su 3.8. Punkfutis 2014 - ILMOITTAUTUKAA

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 00:52:03 - 10.06.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Jaappa

Meikä vois tulla pelaan johonki joukkueeseen jos on tilaa, kukaha kelpuuttas?!

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Jaappa - 14:06:34 - 29.07.2014
Meikä vois tulla pelaan johonki joukkueeseen jos on tilaa, kukaha kelpuuttas?!

Paikalle vaan kyl luulen että jonku joukkuueeeeseeeen mahtuu  :)

Mut milloin tää nyt alkaa?? 14:00 ??  15:00??

kuka tahansa


Samppa

Pelit alkaa 15:00 eli kupittan puisto tekonurmikenttien ja lintuaitauksen välimaastossa sen kyllä näkee ja huomaa lentopallomaalien kohdalla! Sinne! 8)


papu

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 17:04:46 - 29.07.2014
Lainaus käyttäjältä: Jaappa - 14:06:34 - 29.07.2014
Meikä vois tulla pelaan johonki joukkueeseen jos on tilaa, kukaha kelpuuttas?!

Paikalle vaan kyl luulen että jonku joukkuueeeeseeeen mahtuu  :)

Mut milloin tää nyt alkaa?? 14:00 ??  15:00??
pitää kattoa sit sunnuntaina jos kasataan vielä siellä muutama tiimi. Miten nyt sit pelien kannalta parhaitenmeneekään. Ja ku kyseessä on punkfutis ni ei haittaa vaiks pelais useemmassaki tiimissä. Soittaahan samat jätkät monessa bändissäki 8)

papu

Ja täähän tarkoittaa sitä et callersson pelaa sunnuntaina joka joukkueessa 8)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:53:55 - 30.07.2014
Ja täähän tarkoittaa sitä et callersson pelaa sunnuntaina joka joukkueessa 8)

Ei helvetti!  8) onks nää nyt sit ne niin sanotut mehut pois kallersson touhuilta vai onks tää niiku vol2, joka tulee ennen vol ykköstä?  8) 8) 8) 8) ja sitte paljon bristolissä kehuttuja hymiöitä  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

papu

Kalle suuttuu ku me puhutaan täällä tämmösiä :-[


larsgh

mä ehdin jo itseni sulkea ulos tästä tapahtumasta ruotsin keikan takia kun luulin että klo 12 alkaa mutta jos tää kerran alkaa vasta klo 15 niin mähän ehdin paikalle. pääsenkö mä johonkin joukkueeseenkin osittamaan hyödyttömyyteni? vai tuunko kulmalipuksi?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 16:02:05 - 30.07.2014
mä ehdin jo itseni sulkea ulos tästä tapahtumasta ruotsin keikan takia kun luulin että klo 12 alkaa mutta jos tää kerran alkaa vasta klo 15 niin mähän ehdin paikalle. pääsenkö mä johonkin joukkueeseenkin osittamaan hyödyttömyyteni? vai tuunko kulmalipuksi?

Jossain on tilaaa taatusti! Mukaan  vaan  8)

jj

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 23:45:48 - 30.07.2014
Lainaus käyttäjältä: larsgh - 16:02:05 - 30.07.2014
mä ehdin jo itseni sulkea ulos tästä tapahtumasta ruotsin keikan takia kun luulin että klo 12 alkaa mutta jos tää kerran alkaa vasta klo 15 niin mähän ehdin paikalle. pääsenkö mä johonkin joukkueeseenkin osittamaan hyödyttömyyteni? vai tuunko kulmalipuksi?

Jossain on tilaaa taatusti! Mukaan  vaan  8)
ja jos tulee tarpeeks porukkaa niin voidaan laittaa oma Fc KuntoLoppuu joukkue pystyyn

Samppa

Lainaus käyttäjältä: jj - 15:20:35 - 31.07.2014
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 23:45:48 - 30.07.2014
Lainaus käyttäjältä: larsgh - 16:02:05 - 30.07.2014
mä ehdin jo itseni sulkea ulos tästä tapahtumasta ruotsin keikan takia kun luulin että klo 12 alkaa mutta jos tää kerran alkaa vasta klo 15 niin mähän ehdin paikalle. pääsenkö mä johonkin joukkueeseenkin osittamaan hyödyttömyyteni? vai tuunko kulmalipuksi?

Jossain on tilaaa taatusti! Mukaan  vaan  8)
ja jos tulee tarpeeks porukkaa niin voidaan laittaa oma Fc KuntoLoppuu joukkue pystyyn

Juuri näin 8)

Puuha peten lippa lakki

Aurinkotehtaan ja Kirjakahvilan tiimit ja yks kolmaski tiimi tulee kikkailemaan myös, elikkäs, juuh, elikkäs 7 joukkuetta kasassa. Yks mahtuu vielä. Säännöissä on jotain uutta ja mysteeristä. Käykää facebookista kahtomassa. Laitan ne kyl näkyville sunnuntainaki.

Lähinnä se, että maalit tehdään suoraan syötöstä koska pelataan isompiin maaleihin. Ja se jolla on maalivahdin hanskat saa torjua käsillä, muut ei. Paikalla on pari "tuomaria" hyväksymässä maalit ja kahtomassa ettei kukaan sikaile. Maalivahdin hanskoja tulee paikan päälle kaksin kappalein, joten omia ei tarvi. Ja maalivahtia saa vaihtaa kesken pelin niin monesti ku mieli tekee.. Olikohan muuta?

Soundsysteemiasiat on tosiaan vielä epäselvät, joten jos joku tietää jotain tai voi jeesata, niin olis erittäin jees.