Raportteja!

Aloittaja mirosol, 19:33:34 - 18.08.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Zine kaipaa kipeästi tapahtumaraportteja erilaisista tapahtumista. Tai saa ne olla vaikka samanlaisiakin. Kunhan vaan ilmoittaudutte kirjoittamaan. Helpoin tapa löytää kirjoitukselle aihe on ehdottomasti katsoa sivustomme kalenteria ja valita kirjoittavansa a) keikasta, b) festarista, c) pikkutapahtumasta, d) keskustelutilaisuudesta, e) kirjan julkistamistapahtumasta... Sitten mennä paikalle ja myöhemmin kotiin tultua kirjoittaa pieni (tai miksei suurempikin) raportti tapahtumista. Nämä näin niin kuin esimerkkinä. Myös kirjoituksia paikallisten "meidän kulttuurin" edustajien edesottamuksista muuallakin maailmassa otetaan ilomielin vastaan.

Seuraavassa listattuna tällä hetkellä toivelistalla olevia raportteja tapahtumista. Tuttuun tapaan toiveen perässä on suluissa käyttäjä, joka on raporttiin lupautunut...

Ainakin seuraavista toivottaisiin reportaaseja:

  • ..

Jos taas haluaisit lukea jostakin tapahtumasta, niin voit jättää tähän ketjuun toiveen raportista. Jossain kohtaa toivottavasti päästään tilanteeseen, että kirjoittajia löytyy riittävästi. Tämän kanssa on vielä tällä hetkellä vähän heikkoa, joten jos vain kiinnostaa kirjoittaa tapahtumista, niin tervetuloa mukaan. Ilmoittautua voi käyttäjälle mirosol.




Tässä listassa julkaistut raporti...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Kirjoittaiskos joku tosta maanantain Absolutist/Noituus/TerraMalus-vedosta jonkun pienen kertoilun?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Hitto kun papu taas pystyis kirjottelee järjestäjän näkökulmasta, mut nyt se varmaan on vähän hankalaa... Olihan siellä foorumilaisia, anyone? Mua ei treenissaundit haitannut ja tykkäsin kaikista kolmesta, joten siitä tulis aika hunajainen sepustus. Löytyikö muuten niitä kuvia joltain?

jankke

Hyviä uutisia, mun lähipiiristä löytyi vapaaehtoinen raportin tekijä!

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 07:52:45 - 14.09.2011
Hyviä uutisia, mun lähipiiristä löytyi vapaaehtoinen raportin tekijä!
Hyvähyvähyvä!!!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Tekis mieli kirjoittaa tosta perjantain keikasta... Jotenkin vaan tuntuu, että mä teen ehkä vähän liikaa tota sisältöä. Ei siis muuten, mutta kun vähintään joka toinen kirjoitus on mun käsialaa.

Jos mä nyt kuitenkin teen tämän (vaikka keskiviikon extraksi), niin lupaako joku tehdä seuraavan keikkaraportin? :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 07:48:19 - 26.09.2011
Tekis mieli kirjoittaa tosta perjantain keikasta... Jotenkin vaan tuntuu, että mä teen ehkä vähän liikaa tota sisältöä. Ei siis muuten, mutta kun vähintään joka toinen kirjoitus on mun käsialaa.

Jos mä nyt kuitenkin teen tämän (vaikka keskiviikon extraksi), niin lupaako joku tehdä seuraavan keikkaraportin? :)

Kyllä noita sun juttuja mielellään lukee, anna paukkua vaan! Itse en voi tarjoutua tähän vapaaehtoiseksi, kun pahasti näyttää siltä, et seuraavat keikat tulee koettua vasta tos lokakuun lopulla. Ehdotan et papu vois naputella keikkaraporttia sit seuraavaks, siltä se sujuu?

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 07:48:19 - 26.09.2011
lupaako joku tehdä
Mä voisin kai vaiks tosta keskiviikon keikasta.

torre

saatana kun en saanu hassen kuvia puretuiksi ennen tota julkaisua. kouluhommia on reilusti tällä hetkellä joten istun päivät pitkät tietokoneen äärellä eikä niin huvita iltamyöhään ruveta muokkaamaan kuvia.

mirosol

Ei sen väliä. Jos ne kuvat saa sitten joskus galleriaan, niin kyllähän se riittää. Voihan sitä sitten lisätä artikkeliin parit kuvat vielä jälkeenpäin, jos siltä tuntuu. Tars muutenkin muoksia noita vielä sen verran, että linkkais bändit sinne tekstiin. Katotaan milloin saan aikaiseksi.. :)

Koittaisin vaan mielelläni yrittää pitää tiettyä kronologisuutta noissa raporttien julkaisuissa... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Nyt on kyse ilmeisesti vain ja ainoastaan turun alueen tapahtumien raporteista(?)

mirosol

Ei ole. Tietty ne on etusijalla, mutta kaikki muukin kelpaa. Tietty sekin riittää, jos kirjoittaja asuu täällä... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

... tai kai DIYTurku.netissä nyt sentään jompikumpi pitäisi olla: turkulainen tapahtuma tai edes kirjoittaja?

Itse lukisin mieluummin Turussa tapahtuvasta, täällä kun kuitenkin tapahtuu aika paljon eikä niistä koskaan kirjoiteta mihinkään. Helsingin keikoista ja sen sellaisista saa lukea Toisesta Vaihtoehdostakin, Turun tapahtumista harvemmin. Olisi sitten edes jossain tämänkin kaupungin touhut dokumentoituina. Tietty myös turkulaisten sekoilut ulkomailla voivat olla ihan kiinnostavia.

mirosol

Kyllä se turkulainen kirjoittaja mun mielestä riittää. Materiaalia ei nyt varsinaisesti tule ovista ja ikkunoista, sekä onhan se plussaa saada turkulainen näkökulma vaikka siihen helsingin keikkaan.

Edelleen painottaen tietty niitä täällä tapahtuvia tapahtumia...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Jep jep. Kunhan lähinnä varmistelin, että mikäs ylläpitäjien mielipide tähän on  :) Mietiskelin tuossa aikaisemmin, että oisin ehkä voinut kirjottaa tuosta huomisesta helsingin Death In June keikasta jonkinsortin raportin, mutta jos haluatte pidättäytyä vaan turun keikoissa, niin sekin on täysin ymmärrettävää.

Mää voin kyllä tulevaisuudessa kirjoitella jotain raportteja jos vaan sattuu oikeanlainen keikka kohdalle. Ns. "perus-punk" keikoista en yleensä osaa sanoa oikeastaan mitään syvällisempää, eli ne raportit voi jättää asiansa osaaville.