pe 16.9.2011 M.O.T.O. (usa) + Kakka-hätä 77 @ Klubi, Turku

Aloittaja Everclear, 20:18:45 - 07.08.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Everclear

M.O.T.O. (Masters of the Obvious) Suomeen syyskuussa!

30 vuoden kypsään ikään ehtinyt amerikkalainen punk/rock'n'roll-bändi M.O.T.O. saapuu vihdoin Suomeen. New Orleansissa 1981 perustettu M.O.T.O. on käytännössä laulaja-kitaristi Paul Caporino, joka on vaihtelevilla kokoonpanoilla toimivan yhtyeen ainoa alkuperäis- ja vakituisjäsen. Alunperin kasettijulkaisuillaan underground-suosiota saavuttanut bändi julkaisi ensimmäisen LP:nsä This Corpse Is A Warning vuonna 1990, ja uusin levy No Way Street näki päivänvalon tänä vuonna. Karismaattinen Caporino on soittanut 30 vuodessa sekä erilaisten kokoonpanojen kanssa että soolokeikkoina tuhansia keikkoja ympäri maailmaa, mutta Suomeen mies saapuu nyt ensimmäistä kertaa.

M.O.T.O.:n sarkastinen, mutta vilpitön ja äärimmäisen tarttuva "proto-lo-fi-caveman-pop" on parhaimmillaan biiseissä kuten "2-4-6-8 Rock'n'Roll!", "Magic Words", "Dance to the Radio", "Crystallize My Penis" ja "It Tastes Just Like A Milkshake". Turkulais levy-yhtiö Svart Records julkaisi uudelleen M.O.T.O.:n vuoden 2002 pitkäsoiton "Kill M.O.T.O." heinäkuussa, ja muitakin julkaisuja on kuuleman mukaan tiedossa.

Suomen keikoilla Caporinon rumpalina toimii mm. God Given Assissa ja Boredom Boyzissa soittava Niila Kunnari. Basistia keikoilla ei ole - Caporinon sanoin: "I wanna do it White Stripes style, like I did it way BEFORE the White Stripes". M.O.T.O. toimikin 90-luvun alussa vuosikausia kaksimiehisenä.

Turun keikalla yhtyettä lämmittelee viimeaikoina jopa suomen virallisella listalla viihtynyt ja edelleen skenen terävimpään kärkeen kuuluva Kakka-hätä 77

Klubin ovet avataan poikkeuksellisesti vasta klo 21:30 edeltävän yksityistilaisuuden vuoksi. Liput ennakkoon 8raidasta (Eerikinkatu 8. Siinä Tiniksen vieressä) sekä Plastic Idolsista (Yliopistonkatu 32) 10 €uron hintaan. Ovelta  liput 11€.

M.O.T.O. + KAKKA-HÄTÄ 77
Klubi (Ilta) 16.9.2011
Ovet 21:30
Liput ennakkoon 10€ / Ovelta 11 €

http://www.myspace.com/moto

EDIT: Muokkasin näin jälkikäteen HUUDOT pois tapahtuman otsikosta. Näyttää kivemmalta kalenterissa. -mod.

Everclear

Viikko keikkaan joten pienten maistiaisten paikka :

M.O.T.O. - I Hate My Fucking Job
http://www.youtube.com/watch?v=aWTiVbA0z8I

M.O.T.O. - 2-4-6-8 Rock'n Roll
http://www.youtube.com/watch?v=LCLdaiVBs6A&feature=related

M.O.T.O. - Dance Dance Dance Dance Dance To The Radio
http://www.youtube.com/watch?v=cs6fJhcf3jo

mirosol

Tänne kyllä pitäis raahautua... Ehdottomasti.

Tosin se keikka minkä näin joskus 07 tukholmassa oli aika helvettiä. Hyvä keikka muuten, mut 2h 20min on vähän liikaan miltä tahansa bändiltä :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

mirosol

Kamera ladattu ja auton avaimet taskussa. Sit mentiin.

papu

niilo pielinen

Mä missasin KK-H 77, and it saved my day.
En pysty. Mirosolin arvion lukemisen jälkeen olin luvanu ittel kuunnella se uus, iha testinä, tein sen, en vaa pysty. Jokaisel oma maku, tää ei vaa toimi mulle. Oon näköjää idiootti D-beat/krüst pelle, punkrock ei oo mun juttu. Toivottavasti oli hyvä keikka niille jotka tykkää.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:07:45 - 17.09.2011

Mä missasin KK-H 77, and it saved my day.
En pysty. Mirosolin arvion lukemisen jälkeen olin luvanu ittel kuunnella se uus, iha testinä, tein sen, en vaa pysty. Jokaisel oma maku, tää ei vaa toimi mulle. Oon näköjää idiootti D-beat/krüst pelle, punkrock ei oo mun juttu. Toivottavasti oli hyvä keikka niille jotka tykkää.
Piti käydä eilen ihan paikan päällä kattomassa että joko mie tykkään Kakkiksesta. En vieläkään.

mirosol

Kaikkihan ei voi pitää kaikesta. Se olkoon vähintääkin niinku jokaisen oikeus. Mutta M.O.T.O. oli kyllä taas ikimuistoinen, vaikka olis se basso ollu ihan kiva lisä. Kun tässä heräilen kunnolla, niin puran kameran. Ja aloitin jo yöllä raportin kirjoittamista - saas ny nähdä tulee kummastakaan mitään järkevää.

mirosol

mirosol

Innostuksissani olin jättäny tän ketjun avausviestin ihan tyystin lukematta. Jos olis minuutin uhrannu, niin toi duo-ajatus ei olis tullu niin isona yllätyksenä paikan päällä...

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 12:00:37 - 17.09.2011
Innostuksissani olin jättäny tän ketjun avausviestin ihan tyystin lukematta. Jos olis minuutin uhrannu, niin toi duo-ajatus ei olis tullu niin isona yllätyksenä paikan päällä...
Yllätysmomentti antaa kivaa lisää. Näytit olevan ihan mielissäs keikalla :P

mirosol

Juu.. Kyllähän tämä minä on voitu laskea faniksi jo pitkään. Raporttikin saattaa tulla aika piakkoin julki. Varmaan maanantaina.