8.-10.6. Brinkkalan piha: Projektifest

Aloittaja kuka tahansa, 22:17:50 - 13.12.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Vekenator

Ja seitanburgerit oli sen luokan makuelämyksiä, että pitää mainita asiasta vielä erikseen. Saako niitä aina vai oliko ne jotain festarispesiaaliherkkuja?

niilo pielinen

Kiitos koko festival-crew:lle, oli iha loistava lauantai, helvetin hyvä meininki. Parhaat mulle oli (tietysti) Kylmä Sota, ja Moderni Elämä oli myös todella hyvä, tykkäsin paljon. Nauratti vähä nähä Wastedin tyypit alekirjoittamas nimmaria, tai enemmä et joku menee pyytämää niit :)
Sade ei oo haitanu, lavan katto ei oo romahtanu, paljon tuttuja, rento fiilis, iha mahtava festi.
Lainaus käyttäjältä: maik spotifail - 05:51:37 - 10.06.2012
Hisko detria kyl pärisi ja tärisi sen verra, et kävin moikkaa jupiterissa asuvaa serkkupoikaani. Kuittaan.
Oon tehny vähä samalainen reissu, joskus jopa vähä liian pitkäki, just hyvä alkoholi/rööki balanssi, iha jumissa, pari kerta ''heräsin'' ja huomasin et olin vielä soittamas, vaik olin kyllä jossain muualla muutama minuuttia, ja kiva huomata et oon vielä jopa muiden soittajen kans rytmis. Oli kyllä mainio soittaa siellä, ja kiitos muuten myös miksaajalle.
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:58:08 - 10.06.2012
Kiitos henkilökunnalle, yleisölle ja muille bändeille. Toivottavasti Kirjis järkkää festarit ensvuonnakin!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Kapr

Oli kyllä mahtavaa. Kylmä Sota ja Wasted säväyttivät aika lujaa. Harmi että oli burgerit ja hodarit loppunu ennenku nälkä iski, mutta kyllä ne lihamukitkin hyviä oli. Ainut miinus mitä jäi käteen oli se että sadetihkun ansiosta takut haisi koko illan märälle koiralle. Sehän on tietenkin järjestäjien vika! Ei mutta kiitos vaan järjestäjille, lisää tällaista.

danne

Oli kyllä mahtava viikonloppu. Iso kiitos järjestäjille!

el-ejecutor

Kiitos kaikille! Kivat kemut ja oli ilo sekä kunnia saada soittaa ylipitkä setti viimeisenä.

salozka

Oli kyllä kiva tapahtuma! Kylmä sota oli jälleen loistava, ja Hisko Detrian keikka, jee, mahtavaa musaa hyvällä fiiliksellä :)

Sää menikin sit perinteiseen tapaan "lauantaina sataa aina" -osastolle...

torre

ja tänään vielä loistava brunssikeli. mörk séáncé oli hieno kokemus. hyvä vkl, kiitoskommentit lämmittävät.

torre


kuka tahansa

Tosi kivoja! Koetan saada omani linjoille jossakin vaiheessa.

Hatshoe


el-ejecutor

Kiitti torre! Pihistin sieltä taas edustuskuvan Facebookkiin, toivottavasti sopii