Ekaria + noituus: mämmitour 4.-7.4.2012.

Aloittaja mögälix, 17:30:36 - 26.12.2011

« edellinen - seuraava »

mögälix

Turkulaiset Ekaria ja noituus tekee pienen pöljäilyreissun pääsiäisen aikaan ja julistaa ristiinanaulitsemisen ja mämminsyönnin ilosanomaa.

4.4. Turku, pub Port Arthur w/ Porco Dio. Liput: 5e (sis narikka).
5.4. Tampere, Hertta, w/ Aokigahara +1(?). Liput: 4e.
6.4. Seinäjoki, Alakulaus, w/ Ravage Ritual, Raivotauti. Liput: 5e.
7.4. Oulu ,Kulttuuribingo, w/Temppeliherrat. Liput: 5e, paskiksen jäsenet: 4e.


https://www.facebook.com/events/249062628506752/


Piezu

Mä voisin melkee luvata et pystyn järkkää yhen keikan joko Turkuun tai Raisioon, varmaanki treenis keikan

papu

Mun käsittääkseni oli tarkoitus suuntailla johonkin muualle kuin turkuun, et ehkä siks hiukka tarpeetonta laittaa paikallisfoorumille hakua päälle :) Turussa ny kuitenkin pystyy keikkailemaan niin paljon ku vaan tahtoo ja kehtaa. Mut katotaan uusiks sit, jos ei muut vireillä olevat säädöt natsaa.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 14:31:35 - 27.12.2011
Mun käsittääkseni oli tarkoitus suuntailla johonkin muualle kuin turkuun, et ehkä siks hiukka tarpeetonta laittaa paikallisfoorumille hakua päälle :) .

Mut kun hullu paljon työtä tekee. Ja siksitoisekseen toi 8.4. vois ihan hyvin kyl olla Raisiossa tai Turussa.

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:36:35 - 27.12.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 14:31:35 - 27.12.2011
Mun käsittääkseni oli tarkoitus suuntailla johonkin muualle kuin turkuun, et ehkä siks hiukka tarpeetonta laittaa paikallisfoorumille hakua päälle :) .

Mut kun hullu paljon työtä tekee. Ja siksitoisekseen toi 8.4. vois ihan hyvin kyl olla Raisiossa tai Turussa.
Nii, voishan sitä viimeiset pääsiäismunat käydä syömässä Eyewitnessin kanssa Raisiossa!

larsgh

mä luulen että ton kiertueen jälkeen jos se nyt materialisoituu useammallakin soittajalla on palatessa mämmit ja sulat suklaat jossain muualla kuin mahassa. :o

jankke

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 21:57:42 - 27.12.2011
mä luulen että ton kiertueen jälkeen jos se nyt materialisoituu useammallakin soittajalla on palatessa mämmit ja sulat suklaat jossain muualla kuin mahassa. :o

Hmmm..... Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa, missäs sitten? :o

läskivili

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 21:57:42 - 27.12.2011
mä luulen että ton kiertueen jälkeen jos se nyt materialisoituu useammallakin soittajalla on palatessa mämmit ja sulat suklaat jossain muualla kuin mahassa. :o

  ;D Laulajista puhumattakaan...

mögälix

Tästä mitään tuu! Terveisin pessimisti peruna

jankke

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:45:19 - 31.12.2011
Tästä mitään tuu! Terveisin pessimisti peruna
Äläs ny, mulla hajos jääkaapista yks hylly taannoin, sinne mahtuu soittelee  :P

mögälix

Lainaus käyttäjältä: jankke - 20:07:03 - 31.12.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:45:19 - 31.12.2011
Tästä mitään tuu! Terveisin pessimisti peruna
Äläs ny, mulla hajos jääkaapista yks hylly taannoin, sinne mahtuu soittelee  :P

No, sinne ois hyvä siis tulla viilentymään, kun on niin "HOT"tour-
Mut Ouluun mennään 7.4.

larsgh

niinpäs ne asiat vaan järjesty.
noituus ja ekaria mämmitour:
5.4 hertta tampere
6.4 alakulaus seinäjoki
7.4 ykän pubi oulu
8.4 janken jääkaappi raisio ( tää on kyl viel vähän epävarma. onko siellä valot? jääkaapissa. sisällä. kuka sitä nyt säkkipimeässä)

mögälix

Tohon 8.4. on vähän viel säätöä. Vai lyödäänkö se Raisio nyt jo lukkoon?

jankke

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 19:31:40 - 07.01.2012
8.4 janken jääkaappi raisio ( tää on kyl viel vähän epävarma. onko siellä valot? jääkaapissa. sisällä. kuka sitä nyt säkkipimeässä)
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 18:16:21 - 08.01.2012
Tohon 8.4. on vähän viel säätöä. Vai lyödäänkö se Raisio nyt jo lukkoon?
Hihihih! Valaistus voi olla vähän ongelmallinen kyl, mut jos Siina 5-v lainais taskulamppuaan ku juksataan, et nää pändit vetää "letsgou"musiikkia eli Ramonesia, se on meinaan Sinden lemppari. Tilaa pitäis löytyä, ku ei siellä jääkaapissa yleensä ole kuin ketsuppi ja margariini. MULLE mögää ja krustia <3

Mut vakavissaan puhuen, entäs tuo Pietsun treeniskeikkaehdotus?
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 13:37:26 - 27.12.2011
Mä voisin melkee luvata et pystyn järkkää yhen keikan joko Turkuun tai Raisioon, varmaanki treenis keikan

mögälix

Mites kiinnostaako ketään kuskihommat?