DIYTurku hakee paria aktiivista kirjoittajaa Zinelle

Aloittaja mirosol, 08:42:30 - 30.05.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Totta se on kyllä toikin. Jotenkin olen vaan päätynyt nakittelemaan noita levyjä ympäriinsä. Ai kun oliskin joku kakkospäätoimittaja joka saisi nakitettua keikka-arvioiden tekemistä ihmisille..... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 16:17:29 - 13.12.2011
Eikä tietty tarvitse vain levyjä arvostella, onhan toki myös olemassa sellaisia omaehtoisia ja alakulttuurisia ilmiöitä kuten keikkoja ym. esityksiä, zinejä, kirjoja, dokkareita - mikä nyt sitten onkaan säväyttänyt (tai ärsyttänyt). Ja sellaistakin tiettävästi kylillä huhutaan, että jotkut olisivat tuonne jonkinlaisia pohdiskelevia ja asiapitoisiakin tekstejä kirjoitelleet.

Kyllä. @ Piezu: yks idis vois olla kirjoittaa kiertueraportti teiän ens viikonlopun Turun kiertueesta. Ja siis niistä tapahtumista yleensä tai jommasta kummasta. Tai ihan mistä itse haluat tietenkin.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 00:54:25 - 15.12.2011
Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 16:17:29 - 13.12.2011
Eikä tietty tarvitse vain levyjä arvostella, onhan toki myös olemassa sellaisia omaehtoisia ja alakulttuurisia ilmiöitä kuten keikkoja ym. esityksiä, zinejä, kirjoja, dokkareita - mikä nyt sitten onkaan säväyttänyt (tai ärsyttänyt). Ja sellaistakin tiettävästi kylillä huhutaan, että jotkut olisivat tuonne jonkinlaisia pohdiskelevia ja asiapitoisiakin tekstejä kirjoitelleet.

Kyllä. @ Piezu: yks idis vois olla kirjoittaa kiertueraportti teiän ens viikonlopun Turun kiertueesta. Ja siis niistä tapahtumista yleensä tai jommasta kummasta. Tai ihan mistä itse haluat tietenkin.

Joo no mä kirjotan kyl mielellään, tulee kyl todella mielenkiintonen vklp ja "kiertue" koska nyt lape on siirtyny pelkästää huutaa ja Roope on tullu bändiinnsoittaa passoo, eikä olla treenattu näin ku ehkä 10 pv :D et saas nähä miten menee.... IHAN JÄNNITTÄÄ

nazimode

  Kannattaisko tästä tehdä toistaseks pysyvä ilmo zineen: juttujen kirjottamisesta kiinostuneet ottakoon yhteyttä- aihe vapaa mutta sopiva.
Jonkun näköinen etukäteisvertaisarviointi esim aiempien/nykyisten kirjottajien tai modejen toimesta varmaan tarvitaan, ainakin parin ekan jutun ajan.
"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

mirosol

Täällä foorumilla on toi uutisosio ja zinessä sivupalkin alalaidassa "värväysteksti"...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Tarvis kyllä jonkun lisää. Vähän on huono tämä, että kaikki arvioijat on enemmän tai vähemmän lähipiireissä arvioitavien levyjen tekijöiden kanssa :( Ja sitten jää jotain aina arvioimatta tän takia kokonaan. Niinku nyt vaikka toi meidän toka täyspitkä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.