Thomann-tilausta tekemässä?

Aloittaja kuka tahansa, 17:10:13 - 24.06.2012

« edellinen - seuraava »

kuka tahansa

Jos joku sattuisi olemaan tilaamassa Thomannilta jotakin, niin ottaisin mielelläni osaa rahtikulujen välttämiseksi. Noin satasella ostelisin itse.

papu

Minkämoinen ajankohta? Ois jotain pientä kans mulla, mut ei vielä ajankohtaista noin kahteen viikkoon..

Kukko

"Rahtivapaa yli 398,- EUR euron tilauksille."  >:(
Ennen toi raja oli paljon vähemmän.

kuka tahansa

No niinpä!

Ajankohta mahdollisimman pian, mutten toki yksin lähde tilailemaan.

papu

Lainaus käyttäjältä: Kukko - 12:39:44 - 25.06.2012
"Rahtivapaa yli 398,- EUR euron tilauksille."  >:(
Ennen toi raja oli paljon vähemmän.
Vastaavasti taas rahtikulut tippunu tohon 12 euroon, mikä nyt sinänsä ei ole paljoa. Riippuen tietty mitä on tilaamassa.

mögälix

Mullakin saattais olla tilaamista.

Kapr

Multa likenis >50 € kontribuutio.

Kukko

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:17:07 - 25.06.2012
Lainaus käyttäjältä: Kukko - 12:39:44 - 25.06.2012
"Rahtivapaa yli 398,- EUR euron tilauksille."  >:(
Ennen toi raja oli paljon vähemmän.
Vastaavasti taas rahtikulut tippunu tohon 12 euroon, mikä nyt sinänsä ei ole paljoa. Riippuen tietty mitä on tilaamassa.
Totta, en muistanu tätä. Tais olla kakskymppiä aiemmin.
Tällä kertaa ei tarvi mitään, mut täytyy huudella ketjuun sit ku taas on tonne asiaa.

papu

Mulla saattais olla jollain 160€ tilattavaa.

Piezu

Mullaki ois jollain 250€ tilattavaa mahd. nopeesti

kuka tahansa

No sehän on sillä sitten selvä. Sinulla Piezu kun on suurin satsi tulossa, niin hoidatko koko tilauksen? Me muut pistettäisiin vaikka yksärillä mitä haluttaisiin ja maksettaisiin tilille. Ja mahd. nopeesti, kun kerran tarve näin vaatii.

Piezu

Joo no käyhän tuo, oon tilamaas broidin kaa sielt kamaa ja pitäs viimeistää tän viikon loppuu mennes melkee tilata et mitä nopeemmi pistätte yv:t ni sitä parempi.

papu

Mä en oo ihan varma, että pääsenkö tähän mukaan, mut ohan teillä tossa sit jo se vajaa neljä hunttia koossa. Ja jos jää vajaaksi, niin rytmimunia sit vajaaks jäänellä summalla.

mögälix


kuka tahansa

Äh, minäkin olen nyt sitten itse pahasti myöhässä! Pistän tilaukseni tänä iltana, toivottavasti ehtii vielä mukaan. Pahoittelut.