su 11.12.11 Baariprojektin pikkujoulut: Komatoz(ru), Väinö Grön, Kukkaislapset

Aloittaja papu, 12:54:02 - 28.11.2011

« edellinen - seuraava »

Pikkujouluissa haluan nähdä yhden seuraavista jouluisista menestyselokuvista:

Isäni on turbomies (1996)
8 (66.7%)
The Grinch (2000)
1 (8.3%)
Paha pukki (2003)
2 (16.7%)
Yksin kotona 1 (1990)
1 (8.3%)
Yksin kotona 2 (1992)
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu



Alakulttuuribaari Turkuun -hanke esittää:

11.12.2011 PIKKUJOULUT

Baariprojektin väki järjestää kolmantena adventtisunnuntaina hiukan crustit, mutta ei-kuitenkaan-missään-tapauksessa-punkkiin-liittyvät pikkujoulut. Aina voi toki jäädä kotiin kattoa tuijottelemaan tai kerrankin pitää hauskaa sunnuntaina. Livemusiikin lisäksi luvassa karaokea ja elokuvaelämys, johon voit vaikuttaa äänestämällä! Äänestämään pystyvät kaikki diyturku.netin rekisteröityneet käyttäjät.

KOMATOZ (ru) [metallista crustia Pietarista]
VÄINÖ GRÖN [kantaaottavaa iskelmää diy-asenteella]
KUKKAISLAPSET [masentavaa kolinaa]

DJ Fake Fag & Kikepeelomaa

Elokuva, karaokea, pikkusuolaista ja -makeaa sekä virvokkeita.

Klo 16-22
Liput 4€
Ei ikärajaa!

Turun huonon keikkapaikka tilanteen vuoksi tämäkin tapahtuma joudutaan järjestämään yksityistilaisuutena, joten kysele lisätietoja sähköpostitse: baari (ät) riseup.net

Rasistit, seksistit, homofoobikot jne. menkää itseenne tai jonnekin muualle, meidän tapahtumiimme ei ole edelleenkään tulemista!

__

Alakulttuuribaari Turkuun -projektin tiedotusmaililistalle pääsee diyturku.netin etusivun oikeassa yläreunassa sijaitsevalla kaavakkeella! Ei pelkoa spämmistä, vain tietoa kiinnostavista keikoista, tapahtumista ja projektin kuulumisista.


papu


papu

Huomionarvoisena seikkana nostaisin esiin, että kannattaa liittyä diyturku.netin etusivun(zine) kautta baariprojektin maililistalle. Mm. tällekin keikalle automaattinen kutsu sitä kautta, eli ei tartte erikseen ilmoittautua. Kätevää eikö?

mögälix

Onks toi leffa ennen vai jälkeen bändien?
kysyy nimimerkki maanantaina töihin.

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:53:58 - 04.12.2011
Onks toi leffa ennen vai jälkeen bändien?
kysyy nimimerkki maanantaina töihin.
Suunnitelmissa olis, että leffa ois kahdessa osassa ja joku bändeistä siinä välillä. Varsinkin, jos tuo Isäni on turbomies valikoituu, ei sellasta tuubaa pysty putkeen kattomaan :) Jokatapauksessa tarkoituksena, että aikaisin loppuu. Tuo klo 22 on se kun menee ovet säppiin, ohjelman on tarkoitus loppua reilusti sitä ennen.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:03:27 - 04.12.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:53:58 - 04.12.2011
Onks toi leffa ennen vai jälkeen bändien?
kysyy nimimerkki maanantaina töihin.
Suunnitelmissa olis, että leffa ois kahdessa osassa ja joku bändeistä siinä välillä. Varsinkin, jos tuo Isäni on turbomies valikoituu, ei sellasta tuubaa pysty putkeen kattomaan :) Jokatapauksessa tarkoituksena, että aikaisin loppuu. Tuo klo 22 on se kun menee ovet säppiin, ohjelman on tarkoitus loppua reilusti sitä ennen.

Hhhmm. Taidan siis varulta ilmoittaa itseni mukaan. Voihan sitä siltikin jäädä lähiöö, jos ahdistaa ja peloittaa...

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 15:40:28 - 04.12.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:03:27 - 04.12.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:53:58 - 04.12.2011
Onks toi leffa ennen vai jälkeen bändien?
kysyy nimimerkki maanantaina töihin.
Suunnitelmissa olis, että leffa ois kahdessa osassa ja joku bändeistä siinä välillä. Varsinkin, jos tuo Isäni on turbomies valikoituu, ei sellasta tuubaa pysty putkeen kattomaan :) Jokatapauksessa tarkoituksena, että aikaisin loppuu. Tuo klo 22 on se kun menee ovet säppiin, ohjelman on tarkoitus loppua reilusti sitä ennen.

Hhhmm. Taidan siis varulta ilmoittaa itseni mukaan. Voihan sitä siltikin jäädä lähiöö, jos ahdistaa ja peloittaa...
Baariprojektin maililistalla olevathan on automaattisesti kutsuttuja, joten ei tartte mitään sen kummempia ilmoittautumisia enää. Vai onks noi mailit ees tullu perille?

antsa


papu

KUKKAISLAPSET täydentävät lineupin!

Torstai-iltana lähtee infot maililistalaisille. Listalle voi toki liittyä vielä ja tulevaisuudessakin diyturku.netin etusivun (zine) kautta. Mikäli ei jostain syystä halua postilistalle liittyä, voi keikalle ilmoittautua "old schoolisti" maililla: baari ät riseup.net

mögälix

Torstaina sit näkee tuleeko mulle viestiä. vissiin pari kertaa oon listalle liittynyt, mut mitään tullut. Tietty voihan se olla etten vaan oo osannut.

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 20:30:36 - 07.12.2011
Torstaina sit näkee tuleeko mulle viestiä. vissiin pari kertaa oon listalle liittynyt, mut mitään tullut. Tietty voihan se olla etten vaan oo osannut.
Viestejä on lähetetty 1.12. , 27.11. , ja 22.9. ja sä oot liittynyt listalle vasta 3.12. Eli nou hätä toistaiseksi :) Huomenna tulee infot.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:02:12 - 07.12.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 20:30:36 - 07.12.2011
Torstaina sit näkee tuleeko mulle viestiä. vissiin pari kertaa oon listalle liittynyt, mut mitään tullut. Tietty voihan se olla etten vaan oo osannut.
Viestejä on lähetetty 1.12. , 27.11. , ja 22.9. ja sä oot liittynyt listalle vasta 3.12. Eli nou hätä toistaiseksi :) Huomenna tulee infot.
Eli sen aikaisemman olen jotenkin sössinyt. Kyllä äiti voi olla taas ylpeä.

papu

Kutsut ja infot lähti juuri maililistalaisille. Samaan syssyyn päättyi äänestys ja tiukan kisan voittajaksi selviytyi Isäni on turbomies 8)

Hatshoe