12.04 Cough (US) ja Witch Mountain (US) @ Klubi (ilta)

Aloittaja niilo pielinen, 14:05:42 - 11.04.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

LainaaAmerikkalaiset Cough ja Witch Mountain saapuvat huhtikuussa ensimmäistä kertaa Suomeen.

Perinteistä doomia ja pirullisen kuuloista sludgea arkaaniseen varhaismetalliin yhdistelevä Cough on hivuttautumassa yhdeksi genren ykkösnimistä. Yhtyeen viimeisin albumi, vuonna 2010 julkaistu Ritual Abuse on viiden biisin levy massiivista ja ahdistavaa psykedeelistä doomia. Ritual Abuse on pitänyt bändin tien päällä lähes kolme vuotta putkeen.

Yhdysvaltojen länsirannikolta kotoisin oleva Witch Mountain on kulkenut urallaan kiertuekumppaniaankin pidemmän matkan. Vuonna 1997 perustettu perinteistä doom metallia soittava yhtye sai varsinaisesti vauhtia uralleen vasta vuonna 2009, jolloin nykyinen laulajatar Uta Plotkin liittyi bändiin.

Vuonna 2011 ilmestyneet South of Salem -albumin painava doom metal sai Profound Lore levy-yhtiön kiinnostumaan yhtyeestä ja viime vuonna ilmestynyt levy Cauldrion of the Wild nosti Witch Mountainin alan musiikkimedian ja metalliyleisön tietoisuuteen.
Muiden muassa Electric Wizardin Jus Obornin ylistämä yhtye on tuoreimman levynsä tiimoilta kiertänyt aktiivisesti kotimaassaan. Nyt on ensimmäisen Euroopan-kiertueen vuoro. 

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Täytyy myöntää, että en oo kuullut varmaan sekuntiakaan tota Coughia, mutta eiköhän sitä paikalle tulla kun perjantaikeikka ja silleen.

Rotte

Ai jumalaut tää oli kova!
Witch Mountain yllätti ja meikä tykkäs aivan vitusti! Ja rentoa porukkaa ja oli kiva hengailla näitten kans.
Cough oli myöskin vitun kova ja myöskin nää oli rentoi hemmoi ja mukava hengailla.

Coughin jätkille todella isot propsit siitä, kun siivosivat illan bäkkäriä.
Siellä kävi joku ap-festien puolelta (tai ainakin he oli varmoi asiasta) ja kävi potkii pöydän/läjän bissei/ruuat lattialle.
Sinne meni jonkun kokkailut ja toisten ruuat. Tästä oli Coughin jätkät pikkase vittuuntuneita, mutta siivosivat, koska eivät halunneet itse tulla tästä syytetyksi.

niilo pielinen

Tykkäsin myös molemmista bändistä. WM oli mulle iha tuntematon, ja todella hyvä yllätys, toimii loistavasti. Cough oli helvetin kova, olin hypnootisoittu koko setin aikana, iha mahtava. Kiitos järkkäreille.
Lainaus käyttäjältä: Rotte - 15:11:18 - 13.04.2013
Coughin jätkille todella isot propsit siitä, kun siivosivat illan bäkkäriä.
Siellä kävi joku ap-festien puolelta (tai ainakin he oli varmoi asiasta) ja kävi potkii pöydän/läjän bissei/ruuat lattialle.
Sinne meni jonkun kokkailut ja toisten ruuat. Tästä oli Coughin jätkät pikkase vittuuntuneita, mutta siivosivat, koska eivät halunneet itse tulla tästä syytetyksi.
Niiku Kuka Tahansa kirjoitti ap-festin topicille: Punkrock! Voi vittu mitkä tyypit, oikeesti! Todella punk kyllä. Cough tässä oli punk mun mielestä!

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Rotte

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 16:23:27 - 13.04.2013
Tykkäsin myös molemmista bändistä. WM oli mulle iha tuntematon, ja todella hyvä yllätys, toimii loistavasti. Cough oli helvetin kova, olin hypnootisoittu koko setin aikana, iha mahtava. Kiitos järkkäreille.
Lainaus käyttäjältä: Rotte - 15:11:18 - 13.04.2013
Coughin jätkille todella isot propsit siitä, kun siivosivat illan bäkkäriä.
Siellä kävi joku ap-festien puolelta (tai ainakin he oli varmoi asiasta) ja kävi potkii pöydän/läjän bissei/ruuat lattialle.
Sinne meni jonkun kokkailut ja toisten ruuat. Tästä oli Coughin jätkät pikkase vittuuntuneita, mutta siivosivat, koska eivät halunneet itse tulla tästä syytetyksi.
Niiku Kuka Tahansa kirjoitti ap-festin topicille: Punkrock! Voi vittu mitkä tyypit, oikeesti! Todella punk kyllä. Cough tässä oli punk mun mielestä!
Mä sanoisin kans, että Coughilla tässä oli se punk-asenne kohillaan. Sillä toisella valopäällä tais olla ehkä hituse enemmän runk-asenne päällä.

salozka

Nämät oli hyvät! Kiva että oli kakkoskerroksessa, hyvä tiivis tunnelma.

Mutta kuka h-tti tulee potkimaan toisten ruokia, nerokkuuden huipentuma >:(