pe 15.6. Pommari: Raisio Punk #4 (forca macabra, krähäjy, ursus, abus)

Aloittaja papu, 17:46:58 - 17.03.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu


papu

Iso tattis muuten kaikille paikalle saapuneille! Ja vielä isompi tattis tyypeille roudausavusta ja lippujen myymisestä :-* Kovat oli keikat!! Persnettoa tuli kyl jonkin verran...

danne

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:47:34 - 13.06.2012
Piffillä puhelivat, että ois epsanjalaiset aika kovia. Tekijämiehiä bändissä, joten en epäile pätkääkään. Perjantaita odotellessa siis!

Oli kyllä kovia! lp:kin tuli ostettua. (on muuten helvetin hienot nää kannet 8) )

niilo pielinen

Mukava ilta oli. Abusista sen verran pitäis sanoa ettei oo saanu selvä ku 1 sana (liberté) koko setilta, puhun varmaa huonosti ranskaa :) , oliko muuten eka keikka? Vähä vaikutti siltä, mut lupaava on seuraavalle keikalle.
D-beatlesille oli jo toinen keikka ja setti on näköjää hyvin tuttu jo, soittaajille ja mulle. Oli iha hieno, tää bändi kyl toimii mulle täydellisesti, se on agressiviinen, suoraa, ei kaunistelua, iha loistava. Ja kyl on hauska katto mögälix riehumassa ja veke iha täysillä (rumputuhoava-hippi!) ;D
Ursus toimii myös hyvin, en tuntenu bändiä ennen, mut ku joku niist oli Ekkaiassa ja C.O.F:ssa, en odottanu mikään huonoa, ja oli just sitä mitä odotin, kovaa neo-crustia (joka pikku hiljaa alkaa olla ei nii neo enää). Tykkäsin paljon.
Forcasta ei oo paljon sanottava, nähny satoja kerta, mut aina vähintään ok, usein hyvä, joskus iha mahtava, ny oli vaa hyvä :)
Harmittaa ettei ollu enempää porukkaa, mut kaikilla on varmaa hyvä syy olla tulematta. Mulle oli eka kerta Raisiossa keikalla, aina ku on ollu, en ollu turus, on outo paikka, mut hauska, toi ei-alkoholia sisään politiikka ei haita yhtää ku heti ovest ulos on kiva paikka istua ja maistaa bändien välil bishee. Pääasia on et bändit saa soittaa jossain ja et me saadaa nähä bändiä. Ja myös kiva et nuoremmat pääsee keikkoihin joskus.
Kiitti vaa kaikille, oli mukava ilta.
Aino negatiivinen juttu on et pyydetiin Jankelta järjestämää telkkaria, et voisi kattoa samalla Ranska-Ukrainia matsi, mun mielest aika pieni pyytö, eikun Janken mielestä ''ei tänne olla tullu kattomaa futista'', miten nii ;) ? No kiitti vitusti Jankke ;D
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Helevetin hauskaa oli taas! Mukava keikkamesta vaikka kaljaa ei voinutkaan juoda sisällä, mutta sillä ei loppujen lopuksi ollut mitään väliä. Ulkona oli kiva istua ja sisään pääsi nopeaa tarvittaessa. Tunnelma oli hyvä ja se on aina tärkeintä.

Kiitti bändeille, yleisölle ja taas kerran Papulle, että jaksaa säätää!

ABUS, toivottavasti se basarinnuppi löyty vai korjasko Paavo ne talteen siinä säädön aikana?

Bändeistä sen verran, että Abus oli hyvä! Projektifesteillä taisivat soittaa järkkärien potpurissa jonkun biisin mikä tuli pommarissakin. Ursus oli kans kova, mutta siinä vaiheessa rupes iskemään väsymys ja keskittymiskyky oli taas ihan mitä sattuu, ni ei jaksanu koko keikkaa tuijotella. Raju meininki niillä oli muutamia suvantovaiheita lukuunottamatta.

Herra Hassu

Jees kiitos tästä! Ursus iski mulle suoraan suoneen, tiukkaa biittiä, raakaa laulua ja riittävän metallia mun makuun :) Ja tietty eksoottinen habitus antaa bonuspisteitä. Soittaakohan ne aina paljain jaloin..

Ja kyllä muutkin bändit pelitti. D-Beatleksien Agnethan ja Anni-Fridin toisiaan täydentävä harmoninen yhteislaulanta vakuutti taas.

Hyvähyvä. Lisää!


mögälix


jankke

#37
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 09:54:24 - 16.06.2012
Aino negatiivinen juttu on et pyydetiin Jankelta järjestämää telkkaria, et voisi kattoa samalla Ranska-Ukrainia matsi, mun mielest aika pieni pyytö, eikun Janken mielestä ''ei tänne olla tullu kattomaa futista'', miten nii ;) ? No kiitti vitusti Jankke ;D
Ehhehhhee :D Ole hyvä vain, ilo oli KOKONAAN mun puolella! Mikäs sen mukavampaa ku auttaa kavereita oikeille raiteille ;)

Ursus oli mahtavan hyvä! Lisäksi allekirjoitan tämän:
Lainaus käyttäjältä: Herra Hassu - 11:52:12 - 16.06.2012
D-Beatleksien Agnethan ja Anni-Fridin toisiaan täydentävä harmoninen yhteislaulanta vakuutti taas.
Oli muuten todella mukava ja herttainen lipunmyyjätär! Vekenatorilta jäi mun mobiilikylmiöön yks piknikjuoma? Sääliks käy laiskoja luusereita, jotka ei vaivautuneet paikalle..

