La 4.2 Talvinen ''punk''-picnic

Aloittaja niilo pielinen, 14:52:57 - 27.01.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

Metsä on kaunis talvella, eikä kukaan meistä ole tehty sokerista, eikä kylmyys ja lumi pelota meitä. Tähän asti, Turussa ei ole paikkaa missä voidaan viedä aikaa yhdessä, baarit on kalliit, eikä kaikki jaksa (halua) olla koko päivä baarissa.
Idea olisi ottaa puoli kahden bussi Ruissaloon, mennä Saaronniemen rannalle, pitää hauskaa yhdessä, ja nauttia luonnon kauneudesta ja rauhasta.
Siellä on grilli käytössä, voidaan grillata makkaraa tai kasvis ja vegaaniruokaa, juoda alkoholia tai kahvia, siis jokaisen oman "filosofian" mukaa. Jos haluaa, voi tuoda vähän polttopuita mukanaan. Sinne voi myös ottaa musalaite ja raiskata luonnon hiljaisuus jos siltä tuntuu.
Tämä ei ole tapahtuma, ehkä ollaan 3, ehkä 30, riippuu teistä.
Ei ole ohjelmaa, jokainen on tietysti vastuussa mitä siellä tapahtuu. Pääasia on ettei mennä häiritsemään muita ihmisiä, ja että paikka on yhtä siisti kun me lähdemme pois kuin silloin kun tullaan...
Siis, keesi pystyyn ja metsään!
Tietysti, muut kuin punkkarit ovat tervetulleita...


EDIT: Linkitin kalenteriin. -mod.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

Mulla on lapset tona vkloppuna! Eli tullaan kolmen hengen voimin, jos vaan muutkin on ajoissa liikenteessä.?
Ajattelin et jos koittas olla kotona muksujen kanssa joskus kympiltä,  ni se ois ok.
Mitä aikataulua muut on ajatellu? Ja mun lapset ei sit tatuointeja tai musiikkia pelkää. :D

salozka

Jes, megeen vaan! Jos siel olis joskus kahen maissa (tai oisko toi ok aika?) ja siitä nyt ainaki muutama tunti, kattoo sit miten paikan päällä viihtyy. Aateltiin huoltsikalta hakee yks setti kuivaa puuta ainakin matkaan sit - saa kengänpohjat sulatettua :D

papu


niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Könä - 16:09:53 - 27.01.2012
Ja mun lapset ei sit tatuointeja tai musiikkia pelkää. :D

Mä ainakin tavallisesti pelkään lapsia, mut jos ne on sun, ne on varmaa ei niin pelottavia  :)

Lainaus käyttäjältä: Könä - 16:09:53 - 27.01.2012
Mitä aikataulua muut on ajatellu?

Muut? Voi hyvin olla et on vain me :D jos porukka kuulemma ei jaksanu mennä tevixeen asti keikkoihin ku oli liian kaukana, en tiedä jaksako kuka maksa bussi ja olla mm tuntia kylmyydessä  :)

Mä ainaki tykkään v*tusti metsästä talvella (kesällä liikaa ampiaisia  >:( ) ja voin helposti nauttia nuotion kattomista ( ja soijanakkeja grillamista) mm tuntia...


...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

#5
Jos ei "jaksa" tulla tevikselle kattoo keikkoja niin FUCK OFF! WE DONT NEED YOU!
Ollaan siellä sit vaikka keskenämme saatana.

Normaalisti ihmiset pelkää mua, eikä mun lapsia.
Ei ne pelottavia ole.  ;D

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Könä - 20:42:15 - 27.01.2012
Ollaan siellä sit vaikka keskenämme saatana.

Jep, me ainaki ollaa siellä, ja katotaa jos joku muu jaksaa.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Hatshoe

Hyvä idis, vois koittaa lähtee ainaki käymään. Ehkä fillarilla.

niilo pielinen

#8
Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 15:22:42 - 28.01.2012
Hyvä idis, vois koittaa lähtee ainaki käymään. Ehkä fillarilla.

Tervetuloa mukaan.
Huhu fillarilla sinne? Oot aika rohkea :) itte tykkään talvella mennä sinne bussilla ja kävellä takaisin koko saaria luontopoluilla, paras on vielä pimeässä jos on lunta, on mahtava fiilis (no, en kuitenkaa nii usein tee, ei ainakaa tarpeeks), mut fillarilla en oikeistaa edes yrittäis  :)

El-ejecutorille: Tämä on lauantaina eikä arkipäivänä, älä yritä ;) Ajattele mikä Filsu tuo kohta suomeen, se on päärynästä tehty :D naminami...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Hatshoe

toi kävely metsiä pitkin takas kuulostaa kyllä houkuttelevalta. viime talvena poljin kerran tonne ja takas. ei oo paha. kesällä tulee ajeltua useinkin.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:37:40 - 29.01.2012
El-ejecutorille: Tämä on lauantaina eikä arkipäivänä, älä yritä ;)
Tämä asia on jo käsitelty.  :-X

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:37:40 - 29.01.2012
Ajattele mikä Filsu tuo kohta suomeen, se on päärynästä tehty :D naminami...
Tulen!

Vaadin lumihankikeikkoja! Soitan vaikka itse jos oikeet muusikot nössöilee.

niilo pielinen

 Onksul könä (jos vielä aattelet tulla) jonkunainen mankka et vois ottaa mukaa? Meil ei oo. No, musa ei oo iha pakollista, mut kai se kiva ois kuitenki  :)

Ja mikä ois pakkasen raja joka pakottais meit perumaan? Mun puolest alle (sanotaanko muuten yli vai alle?) miinus 25 asteetta vois jäädä kotiin  :)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

Ei kyllä oo. Eikä sinne taida autollakaan päästä ihan lähelle vai?
Voisin "uhrautua" ja tulla autolla sinne, ni saatais kaks kärpästä yhellä iskulla. mun ei tarvi nylkeä ketää bussissa, ja saadaa musiikkia paikan päälle.

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:34:51 - 30.01.2012 (sanotaanko muuten yli vai alle?)
Tässä tapauksessa yli silloin, kun puhutaan pakkasesta: "Yli 25 astetta pakkasta" (eli enemmän pakkasta, enemmän kylmyyttä). Alle silloin, kun puhutaan ylipäänsä lämpötilasta: "Alle -25 astetta" (eli vähemmän asteita, vähemmän lämpöä). Jälkimmäinen kai kuitenkin harvinaisempi tapa ilmaista asia.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 13:09:02 - 30.01.2012
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:34:51 - 30.01.2012 (sanotaanko muuten yli vai alle?)
Tässä tapauksessa yli silloin, kun puhutaan pakkasesta: "Yli 25 astetta pakkasta" (eli enemmän pakkasta, enemmän kylmyyttä). Alle silloin, kun puhutaan ylipäänsä lämpötilasta: "Alle -25 astetta" (eli vähemmän asteita, vähemmän lämpöä). Jälkimmäinen kai kuitenkin harvinaisempi tapa ilmaista asia.

Ok, kiitos.

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke