^Veke zinen puolen kirjoittajaksi!
Mitäs täst keikast sanois. Ekaks sen että sitä olen odottanu pitkään, ja tulin iha innoissa sinne.
Agasia oli taas helvetin hyvä. Tää subgenre ei oo iha mun juttu, usein tämmönen musa muuttuu tylsäks nopeasti mulle. Tykkään paljon hidasta musasta, mut sit ku mennää HC:een, mä muutun myös vitun ''lahkolaiseksi'', fast, raw, primitive and chaotic as fuck, this is how I like my HC (siks noituus tyydyttää mua
) Pikku hilja olen ymmärtäny et krüstitki voi oppia soittaa ja tehä kaunista musaa. Silti, usein toi ''neo-blackened-blabla-crust'' menee liian siistiks ja en iha jaksa, jotkut bändi toimii, ja jotkut ei...
Agasiasta silti tykkään vitusti, se on raw, vitun hyvin soitettu mut ei silti liikaa hifistelyä, ne hitaat osat toimii loistavasti, ja ku se lähtee, se on sit lähtö. Papun loputon komppi on lähes hypnoottinen, hyviä huutoja, kovia riffeja, synkyys on kohdalla, toimii!!!
Infesto ei iha toiminu, liian ''punk'', mut oli tosi symppis, ja selvästi tehty sydämellä, eli katoin koko setti kuitenki iloisena.
Visions of Warista tässä mä odotin eniten. Jollain tavalla tykkäsin vitusti, on kiva kuulla vähä ''perus musaa''. Mut juu, olin vähä pettyny siihen feikki d-beatiin
Odotin kunnon 90's crust attack, mut tää vammanen biitti kyllä häiritsi vähä
Jos Dischargen rumpali keksi nii mahtava komppi, miks pitäis hommata tuplapedaali lisätäkseen yks väli-isku jota ei todellakaa tarvita. Perus D-beat ois antanu paljon enemmän potku. Muuten kyllä tätä voi kuunnella kotona, perus riffit, perus laulu, perus matala soundi, etc. Pakko sanoa et sama kui Veke kirjoiti, jotkut riffit oli tämmösiä ''happyhappy'' jotka ei sovinnu kuvioon ollenkaa. Mut loppujen lopussa, olin täysillä mukana (paitsi tietysti ku keesipää tuli pilamaa mun meininki
) ja se mun mielestä aika hyvä oli, vähemmä ku odotin, mut tarpeeks kuitenki.
Clownia en ollu ikinä kuullu. Ekat biisit meni vähä niiku ''huhu, täst en tuu tykkäämää yhtää'', mut filiis muuttui nopeasti. Vitun hyvä se oli. Joskus tuli pari metal-punk bändiä mieleen, joka on iha hyvä
Kova setti ne veti, ja viihdyttävä. Se munki mielestä oli mielenkiintoisempi ku VoW, vaik taisin tykätä niit hellgialaisist vähä enemmä.
Tässä sanotaa sit iso KIITOS Papulle (mies jolla on pönttö ja pisuaari allergia) joka toi meille hyviä bändejä taas.
Pakko kyllä mainita myös toi illan viides bändi, one-man-band (you know who you are), joka koko keikan aikana yritti saada huomio kaikilta, ja joka välitettävästi onnistuu. Ymmärrän et jotkut käy keikalla arvoin ku on muuta tekemistä yleensä, ja et sit ku pääsee haluaa olla iha täysillä mukana, mut jotain raja kyllä sais olla. Oli nii vitun ärsyttävä, varmasti yhtä paljon bändeille ku yleisölle. Onko nii vaikea ymmärtää et ihmiset on tullu kattomaa bändiä eikä just häntä, ja samalla et bändit on tullu soittamaa koko yleisölle eikä yhelle tyypille??? Vittu mä en tajuu tätä, et yrittää saada kaikki omaan fiilikseen. Oli kyl Clownin aikana nii vitun urpoilu meininki et huhu, melkein hävetti. Kaikilla on oma tapa nautia keikasta. Mä en oo mikään tanssija, seison siel sivulla ja nautin. Enkä kestä et joku idiootti joka ei ota muiden fiilis huomioon tulee koko ajan yrittämää saada mut tanssimaa. VoW aikana, olin 100% sisällä, pää musassa, omas maailmas, eiku vittu, tyyppi vaa koko ajan tuli vittuilemaan. Hei, vittu mäki oon maksanu lippu, mäki tykkään täst bändist, ja MÄKI haluan NAUTIA sitä!!! Vitutti bändiäki täysillä, hellgialaisist kyl kuulin ja luin huuleilla muutama ''putain'' ''merde'' ''degage'', etc ja mun huuleist pari ''painu ny vittuun!!''
Sen verran kännis on ettei varmaa huoma kui ärsyttävä se on, mut se ei oo hyvää syytä!!!
Muistan ettei kuitenkaa iha eka kerta ku sama kaveri yrittää pilamaa keikka. Silloin ku Mob47 soitti s-osikella, sil oli iha samaa meininki. koko ajan lavalla, laulamassa mikkiin etc, paitsi et oli vitusti porukka jotka oli niiiii innoissa nähä tää mahtava bändi, et nopeasti ihmiset rauhoitivat sen. Silti se silloinki valitti et ''se on punkki blabla saa riehua'', eikä tajunu et tääl on 100 tyyppiä jotka haluaa nähä MOB47, eikä sen naama koko ajan... niiku se tuli sanomaa mulle eilen etten oo krüsti
haha, see if I fuckin care, mä oon ihminen, ei enempää, toi lause kyllä viihdytti kunnolla
No, näin oli. Vittu hyvä keikka oli, porukkaa hyvä määrä, meininki todella mukava, kiitos kaikille, ja Paavolla taas kerran...