7-8.6. Nuoret jaksaa, Vanhat ei -Fest

Aloittaja Piezu, 12:47:57 - 12.02.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Joku heikompi saattais kokea lauantain ilmaisen viinan piknik-risteilyn uhaksi, jos pitäis soittaa keikka sit vielä illalla. Onneks mä en oo ehkä kauheen heikko!

Närhi

Nythän näitten kekkereitten soitot onkin paljon kivemmasti :D


Lainaus käyttäjältä: papu - 21:03:34 - 03.06.2013
Joku heikompi saattais kokea lauantain ilmaisen viinan piknik-risteilyn uhaksi, jos pitäis soittaa keikka sit vielä illalla. Onneks mä en oo ehkä kauheen heikko!
Onnea hei vaan!

antsa

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:03:34 - 03.06.2013
Joku heikompi saattais kokea lauantain ilmaisen viinan piknik-risteilyn uhaksi, jos pitäis soittaa keikka sit vielä illalla. Onneks mä en oo ehkä kauheen heikko!
mitäpä tässä sitten turhaa mitään treenaillaan huomenna, jos tämmönen tilanne on... :D :D

papu

Lainaus käyttäjältä: antsa - 21:55:21 - 03.06.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 21:03:34 - 03.06.2013
Joku heikompi saattais kokea lauantain ilmaisen viinan piknik-risteilyn uhaksi, jos pitäis soittaa keikka sit vielä illalla. Onneks mä en oo ehkä kauheen heikko!
mitäpä tässä sitten turhaa mitään treenaillaan huomenna, jos tämmönen tilanne on... :D :D
Ei ehkä ois pitäny mainita tästä, vaan saapua paikalle muinamiehinä sisu-pastillia imeskellen aurinkolasit päässä.

antsa

täällä on näin tuo lauantain loppupään ohjelma:
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:47:57 - 12.02.2013
20.30 turun tauti
21.15 yleislakko
22.00 appendix                                                                 

ja piffillä taas näin:
Lainaus käyttäjältä: Piezu
19.45 abortti 13
20.30 yleislakko
21.15 turun tauti

kumpi pitää kutinsa? koska mun pitää olla lavalla tekemäs ittestäni ääliötä kaikkien nähden?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:47:57 - 12.02.2013
Hätähousut jo kiivastu ku mitää ei kuulu, mut muutoksii, peruutuksii, byrokratiaa ja kaikkee muuta mitä festien järkkäämises tulee ni on tullu. Nyt on teille tietoo! Jossei kelpaa ni järkätkää itte paremmat ens kesänä  ;D
Kiitos infoista, kelpaa!!! kiitos etukäteen järkkämisestä (ja jättikiitokset Viimeinen Kolonna tkuun tuomisesta!!) Kiva ku nuoret jaksaa ;)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: antsa - 10:56:11 - 04.06.2013
täällä on näin tuo lauantain loppupään ohjelma:
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:47:57 - 12.02.2013
20.30 turun tauti
21.15 yleislakko
22.00 appendix                                                                 

ja piffillä taas näin:
Lainaus käyttäjältä: Piezu
19.45 abortti 13
20.30 yleislakko
21.15 turun tauti

kumpi pitää kutinsa? koska mun pitää olla lavalla tekemäs ittestäni ääliötä kaikkien nähden?
Ensimmäinen vaihtoehto eilisen puhelun perusteella. Muuten tulis mulle kiiruuks ehtiä tevikselle ja lavalle.

Piezu

Joo tt soittaa ennne yleislakkoo, jotta papu pääsee laivalle katooo keski-ikästen naisten ryypiskelyy...

papu

Kuulin muuten varmoista lähteistä tietoa, että Eyewitness soittaa lainabasistin kanssa tän keikan. Oikee basisti on rannalla ruskistamassa himottavan timmiksi treenattua yläkroppaansa. Puntalan keikkaa odotellessa

homokeisari

1981 joutuu perumaan keikkansa. Pahoittelut.



Piezu

Lainaus käyttäjältä: homokeisari - 11:43:01 - 06.06.2013
1981 joutuu perumaan keikkansa. Pahoittelut.
Joo näin kävi. Odottelinki jo et koska alkaa peruutukset...  :-\ paskamaine juttu, mut tuntuu aina et joku peruuttaa...

homokeisari

Joo, ei oo kiva perua, mutta minkäs näille mahtaa. Tässä tapauksessa tosin vielä enemmän harmittaa ens viikonlopun peruuntunut studioreissu, koska sielläkään ei rikkinäisillä raajoilla pysty soittamaan...

salozka

Perjantaina vois tosiaan osallistua - tosin Papun piknikristeilyn jälkeiset soittelotkin ois voinut tsekata :D