vanha
Tämä sinänsä harmillista, että ainakin tuo Eyewitness olis ollu hyvä nähdä. Futiksessa pyörineet jantterit siitä porukasta oli ainakin hyvän oloisia tyyppejä. (Tervetuloa foorumille ja koko yhteisöön pojat!)
Olisiko joku halukas kirjoittamaan ainakin futiksesta raportin? Torrella on varmaan se Alley Godsin voitonjälkeinen ryhmäkuva, että jos sen laittais onnittelujen kanssa vielä tänään tonne zineen?
Vielä. Kiitos. Aivan mahtava päivä.