Mitäs ihmiset tekee tänään?

Aloittaja mirosol, 17:53:38 - 17.06.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Jos olis vapaalla, niin lähtisin taatusti kattomaan. On jo nyt silmät niin ristissä tästä viikosta, etten taida kyetä ulos.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Josko lähtis käymään vaikka naantalissa jäätelöllä.

kuka tahansa

Ei ole näköjään pitkään aikaan kukaan tehnyt mitään. Hmm, voisin vaikka katsoa jonkin elokuvan. Huomenna taidan mennä Dynamoon. Tai siis huomisen puolellahan tässä jo ollaankin, joten eipä sitten tullut edes väärinkäytettyä tätä viestiketjua!

jankke

Mun iltasuunnitelmat rokkaa, nimittäin hernerokkaa...... Meinasin keitellä hernekeittoo ja paistaa lettuja. Nyt tais mennä rankka-janken katu-uskottavuus  ???

mirosol

Tänään minä ihmettelen tuota tämän kaupungin keikkatarjontaa. Tämän viikon loppuna ei ole tarjolla kuin poppia. Sama ensi viikonloppuna. Seuraavana onkin sitten kolme/neljä keikkaa päällekkäin sekä perjantaina, että lauantaina. Tosin tuolloin olen itse muualla soittelemassa. Kummasti vaan osuu noin... Toivottavasti riittää väkeä noihin kaikkiin.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:14:22 - 06.10.2011
Tämän viikon loppuna ei ole tarjolla kuin poppia.
Ganstaräppiä myös!!!

kuka tahansa

mirosol

Nojoo. Olishan noi kuvaukset voinu sivuuttaa ja lukea koko postaukset. Omaa laiskuutta siis osa.

apinajumala

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 23:25:44 - 06.10.2011
Phlogiston, Nälkä... Poppia?

Pop pop pop vaan ja tulkaa kattoon Nälkää lauantaina, luvassa ns. spektaakkeli!

jankke

Tänään punkrokkia, huomenna punkrokkia. Sunnuntaina ehkä huono olo, sen näkee sit.

nazimode

^ toiset ihmiset yrittää olla tänään kuolematta vitutukseen kun ei kye eikä voi lähteä. Käännä ny veistä vielä haavassa, hö!

;D
"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

Könä

Pelaan Bioshock 2.
Kaikki hyvät keikat on aina niinä viikonloppuina kun lapset on mun luona.
Kiitti vaan.

jankke

Lainaus käyttäjältä: nazimode - 20:31:28 - 21.10.2011
^ toiset ihmiset yrittää olla tänään kuolematta vitutukseen kun ei kye eikä voi lähteä. Käännä ny veistä vielä haavassa, hö!

;D

Haha  8) Oli hieno punkrok viikonloppu, eikä oo ees paha olo ;)

mirosol

Mä en selvinny tästä punkrokviikonlopusta ihan noin helpolla. Hauskaa oli kuitenkin. Ja ahdistus on melko vähäistä. Eli on voitettu.

Tänään siirryn kohta soffalle ja lähden TNG:n 6 kauden maailmaan.

jankke

^ Hmmm, tänään on aistittavissa lievä rokkenrollin jälkimaku suussa.........