su 21.8. ravintolapäivä

Aloittaja kuka tahansa, 11:03:40 - 21.08.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kuka tahansa

Olisi tämänkin tietty voinut postata tänne vähän aiemmin.

LainaaJoskus kansalaistottelemattomuus saa erikoisia muotoja. Ensi lauantaina vietetään ravintolapäivää, jonka ideana on, että kuka tahansa voi perustaa mihin tahansa ravintolan tai kuppilan.

Eikä lupia kysellä.

Turun (aika vegepainotteiset!) tsi-ravintelit listattuna (Helsingin piiiiitkän listan jälkeen) ja kartalla.

torre

söin sushia, hyvää oli.

melkoinen menestys näytti olevan. viimeiset sushiannokset maksettiin etukäteen ja kaikille ei riittänyt. sama juttu kuulemma kioskin brunssilla.

papu

Mä kävin vaan hakemassa lähikebulasta perus rapulakiekon :P Toivottavasti muut oli aktiivisempia.

kuka tahansa

Kirpparikierroksen jälkeen testasin Kioskin setit, jotka olivat oikein hyviä (tosin kahvilatoimintaa harjoittava tila ei mielestäni ihan istu ravintolapäivän ideaan, vaikkei Kioskilla olekaan lupaa itse tehtyjen herkkujen myyntiin), samaten Kirjaston kulmalla kaupiteltu sushi. Raunistulaan asti en jaksanut lähteä enkä Marttiinkaan. Rubiinikorttelin kirpparilla kävin, mutten kirpparin "ravintolassa" jaksanut kysellä oisko kaakut vegaanisia. Tokkopa. Söin kuitenkin kirpparilla pöytää pitäneen Kiiran tähteet (kaura-omenapaistosta vaniljakastikkeella) ja ostin kämppikselle halvalla Pleikkari kakkosen. Olin myös kovin hauska (Kiira voi todistaa). Kotimatkalla näin vielä mäkiautokisailuakin. Lapsi oli juuri mennyt mukkelis makkelis, ja sitä siellä sitten yritettiin saada tokenemaan. Vaarallista peliä!