Parasta juuri nyt

Aloittaja el-ejecutor, 17:49:45 - 13.01.2012

« edellinen - seuraava »

mögälix

#210
Taas pääsee nettiin zegoilemaan!

Itseasiassa täähän on aika paskaa...

egge

^ joskus netti on jopa tylsempi kuin oikea elämä... :-\

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 20:37:58 - 14.04.2013
sauna on kyl yks parhaita asioita mitä maailmassa on, vaikka mitä olisi niin siellä sielu lepää ja murheet katoaa :)
Tälle vitunmoinen komppaus!

salozka

Saunalle kanssa pointsit täältä, mä oon niin tyytyväinen että tässä kämpässä on sauna, voi mennä sitten kun itelle sopiva väli. About kerran viikossa riittää silti, silloin tulee just toi puhdistumisolo ja hyvä fiilis, kun ei joka päivä siel lutraa :)

salozka

Ja koska eiliselle Graveyardin keikalle ei oo omaa topicia:
Vähänkö parasta!!

egge

Lainaus käyttäjältä: salozka - 21:55:18 - 18.04.2013
About kerran viikossa riittää silti
Eri! Kyl se sen 4-5 kertaa viikossa on 8)

egge

Niin ja parasta juuri nyt on punaviini :-* muutaman pullon tänään hain, tulee aina välillä näitä kausia tän kaa!

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: egge - 22:39:10 - 18.04.2013
Lainaus käyttäjältä: salozka - 21:55:18 - 18.04.2013
About kerran viikossa riittää silti
Eri! Kyl se sen 4-5 kertaa viikossa on 8)
Mulleki kerran viikos on just hyvä, mamuna mä rakastan saunaa, mut tämmösenä ''tapahtumana'' (en löydä muuta sanaa), jos on joka toinen päivä saunapäivä, se mulle tuhottais se juttu ja ei varmaa nautisin enää nii paljon toi maailman parasta keksintöä, ku se sit olis iha suihkumeininki.

Lainaus käyttäjältä: egge - 22:41:00 - 18.04.2013
Niin ja parasta juuri nyt on punaviini
Hyi saatana



...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

egge

^ joo, no, mää totuin jo poikana siihen että saunotaan "koko ajan". Rentoutaa töiten ja kaikenlaisen urheilun jälkeen, "puhdistaa" ja pallauttaa krapulassa, lämittää talvella, poistaa hetkeksi huoleet ja surut, lyömätön sosiaalinen tapahtuma viikonloppusin, jne... Aina on hyvä hetki saunoa! Nytkin on sauna lämpiämässä ;D

Toki vähän alkuhuumaakin varmaan kun ei tosiaan oo ikinä ollut omaa saunaa sen jälkeen kun muutin kotoa. Makuasia kai loppupeleisä, kuten toi punaviinikin :)

mögälix

Lähikaupassa Motörhead kaljaa. Lähiöelämää!

papu

Aika tosi kiva kolmipäiväinen saksalaisten kaa (plus kakspäiväinen ranskiksien)! Kuuden pintaan täytyy päästää lapsukaiset maailmalle tosin :'(

kuka tahansa

Cosmarxpolitan. "Is constant unceasing class warfare ruining your skin?"


mögälix

Crubbailut. Eli crust abbailuit pitkästä aikaa. Oli mukavaa kun muistettiin niitä biisejäkin.

kuka tahansa


egge

Tän viikon kelit! Onpa tullut puistoiltua ja vaelluskenkiä sisäänkäveltyä ihan kiitettävästi 8)