T.A.N.T.A.T. - ompelukerho / toimintaryhmä

Aloittaja jankke, 09:04:36 - 13.04.2012

« edellinen - seuraava »

jankke

T.A.N.T.A.T. kikkailee seuraavaksi:

la 27.4. Pätsien viimeistelyä, kokoustamista ja I.L.T.A.M.A.T.-kemujen työnjakoa
la 11.5. I.L.T.A.M.A.T.

Paikkatiedot saa laittamalla yv:ä tässä ketjussa aktiivisille tantoille tai fb:ssä http://www.facebook.com/pages/TANTAT/490880914259035 tai laittamalla s-postia osoitteeseen t.a.n.t.a.t.toimii@gmail.com


(Tästä viestistähän tää sai alkunsa taannoin:
Mua on jo pidemmän aikaa kutkuttanut tuo forssalaisten ompelukerholaisten toiminta, mutta kun matka on turhan pitkä niin pitäiskö perustaa tänne lähemmäs joku oma vastaavanlainen juttu?
[/size http://ompelukerho.weebly.com/index.html)

salozka

Jei, tää näyttää mielenkiintoselta! Voisin ainaki ite osallistuu. Aikataulut onkin sit aina eri asia, mut eiköhän sitä nyt jotain vois kehitellä :) Katoin et noiden sivuilla mainittiin kummilapsi, sellastakin vois pohtia, ei olis isommalla porukalla paljoa maksua per nenä.

jankke

Helvetin hyvä et säkin innostuit (niin mä kyl vähän arvelinkin)! Muutama akka ku saadaan vielä mukaan aluks, niin voitais miettiä jotain konkreettista. Kyllähän sitä hyvä ihmisellä olla harrastuksia ;D



salozka

Pitää olla harrastuksia nii ei tarvii kaduilla maleksia :D

larsgh

kait mä saan kirjoittaa tähän vaikka en täytäkään tota sukupuoli juttua?
meillä oli malmössa n 3 v sitten avoin anarkistinen ompelukerho.
partyboxeja,lippuja ja patcheja yms syntyi ja ideoita lensi oikealle ja vasemmalle ja sambuccoa kului useana iltana.
hauskaa oli. sen voi sanoa.

jankke

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 08:17:41 - 01.05.2012
kait mä saan kirjoittaa tähän vaikka en täytäkään tota sukupuoli juttua?
meillä oli malmössa n 3 v sitten avoin anarkistinen ompelukerho.
partyboxeja,lippuja ja patcheja yms syntyi ja ideoita lensi oikealle ja vasemmalle ja sambuccoa kului useana iltana.
hauskaa oli. sen voi sanoa.
Just näin, ei tämänkään tarttis olla tosiaan pelkkää naisten touhua :) Sä oisit tervetullut!

Mary

Lainaus käyttäjältä: jankke - 10:15:12 - 01.05.2012
Lainaus käyttäjältä: larsgh - 08:17:41 - 01.05.2012
kait mä saan kirjoittaa tähän vaikka en täytäkään tota sukupuoli juttua?
meillä oli malmössa n 3 v sitten avoin anarkistinen ompelukerho.
partyboxeja,lippuja ja patcheja yms syntyi ja ideoita lensi oikealle ja vasemmalle ja sambuccoa kului useana iltana.
hauskaa oli. sen voi sanoa.
Just näin, ei tämänkään tarttis olla tosiaan pelkkää naisten touhua :) Sä oisit tervetullut!

komp

Könä

Entä mä?
Mitäs keksitää? En osaa juuri mitään tommosta, mut voisin opetella. AUTTAKKEE

salozka

Jei :) Mites, pitäiskö kehitellä joku palaverin paikka tän tiimoilta?

jankke

Lainaus käyttäjältä: Könä - 19:43:52 - 01.05.2012
Entä mä?
Mitäs keksitää? En osaa juuri mitään tommosta, mut voisin opetella. AUTTAKKEE
Mukaan vaan!
Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:44:41 - 01.05.2012
Jei :) Mites, pitäiskö kehitellä joku palaverin paikka tän tiimoilta?
Ilman muuta joo! Ehdotan ajankohdaksi joko su 13.5. (äitienpäivä kyl vissiin) tai sitten 20.5. Paikkakin pitäis valita. Ehdottakaa jotain?! Salaperäisen RPRC:n kaupunkitukikohta Raisiossa (eli mun luona, vaatii siis maaseutumatkailua turkulaisilta ja kissa-allergiattomuutta), joku anniskeluravintola Turussa, Kirjakahvilan brunssi (jos silloin sellainen sattuu olemaan?) tai ihan ulkosalla joku piknikki?

Mitäs sanotte ja kuka lähtee mukaan? Larsgh olis ehdottomasti saatava messiin :)

Mary

Lainaus käyttäjältä: jankke - 07:42:23 - 02.05.2012
Lainaus käyttäjältä: Könä - 19:43:52 - 01.05.2012
Entä mä?
Mitäs keksitää? En osaa juuri mitään tommosta, mut voisin opetella. AUTTAKKEE
Mukaan vaan!
Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:44:41 - 01.05.2012
Jei :) Mites, pitäiskö kehitellä joku palaverin paikka tän tiimoilta?
Ilman muuta joo! Ehdotan ajankohdaksi joko su 13.5. (äitienpäivä kyl vissiin) tai sitten 20.5. Paikkakin pitäis valita. Ehdottakaa jotain?! Salaperäisen RPRC:n kaupunkitukikohta Raisiossa (eli mun luona, vaatii siis maaseutumatkailua turkulaisilta ja kissa-allergiattomuutta), joku anniskeluravintola Turussa, Kirjakahvilan brunssi (jos silloin sellainen sattuu olemaan?) tai ihan ulkosalla joku piknikki?

Mitäs sanotte ja kuka lähtee mukaan? Larsgh olis ehdottomasti saatava messiin :)

Äitienpäivänä oon luultavasti Lappeenrannassa mutta 20.5 sopii joskus illalla. Paikalla ei väliä :)

Närhi

Periaatteessa kiinnostaa... maailmanparantaminen on aina hyvä harrastus, ja mää vähän osaankin kaikenlaista  ;) Jos sais jonkun väylän purkaa vähän luovuuttaan samanhenkisessä seurassa niin sehän ois tosi jees.

jankke

Lainaus käyttäjältä: Närhi - 16:27:00 - 06.05.2012
Periaatteessa kiinnostaa... maailmanparantaminen on aina hyvä harrastus, ja mää vähän osaankin kaikenlaista  ;) Jos sais jonkun väylän purkaa vähän luovuuttaan samanhenkisessä seurassa niin sehän ois tosi jees.
Hienoa!

Moniko (tai siis ketkä) olis tulossa 20.5. aloittelupalaveriin? Jotain muuta ajankohtaakin voi ehdottaa?