AP-Fest vol. 2 25.-26.11.2011 @ S-Osis, Turku

Aloittaja theBOAT, 23:01:51 - 31.10.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

theBOAT

PE:

Räjäyttäjät
Kyre & Duunarit
The Dwyers
The Phoenix Foundation
Katujen Äänet

LA:

The Splits
Moderni Elämä
Maakuntaradio
Mugshot
Ydinperhe

Liput 8€ / pv

EDIT: Linkitin kalenteriin. Ks. ohjeet. -mod.

mirosol

Jaaha. Lauantai 26. näyttäis siltä, että minäkin lähden liikkeelle. Perjantaista en ole ihan varma vielä. Hyviltä kemuilta vaikuttaa kyllä!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

mirosol

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 10:23:15 - 01.11.2011
Mennään sitten vuorotellen :)
Parempi näin. Kuitenkin vaan rähistäis ja tapeltais, jos kummatkin ois samassa paikassa samaan aikaan juopottelemassa.

mirosol

Täh. Säkö mut heitit viimeksi ulos... ?

papu

mirosol

Edelleen näyttäis siltä, että tänään ei, mutta huomenna kyllä. Tämähän on siis tosiaan tänään ja huomenna.

Niijoo. Jos Paavo kirjoittaa liveraporttia tästä päivästä, niin minä en lupaa kirjoittaa huomisesta - mutta saatan tehdä niin...

Könä

No ei tullu tänään mentyä. Huomisesta ei tiedä ennen huomista.
Elän tunti kerrallaan.
Paitsi oishan siellä ydinperhe!
"Ei kaiken tarvi olla niin saatanan kivaa, aamulla töihin, illalla himaan"

niilo pielinen

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mirosol

kuka tahansa

kuka tahansa

Missasin sitten Mugshotin, kun saavuin paikalle Modernin elämän ensimmäisen kappaleen aikaan. No, Modernia elämää ja Ydinperhettähän lähinnä lähdinkin katsomaan, joten hirveästi en osannut olla harmistunut. Modernin elämän laulajan vaihtelevat tyylit viehättävät, ja muutenkin bändi oli taas oikein hieno. Tyylikästä sakkia. Ydinperheen tekniset ongelmat keikan alussa taisivat jossakin määrin latistaa yleistä tunnelmaa, sen verran laimeita olivat yleisön reaktiot biisien jälkeen. Ihan hyvä keikka kuitenkin loppujen lopuksi. Tosin minulla ei taida olla tässä vertailukohtaa, sillä olen muistaakseni onnistunut missaamaan bändin kaikki aiemmat keikat. Laulajan horinoita ei ehkä olisi jaksanut kuunnella ihan niin pitkään siinä alkusäätöjen aikaan. Ja senhän tietää, että jos yleisöltä pyytää vitsiä, niin ei sieltä ainakaan mitään laadukasta ole luvassa. Kaiken kaikkiaan vitsailu ja muu pelleily lavalla aina vähän ärsyttää (ellei ole ns. huumoribändistä kyse, eikä sekään tietty vielä ole hyvän huumorin tae). Kännisekoilut sitäkin enemmän. Ainakin yleensä. Siinä mielessä vikana esiintynyt Splits toimi minulle hyvin: aika totista menoa alusta loppuun. Sitä enemmän tykkäsin, mitä enemmän mentiin jonkin sortin garagesta riot grrrlin puolelle. Keikan lopulla lavan edustalla käväissyt "10 min." -kyltti oli kyllä taas niin S-Osista... Enpä muuten muistakaan, milloin olisin viimeksi käynyt varta vasten S-Osiksella keikalla. Useampi vuosi siitä taitaa olla. En vain oikein voi sietää paikkaa. Muutenhan tuli tietty käytyä myös S-Osiksen puolella TVO:n järkkäämillä tai TVO:n hengessä järkätyillä keikoilla, kuten viimevuotisilla Lopunajan festareilla ja TVO Hardcore & Punk Festeillä.

Maakuntaradio taisi jäädä mainitsematta. No, se ei ollut ihan minun juttuni.

papu

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 02:46:36 - 27.11.2011
Keikan lopulla lavan edustalla käväissyt "10 min." -kyltti oli kyllä taas niin S-Osista...
Eivvittu :P :-\