T.A.N.T.A.T. - ompelukerho / toimintaryhmä

Aloittaja jankke, 09:04:36 - 13.04.2012

« edellinen - seuraava »

jankke

Lainaus käyttäjältä: Mary - 16:30:33 - 29.05.2012
Ti 12.6 klo 18 @ Pikku-Torre
Tulkaahan, jos vähänkään herää uteliaisuus tai alkaa jopa kiinnostamaan!

Mary

Voi hitto että oon puupää!!! Tajusin vasta nyt että ehdotin ajankohtaa, jolloin en itse pääse koska joudun lähtee Jyväskylään. Siirretäänlö viikolla ( ti 19.7) vai pidättekö tapaamisen ilman minuu? Miulle käy miten vaan

salozka

Voidaan siirtää seuraavaan viikkoon?

jankke

Siirretään siis viikolla, 19.6. ti siis treffataan näissä merkeissä. Ja tarkoitushan ei ole suoraan kopsata tuota aloitusviestiin linkattua ompelukerhoa vaan tehdä ihan omanlainen juttu, mikä se sitten lienee..

Mary

Hyvä! Eli ensi viikolla sitten. Sorry zegoilu  :D

houssan


jankke

Huomenna siis tämä, ti 19.6. ja paikka oli sit vissiinkin se Pikku-Torre (missäs sellanen on?) Kello 18 ->

jankke

Mahtaiskos sopia jo klo 17? Vai onko jo liian myöhäistä siirtää ajankohtaa tässä vaiheessa?

jankke

Lainaus käyttäjältä: jankke - 07:06:27 - 19.06.2012
Mahtaiskos sopia jo klo 17? Vai onko jo liian myöhäistä siirtää ajankohtaa tässä vaiheessa?
Tai mitenkäs olis siirto taas vaikka viikolla? Mulla typykkä Siina 6-v kuumeessa, mieluiten äidin kanssa kipeänä viettäisi aikaa...

Mary

Joo käy ainakin minulle. Eli ti 26.7 sama aika ja paikka?

salozka

Ti 27.6 pitäis sopia :) Paranemisia Siinalle!

jankke

Lainaus käyttäjältä: Mary - 13:05:11 - 19.06.2012
Joo käy ainakin minulle. Eli ti 26.7 sama aika ja paikka?
Lainaus käyttäjältä: salozka - 13:29:01 - 19.06.2012
Ti 27.6 pitäis sopia :) Paranemisia Siinalle!
Lukitaanko vaikka päivämääräksi tiistai 26.6. :D Jee, josko kolmas kerta toden sanois, vai moneskohan yritys meillä jo menossa?
Kiitos Siinan puolesta salozka :)

Närhi

Lainaus käyttäjältä: jankke - 13:51:30 - 19.06.2012

Lukitaanko vaikka päivämääräksi tiistai 26.6. :D Jee, josko kolmas kerta toden sanois, vai moneskohan yritys meillä jo menossa?
Kiitos Siinan puolesta salozka :)

Pers... mulle ei käy tuo tiistai 26.6, maanantai 25.6 tai keskiviikko 27.6 kävis kyllä. Säätämällä voisin saada tiistainkin sopimaan mutta se on aina vähän hankalaa, työhommia eli kaikki jousto on kiinni työkavereista = parhaimmillaankin epävarmaa.

jankke

Lainaus käyttäjältä: Närhi - 15:20:57 - 19.06.2012
Pers... mulle ei käy tuo tiistai 26.6, maanantai 25.6 tai keskiviikko 27.6 kävis kyllä. Säätämällä voisin saada tiistainkin sopimaan mutta se on aina vähän hankalaa, työhommia eli kaikki jousto on kiinni työkavereista = parhaimmillaankin epävarmaa.
Mun puolesta voidaan ottaa se maanantai 25.6. vaikka? Mikäs sen mukavampaa kun jussinvieton jälkeen istuskella heti maanantai-iltana baarissa, kun on näin hyvä "tekosyy" ;)

Mary