Kirjoitusten julkaisuthreadi - Kun kirjoitus on valmis, kuittaa tänne!

Aloittaja mirosol, 09:09:52 - 31.08.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:46:43 - 27.10.2011
Tsekkaan.. Tuskimpa vaan. - Täh? Mitä tosta nyt pitäisi sitten sensuroida? Hyvin informatiivinen, etkä edes hauku ollenkaan.


Äärimmäisen keskittymiskyvyn tuotos oli, kieli keskellä suuta - vai miten se sanotaan - varovaisesti tehty ;)

mirosol

Tänään meni tuo kirjoittamani The Splits 7'' julki. Jonossa ei ole tällä hetkellä mitään.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

LainaaEi sillä, että ei uuvutettaisi kirjoittajia kovalla kirjoitustahdilla, mutta voisihan välillä zinessä esitellä noita kuviakin, kun kerran niitä on sinne jo tuonne galleriaan tuuppailtu. Esim yhestä keikasta/tapahtumasta "artikkeli", johon parit onnistuneimmat fotot ja linkki galleriaan?

Tuo papun ehdotus kuvajulkaisusta vois toimia ihan ilman mitään sen kummempaa kirjoitteluakin? Keikan nimi ja muutama kuva? Jos niin huono tuuri käy, ettei nyt saada mitään tekstiä perjantaiksi. En uskalla ainakaan omaa projektia luvata valmiiks :)

mirosol

Joo. Puuhaan tollasen kokoon torstaina, jos ei mitään ilmaannu.

Sain Trigger Happy:n cd:n viikonloppuna, mutta nyt on ollu aika paljon helsinkiläisiä julkaisuja, joten sitä en aio arvioida ennen kuin saadaan paikallisia kehiin.

Retku ilmoittautui kirjoittamaan meidän uudesta arvion.. Vastustaako joku?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Phuh. Pakko sanoa, että tollasen "pikkuisen kuvakatselmuksen" tekeminen otti enemmän aikaa ja vaivaa, kuin normaalin arvion kirjoittaminen.... No. Tulipahan tehtyä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

On muuten "musta maanantai". Eli ei ole mitään julkaistavaa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:08:46 - 07.11.2011
On muuten "musta maanantai". Eli ei ole mitään julkaistavaa.

Ei kai se niin vaarallista ole. Koitan ite vähän skarppailla, mutten kyllä uskalla luvata mitään.

mirosol

On muuten tulossa "pimeä perjantai", eli ei ole mitään julkaistavaa...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:57:57 - 17.11.2011
On muuten tulossa "pimeä perjantai", eli ei ole mitään julkaistavaa...

No nyt on! Rustasin pyöräilyaiheisen kolumnin!

muoks: nyt mulla jopa skulaa wordpress kun tulin päivittäneeksi selaimen.

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


Vekenator

^ Erittäin hyvä kolumni ja oon täysin samaa mieltä melkein kaikesta tuossa :) Varsinkin Oulusta turkuun muuttaneena. Oulussa on todella hyvät pyöräilymahdollisuudet kaikkialla. Täällä meinaa välillä vituttaa pelkkä keskustassa käveleminenkin autoilijoiden takia.

papu

Mä naputtelin extemporee jonkun jutun. Ei se kai mikään kolumni oo, mut tuolla se nyt ois draftiksi tallennettuna.. Sen voi julkaista, jos näyttää ettei mitään oikeeta juttua saa esim perjantaiksi.

Hatshoe

Kiitti Vekenator! Itsekin olen Oulussa pyöräillyt ja se on kyllä hienoa. Joka paikkaan pääsee pyörällä helposti ja ilman stressiä.

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:41:34 - 22.11.2011 ^ Erittäin hyvä kolumni ja oon täysin samaa mieltä melkein kaikesta tuossa :) Varsinkin Oulusta turkuun muuttaneena. Oulussa on todella hyvät pyöräilymahdollisuudet kaikkialla. Täällä meinaa välillä vituttaa pelkkä keskustassa käveleminenkin autoilijoiden takia.

Pistäpä tämä kommentti myös julkisesti jutun perään!