to 31.5. Pub Port Arthur: No Rest [bra], Eyewitness, D-Beatles

Aloittaja papu, 20:24:38 - 17.02.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Hei:

No Restin laulaja Aline unohti kukkaronsa Turkuun. Jos ketään ois tulossa huomenna (siis tänään) Städiin niin ois kiva jos voisi tuoda sen Lepikseen. Kukkaro on ilmeisesti unohtunut Kyklooppien Sukupuuton Antin luokse.

torre

Lainaus käyttäjältä: jankke - 22:10:11 - 01.06.2012
Onneks Torre ei oo täällä lörpötelly mun kommentista illan avaajapändistä  ;) Ens kerralla tuunkin taas itse ajaen ja lörpöttelen vähempi!

mielessä kävi :D. se oli kyllä miro ihan kiltti kommentti, ei hätää.

.·..·.

#62
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:53:30 - 02.06.2012
Hei:

No Restin laulaja Aline unohti kukkaronsa Turkuun. Jos ketään ois tulossa huomenna (siis tänään) Städiin niin ois kiva jos voisi tuoda sen Lepikseen. Kukkaro on ilmeisesti unohtunut Kyklooppien Sukupuuton Antin luokse.

Jep, mulla on toi kukkaro Portsassa. Jos käy niin hyvä säkä, että joku on menossa tänään Helsinkiin, niin voi laittaa yv tai soittaa ***-*******


jj

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:17:31 - 01.06.2012
Kuulinkin tuosta ambulanss hommassa juu.. Tommosta se on ku punkrokkailee liikoja.. Yleensä vaan tuppaa tommoset nousemaan liiaksi valokeilaan. Ottaen huomioon, että sisällä oli kuitenkin 72 muuta jotka osasivat hoitaa homman himaan kunnialla.

Niin, 73 maksanutta torstai-iltana. Aika hatun noston arvoinen suoritus :) Ja oli muuten varmaan alhaisimmat volat ikinä tossa mestassa punkkikeikalla. Mestan ehdoilla tietty mennään.. Mut eipä tuo ny niin kauheesti häirinny, kun sai suht järkevät soundit kuitenkin. Soittajistahan se aika pitkälti kiinni kuitekin on, et miltä kuulostaa. Ja asiasta toiseen.. Joku vois muuten pitää meikäläiselle jonkun "miksauskurssin"? Baariprojektille koitin vuoden verran puhella tollasta mut ei tuottanu se(kään) tulosta.. Ei vaatis muuta ku et tarjoon parit bisset ja katotaan hiukka et mitä ja milleen sen tiskin kanssa tehään ja mitä pitää tehä jos haluaa jonkun kuulostamaan joltakin jne. Tuntuu et on aina niin hukassa noitten kaikkien namiskoitten kanssa :)

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:12:58 - 01.06.2012
tajuissani
Mä en oo :P
mäkin voin jeesata ja näyttää pari kikkaa noitten miksauksien kans joskus jos apu kelpaa, tuli joskus jonkun verran keikkoja miksailtua

idiootti

Ärsyttää harvinaisen paljon, ettei päässy tänne... Pohjosempana vietin torstai-illan.

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: jj - 17:14:37 - 02.06.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:17:31 - 01.06.2012 Joku vois muuten pitää meikäläiselle jonkun "miksauskurssin"?
mäkin voin jeesata ja näyttää pari kikkaa noitten miksauksien kans joskus jos apu kelpaa, tuli joskus jonkun verran keikkoja miksailtua
Hei papu, kerrohan sitten kun olet johonkin oppiin menossa, niin änkeän siivelle!

maik spotifail

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:12:02 - 02.06.2012
Ai nii, kuka varas multa tuolla Kollaa kestää LP:n ja Perikato seiskan? Oli kännykässä joku sekava muistiinpano ja tuollaisesta tapahtumasta ei käryä ku tuli oltua sen verta apinana loppuillasta.

mä varasin kollaa kestään, ja istuin samassa pöydässä ku joku ton perikadonki varas mut en ny muista yhtää et ketässe mahto olla.

Atte

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 19:35:56 - 03.06.2012
Lainaus käyttäjältä: jj - 17:14:37 - 02.06.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:17:31 - 01.06.2012 Joku vois muuten pitää meikäläiselle jonkun "miksauskurssin"?
mäkin voin jeesata ja näyttää pari kikkaa noitten miksauksien kans joskus jos apu kelpaa, tuli joskus jonkun verran keikkoja miksailtua
Hei papu, kerrohan sitten kun olet johonkin oppiin menossa, niin änkeän siivelle!

Ja mää oon edelleen käytettävissä, jos vaan ajasta ja paikasta sovitaan. Portsassa särki laulut, mutta muuten homma oli bueno. Pistäkää sähköpostia, jos tarvitte "kurssittajaa": atte dot hakkinen at gmail dot com