URBAN MANATEE / IMPA LIM - split 7"

Aloittaja Samppa, 15:49:37 - 08.04.2014

« edellinen - seuraava »

Samppa



Joo elikkä tollasta pääsee nyt netti kuunteleen, Fyysisenä pitäis kohta puolin tulla ulos myyntiin..

https://soundcloud.com/happokanttori/sets/urban-manatee-impa-lim-split-7

Samppa

Mulla on sit Turussa Impa Lim / Urban Manatee Split 7" Joissa on painatus ongelmia ollut elikkä ne saa ilmaiseksi tai saa omantunnon mukaan heittää jonkun kolikon jos haluu.

Vika joka niissä on että ne pomppii mut siihhen löytyy apu pieni paino neulan päälle ni ei pitäis pomppia..

Niitä voi multa kysellä..

Kesti vähän ku ollaan tapeltu näistä oikeesti heleveeetisti hirveetä kädenvääntöä.. näyttäis nyt siltä että me hävittiin tää erä..  :-\

papu

Impa Limin eka biisi toimi, mut voe heleveettiläinen sen jälkeen :P Toka biisi jäi hyppimään parissa paikassa ja UM-puoli pelkkää jumia. En neulanpainolla vielä lähteny jumppaamaan, ku testaan ton tulitikulla urien oikomisen ensin.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:00:13 - 31.07.2014
Impa Limin eka biisi toimi, mut voe heleveettiläinen sen jälkeen :P Toka biisi jäi hyppimään parissa paikassa ja UM-puoli pelkkää jumia. En neulanpainolla vielä lähteny jumppaamaan, ku testaan ton tulitikulla urien oikomisen ensin.

Aaasia kunnossa.. tai sit me ei vaa osata soittaa ja manteet ei yhtään  ;D kokeileppa

Jaappa

Itellä pyöri täydellisesti molemmat puolet.

Mulla on toki teknari jossa on neula käännetty silleen että se on enemmän vinyylien urien mukaisesti, lisäksi pistin antiskatingin kuntoon ihan testilevyllä. Neulapainoaki oli, mutta en laittanu yhtä paljon mitä käytän dj-käytössä..

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Jaappa - 03:10:27 - 01.08.2014
Itellä pyöri täydellisesti molemmat puolet.

Mulla on toki teknari jossa on neula käännetty silleen että se on enemmän vinyylien urien mukaisesti, lisäksi pistin antiskatingin kuntoon ihan testilevyllä. Neulapainoaki oli, mutta en laittanu yhtä paljon mitä käytän dj-käytössä..

Selväpä tämä.. todella paljon kiitoksia siitä että jaksaa vaivautua kertomaan miten on toiminut. Kiitos  :)

Puuha peten lippa lakki

Täälläki pyöriny ihan moitteettomasti vanhoilla kasarisoittimilla.