PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 23:05:23 - 15.07.2018
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:39:52 - 15.07.2018
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 13:50:29 - 15.07.2018
Ali Babassa fanittamassa 8)
Mitä vedit!?

Feta, ananas, herkkusieni, tuoretomaatti. Ja salaattipöydästä jalapenoja lisätäytteeksi.

Tää on paras life hack...

kuka tahansa

Mä otan sieltä kyllä aina ananaatkin! Ja oliivit! Itse tilaukseen sitten vöner, munakoiso, avokado ja öö mikäs se viimeinen olikaan... no se voi varmaankin vaihdella sitten. Ellen ota aina tomaattia neljänneksi, nyt en enää muistakaan! Liian kauan ilman Ali Baban pitsaa! :'o

Vekenator

Tällä kertaa ei ollut ananasta salaattipöydässä. Muuten oisin tehnyt saman.

kuka tahansa

Aivan järkyttävää! Onneksi omilla pitsareissuillani on aina ollut ananasta pöydässä. Nyt kyllä alkoi jänskättää – mitä jos ensi kerralla ei olekaan? :'(

papu

Eilen lipsahti fanituksen puolelle ::)

papu

Tuli pitkästä aikaa rouskutettua Tikitakissa. Varmaan se vegejuusto aiheuttaa sen sellasen limaisuuden ???

ruumis

En taaskaan oo fanittanu varmaan kuukauteen  :-\

papu

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 18:53:46 - 09.08.2018
En taaskaan oo fanittanu varmaan kuukauteen  :-\
Tulos tai ulos. Nuoriso ::)

Vekenator

JENGI EI TAJUU!!!

mirosol

Forat pitsoineen ok.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Pitkästä aikaa yöllä poikkesin ottamassa haltuun fani-merchandisea. Meinasin jo palauttaa fanclub-korttini, mut taidan pitää sen sittenkin!

kuka tahansa

Vegeloverilla fanitin eilen. Harmi ettei lähikaupastani saa enää sitä ekaa makua, on mielestäni parempaa. :(

karol

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 14:59:07 - 10.11.2018
Vegeloverilla fanitin eilen. Harmi ettei lähikaupastani saa enää sitä ekaa makua, on mielestäni parempaa. :(

Palautetta kauppaan?

mirosol

Mulle on alkanu riittää puolikas pakastepitsa. Outoa on elämä. Välillä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

ruumis

Ali Baba-rapsaa: pitsat muuttuu vaan paremmiksi ja koko on edelleen: järkyttävä. Tölkkisienet vaihtuneet jo tovi sitten tuoreisiin ja salaattipöytä notkuu jos minkälaista uutta herkkua. PITSAAAAA