Mukava ilta oli. Abusista sen verran pitäis sanoa ettei oo saanu selvä ku 1 sana (liberté) koko setilta, puhun varmaa huonosti ranskaa
, oliko muuten eka keikka? Vähä vaikutti siltä, mut lupaava on seuraavalle keikalle.
D-beatlesille oli jo toinen keikka ja setti on näköjää hyvin tuttu jo, soittaajille ja mulle. Oli iha hieno, tää bändi kyl toimii mulle täydellisesti, se on agressiviinen, suoraa, ei kaunistelua, iha loistava. Ja kyl on hauska katto mögälix riehumassa ja veke iha täysillä (rumputuhoava-hippi!)
Ursus toimii myös hyvin, en tuntenu bändiä ennen, mut ku joku niist oli Ekkaiassa ja C.O.F:ssa, en odottanu mikään huonoa, ja oli just sitä mitä odotin, kovaa neo-crustia (joka pikku hiljaa alkaa olla ei nii neo enää). Tykkäsin paljon.
Forcasta ei oo paljon sanottava, nähny satoja kerta, mut aina vähintään ok, usein hyvä, joskus iha mahtava, ny oli vaa hyvä
Harmittaa ettei ollu enempää porukkaa, mut kaikilla on varmaa hyvä syy olla tulematta. Mulle oli eka kerta Raisiossa keikalla, aina ku on ollu, en ollu turus, on outo paikka, mut hauska, toi ei-alkoholia sisään politiikka ei haita yhtää ku heti ovest ulos on kiva paikka istua ja maistaa bändien välil bishee. Pääasia on et bändit saa soittaa jossain ja et me saadaa nähä bändiä. Ja myös kiva et nuoremmat pääsee keikkoihin joskus.
Kiitti vaa kaikille, oli mukava ilta.
Aino negatiivinen juttu on et pyydetiin Jankelta järjestämää telkkaria, et voisi kattoa samalla Ranska-Ukrainia matsi, mun mielest aika pieni pyytö, eikun Janken mielestä ''ei tänne olla tullu kattomaa futista'', miten nii
? No kiitti vitusti Jankke