(HUOM! Sama topicci on myös PIFfillä [vegaaninen piffi, tietysti])
Moi!
Pitänyt jotain tuhat vuotta myydä levyjä vähän pois, pikkuisen tiivistää kokoelmaa laittamalla "rönsyjä" ja tuplia eteenpäin, mutta vasta nyt olen saanut aikaiseksi tehdä listan.
Olen jakanut levyt nopeamman selailun vuoksi kategorioihin ("genreihin"), vasemmassa reunassa ne. Suosittelen kuitenkin katsomaan koko listan, nimittäin olen saattanut kategorisoida jotain sinun mielestäsi "ihan väärin", omat vibat lähinnä määrittäneet kategorioinnin.
Voi laittaa sähköpostia ilpanula miuku mauku gmail piste com. Sähköpostia seuraan enemmän. Jos tunnet mut niin some ja puhelinkin käy!
Levyt ja minä sijaitsemme Turussa ja kaupat kasvotusten on hyvin okei! Postissa / Matkahuollossa kulkee muualle, mutta myös kasvotusten / kädestä käteen onnistuu myös tyyliin Kaarinaan ja Raisioon. Pyörällä pääsee.
Kiitos!
----------------
Lista (jos ei aukea sulle, niin pistä postia mulle ilpanula miuku mauku gmail piste com ja vastaan listalla):
https://www.dropbox.com/scl/fi/r24n2oobx6til9qu41gm5/list_pubV2.pdf?rlkey=m5lyb04xez32uoltwjhz7z6bo&st=mwqrvyvv&dl=0EDIT: 4.7.2025: V2
- myytyjä poistettu
- hintoja ja tietoja korjattu
- lisätty Jawbox "Tools & Chrome" 7", white vinyl
- lisätty Kylesa "Time Will Fuse Its Worth" LP, clear vinyl, plexi glass cover, /100
- listan ulkopuolelta "harkitsen vielä" lisätty Catharsis LP:t
- listan ulkopuolelta "harkitsen vielä" muutama vanha (suomi)jazz-levy
MYYTY 4.7.2025, vielä listassa: Bad Brains LP:t, Black Flag LP:t, Negative Approach LP, Limp Wrist LP:tHinnat perustuu Discogs-hintoihin, ja ovat sen myötä siis vähän ns. Discogs-hintoja; myyn eka Discogsin ulkopuolella (kaverit, PIF, jne), sit lopuksi Discogsiin. Mielummin jo tässä vaiheessa hinnoittelin Discogs-hinnan, jotta sitten on helpompi säätää kun ne sinne törkkään joskus.
Hinnat perustuu;
- myyntihistoria (hinta, kunto, milloin)
- mitä myynnissä nyt (hinta, kunto, sijainti)
- haluttavuus suhteessa mitä tarjolla ("have" vs. "want")
Tai sit ihan vaan on hinta jonka haluan tai mieluummin pidän!
Mutta voi siis ihan rauhassa tarjota muutakin / vähemmän / enemmän, pahin mitä voi tapahtua on että sanon "ei" xD Yritän olla reilu!Painokset tarkistettu seikkaperäisesti. Kunnot tsekattu visuaalisesti, ja joissain tapauksissa kuuntelemallakin. Kaikki merkattu ylös, kuvaukset kirjoitettu. Joissain euron levyissä tms en ole ruvennut hurjemmin kirjoittelemaan. Anteeksi, että on lontooksi, Discogsia ja suomea puhumattomia varten se.
Kuvia saa jos mietityttää, otan tarvittaessa kunhan ehdin. Voin myös kuunnellen tsekata jos mietityttää, kunhan ehdin.
----------------
Listan ulkopuolelta on nämä myynnissä jos hinnasta sovitaan / harkitsen vielä (saatan lisätä tai poistaa tai muuttaa mieleni näistä mielivaltaisesti, siksi eivät listalla);
- Cap'n Jazz "Burritos, Inspiration Point jne." LP (Man With Gun = OG painos, tästä taisi tulla uusintakin hiljattain)
- Orchid "We Hate You" (Clean Plate) demo CASS
- Suis La Lune "Quiet, Pull The Strings!" CASS (#1/2 spessuversio)
- Catharsis "Passion" LP (Scorched Earth Policy)
- Catharsis "Samsara" 2xLP (Crimethinc.)
- Catharsis / Newborn split LP (Scorched Earth Policy)
- Weakling "Dead as Dreams" 2xLP (tUMULt)
- Eero Koivistoinen "The Original Sin" LP (Scandia = OG painos)
- Ja ehkä muutama muu suomijazz-levy samalta aikakaudelta... kysy........ mietin........... lol..............