Black Sabbath Tiniksessa, Tangerine Dream Hasse's pubissa, Extreme Noise Terror Börsissa jäi ainaki mieleen!
Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 04:52:07 - 06.11.2011
Älytöntä kyllä millaisia keikkoja Turussa on joskus ollut. Refused. Catharsis. Itse olen ollut silloin vielä niin nuori ja naapurikuntalainen. Toivottavasti kuitenkin jatkossakin nähdään jotakin ihmeellistä.
Aivan, tääl on nähny nii paljon mahtavia keikkoja.
Ei ne iha legendaarisia oo (aika relatiivinen konsepti
) mut muutamia on kyllä jääny mieleen (keskityn punkkiin, muut genret ois ''muutamia'' myös)
Ekaks varmaa Svart Snö Appelsiinissa, toinen päivä suomessa, eka ilta turussa, eka kokemus suomalaisesta meiningistä, olin sinä iltana maailman onnellisin krüsti
Sit mulle kaikki 90luvun crustibändit oli ''legendaarisia'' ja oli nii mahtava nähä niit kaikki, perus Selfish, Amen, Uutuus, FM, Wind of Pain, etc (jos en muista väärin suurin osa näin Teviksessa)
Muuten nii paljon hyviä keikkoja Teviksessa, iha vain näin tulee mieleen vaik Homomilitia, Battle of Disarm, Pack, Distress, Disfear, Rattus, TK...Tragedy ja FAR? En oo edes varmaa enää mitä näin missä!
Sadiksesta en muista paljon, oli kyllä mahtava paikka mut hämärästi muistan ne keikat, Oi Polloi ainaki, ja oliks siel Concrete Sox? (vi*un vanhuus ja Alzheimer!!!)
Panimo missasin, kai siel oon ollu ja nähny keikkoja mut en muista mitään.
Tevis taitaa olla se paikka mis näin suurin osaa mun turun(punk)keikat, ja kyllä niit on ollu ihme määrä 15vuodessa.
Tää on hyvä tilaisuus kiittää kaikki tyypit jotka on järjestäny keikkoja Teviksessa ja muualla.
Muutama vuotta sitten oli mitä kutsun ''hessu-era'', Teviksessa jatkuvasti mahtavia crust/neocrust keikkoja, tulee mieleen Ekkaia, Cop on Fire, Antimaster, Discapacitados, Leadershit, Shades of Grey etc, voi et oli hieno aika
Mulle ''legendaarisin'' on kuitenkin MOB47 TKU-HC-Festissa, voi kiitos järjestäjille, siis MOB47!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kyllä vielä nähää hyviä bändejä, ehkä vaa vähä harvemmin, hyvä et ihmiset jaksaa vielä mennä kattomaa ku hyvät tyypit (kiitos taas) jaksaa järjestää niit keikkoja.