perunamuusi

Aloittaja mögälix, 14:38:52 - 25.03.2015

« edellinen - seuraava »

mögälix

Tykkäätkö? Teetkö itse oikeista perunoista va käytätkö jauhepusseja?


Itse tykkään ja teen itse oikeista perunoista. Soija- tai kauramaitoa ja kunnon köntti sinistä Keijua sekaan.

Puuha peten lippa lakki

Oikeista perunoista ja veteen teen yleensä. Sinistä keijua myös iso köntti ja tilliä. Ai, että.

Samppa

Keittää oikeet perunat ja laittaa ne lautaselle ja rikkoo ne haarukalla, kait se on perunamuussia.. ainaski mun mielestä.  ??? ::) 8) 8)

danne

Parasta mitä perunoista voi tehdä. Tänään pitää vissiin tehdä. Oikeista perunoista. Sit maitoa, kunnon köntti voita ja aromisuolaa.

Vekenator

Oikeista perunoista best ja kaikenlaiset variaatiot aina jees niin kauan, että siihen ei tungeta sipulia. Jotku sairaat paskiaiset tekee joskus sellaistakin :( >:(


idiootti

Oikeista perunoista, pinaattia sekaan ja KUORET JÄÄ MUUSSIN SEKAAN. Jumankaude kun tuli nälkä. Olen puhunut...

slugpace

Kunnon perunaa, voita, suolaa, ripaus valkopippuria ja punasta maitoa. Siinä on muussit ja fuck the animals!

salozka

Kannanotto kuumaan muusikeskusteluun: oikee tietty paras, mut jos ei jaksa vääntää niin pakastealtaan muusit second best!

PS: Miksi kokkiohjelmissa noi on aina jotain pyreitä, siis se on MUUSI. Myös MUUSSI hyväksytään.

torre

oikeet perunat, totta kai. mut saako muusata kuorineen? mun mielestä saa.  8)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: torre - 11:03:51 - 27.03.2015
oikeet perunat, totta kai. mut saako muusata kuorineen? mun mielestä saa.  8)

Tottakai 8)

salozka

"Use in a place of catsup, cheese or lard."  8)


mögälix

Joo ei sipulia sekaan!
Pinaatti ok.
Kuorineen muussaan silloin, kun vaan pari perunaa litsin lautasella. Isompi muusierä, niin silloin on perunat kuorittu (ainakin meillä).