Vekenator


jankke

^ No mikälie taikakassi sit onkaan, kun pakkasin mukaan 2 kuivaa omenasiideriä ja kotiin tullessa sieltä löytyi yks kalja?? Noh, jospa huomenna katsois uudestaan ja löytäis ISON KASAN sidukkaa ;)

torre

Abus kiittää. Oli eka keikka (jos ei tota projektifest-potpuria lasketa). Ranskan kielestä en ota vastuuta :), laulettiin toki myös englanniksi ja ruotsiksi. Itelleni toimi forcat parhaiten.

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:46:14 - 16.06.2012
ABUS, toivottavasti se basarinnuppi löyty vai korjasko Paavo ne talteen siinä säädön aikana?

Tästä en tiedä mitään.

papu

#41
Lainaus käyttäjältä: torre - 16:28:21 - 16.06.2012
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:46:14 - 16.06.2012
ABUS, toivottavasti se basarinnuppi löyty vai korjasko Paavo ne talteen siinä säädön aikana?

Tästä en tiedä mitään.
Joo tuli tuo kuntoon.

Tää nyt on tällästä lipilipilässytilässyti, kun soittaa kamuja bändissä, mut... Abus, tosi hyvä. Hiukan hapuilua (ekan keikan jännäys?), mut oikeen hyvä uus bändi. Tekismieli käyttää termiä taidepunkki, mut en mä haluu. Lisää särmää ja rokkaavuutta, ni viihdyn keikalla useamminkin. D-beatles meni portsassa "ihan kiva"-osastolle, mut tää keikka nosti kyl parempaan sarjaan. Kaljamahaset äijät kielisoittimissa, hyvin & hyvällä tyylillä soittava rumpali ja kaks kähisevää äijää lauluissa. Soitettava musa just tuollaista hallittua kohellusta. Jätkät hei, homma toimii!

Epsanjalaiset oli paikoitellen hiukan turhan tasapaksua, mutta hyviä hetkiä oli todellakin. Oliks se vika biisi niitten oma, ku kuulosti hämmentävän tutulta? En muistanu kysyy.. Forssat ei ollu eilen parhaimmassa iskussa, mut vähemmänkin iskussa pieksee aika monta muuta bändiä. Ite tosin jaksoin kattoa vaan muutaman ekan biisin, kun tulee väkisinkin yliannostus musasta tälleen keikkaa järkätessä. Normaalisti ku kattoo maksimissaan puolet keikasta tai sit ei kato lainkaan :P

Katotaan nyt syksyn tullen, että mikä näitten kemujen kohtalo on. Yleisö on ollu kaikissa kemuissa siinä ~30 nurkilla. Ikärajattomuus tietty kannustaa jatkamaan ja muutenkin ohan tuo ny kuitenkin hyvä mesta tälläisille keikoille.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:12:27 - 16.06.2012
Kaljamahaset äijät kielisoittimissa, hyvin & hyvällä tyylillä soittava rumpali ja kaks kähisevää äijää lauluissa.
Väheksytkö meidän muiden kaljamahoi vai miks niistä ei ole mainintaa?

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 17:53:53 - 16.06.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 17:12:27 - 16.06.2012
Kaljamahaset äijät kielisoittimissa, hyvin & hyvällä tyylillä soittava rumpali ja kaks kähisevää äijää lauluissa.
Väheksytkö meidän muiden kaljamahoi vai miks niistä ei ole mainintaa?
Kitara äijien mahat ny vaan menee teiän ylitte :P

salozka

Jees, hyvät keikat oli! Tosiaan Forca Macabra sellanen tehopoppoo et rutiinillakin tulee hyvä keikka. D-Beatles, tuo Zeken ja Abban äpärälapsi ;) Ursus oli itelle totaalisen uus tuttavuus, mut tollanen musa ja meininki putoo mulle kyllä hyvin.

Kyllähän toi Pommari vaikutti hyvältä keikkapaikalta, jotenkin hauska se yhdistelmä et ulkona oravat juoksee ja linnut laulaa, ja sisällä möykätään viimeistä päivää :) Mut toisaalta en ihmettele ettei porukkaa Turusta niin kauheesti lähe. Meiltä kahelta meni bussimatkoihin yhteensä 22 euroa! Eli mennessä 4+4 euroa. Takastullessa kuski otti hinnaksi 3,70 per naama. Luultiin et se 110 bussi jatkaa viel Kupittaan aseman ohi et päästäis kotinurkille. No, tää oli jo viimeinen eli jäi torille. Siitä sit vaihto Varissuon bussiin, mut ne bussiliput ei käynytkään, koska ne oli välille Raisio-kauppatori. Taas yöbussimaksu 3,50 per naama.  Heh.