Joo luin kans tosta sekoilusta ja olin aika ymmälläni! Oon tuntenu Kaiden, eli bändin laulajan jo vuoden verranja hän on tosi fiksunolonen jäbä. Kaide on täysanarkisti ja vege/streittari ollu viistoista vuotiaast asti. Sit tiiän sen kitaristin kans ja se on nuoriso-ja päihdetyööntekijänä ja kans vanhanliiton punkkeja.
Tää pekka pyys mua kaveriks ehk puol vuotta sitte ja oon seurannu sen päivityksii ja kyl sen huomaa et hän on aika oikeistolainen. Syyttää aina "mutiaisii" talousongelmista ja hänen mielestään väkivalta on ratkaisu...
En ollu kuitenkaa iha varma, et onko hän vaa ironinen, mutta nyt alkaa käydä selväksi ettei kyllä oo huumoria...
Oon ymmärtäny, et Sekasorto olis yks anarkistisimmist, kantaanottavimmist ja poliittisimmist 80-luvun bändeistä, mut nyt kyl imago kärsii..
Oisin kuitenki ite henkilökohtasesti halunnu nähä kyseisen bändin joskus ja siks pyysin heitä festeille.
Päätin nyt demokratian nimessä pistään äänestyksen topikkiin. Eli tasa-arvosuuden nimissä eniten ääniä saanut vaihtoehto toteutetaan. Annetaan vaiks puoltoista viikkoo äänestysaikaa. Ja äänestäkää mitä haluutte, mut älkää nyt sit vittu boikotoiko sillee et jätätte festit välistä, koska sillä teette hallaa sit kaikille muille bändeille yms. kuluille. Eli äänestäkää nyt sillee ettei sit oo enää valittamista
..Ja johonkin aikasempaan kommenttiin vastatakseni: joo SA-Int oli listas, mutta peruutti.